ik wor dr ook doodziek van johquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:52 schreef mootie het volgende:
Fluister fluister shhhhhh murmel murmel...... ik eis een boete!
Nou, dat wordt dan hooguit een update zonder behoorlijke caps als het iets belangrijks is. Maar misschien is het het filmpje dat Jaap en Huub gisteren hebben laten opnemen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
10 minuten COS.
Naad en Dennix zitten in de jacuzzi, over een kwartier moet iedereen weer op de bank. Bijna geen streams hier dus weinig info.
Dat wijf is echt gestoord, wie doet dat nou? Als ik Huub was geweest had ik haar een rotschop gegeven.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:57 schreef Varen het volgende:
Huub doucht en Nadia zit op de WC
Dat heeft iedereen vanmiddag al gezien, dat is het dus niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, dat wordt dan hooguit een update zonder behoorlijke caps als het iets belangrijks is. Maar misschien is het het filmpje dat Jaap en Huub gisteren hebben laten opnemen.
Jammer, gemist. Nadia en Dennis vonden het zeker 'erg leuk'quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen vanmiddag al gezien, dat is het dus niet.
Naad kon er wel om lachen, Dennix ook maar dan als een boer met kiespijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer, gemist. Nadia en Dennis vonden het zeker 'erg leuk'![]()
Check dit filmpje, krijg je toch een beetje een idee. De streams waren dramatisch tijdens het uitzenden van vanmiddag.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer, gemist. Nadia en Dennis vonden het zeker 'erg leuk'![]()
Live sexscene tussen Naad en Nix en Lucquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:02 schreef Shayndel het volgende:
oh, my pckrot doet het dan toch nog goed.
Ik dacht dat ik enigste was met half dode streams.![]()
Geen geluid, beeld blijft hangen en soms een blackout.
Wat gaat er trouwens gebeuren op de bank?
Ik zal de link straks even bij die update zetten, bedankt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check dit filmpje, krijg je toch een beetje een idee. De streams waren dramatisch tijdens het uitzenden van vanmiddag.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=49164&sess=664
Bij mij nog stommerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zal de link straks even bij die update zetten, bedankt.
Stomme site, die van 10. Je kunt maar 1 stream zien en het geluid niet regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |