Uhuh.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:29 schreef Deansensitized het volgende:
Nu naar California.. zeker weten??
Maar lekker man!! USA lijkt me ook geweldig om eens heen!
ik lepelde alleen op wat Danny gemeld heeftquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Er zijn meer opties dan alleen maar chicks in de header.
Althans, in mijn optiek.
Ik heb niks tegen chicks hoor, maar deze platen voegen imo ook niet echt veel toe.
Goed ideequote:Op maandag 22 oktober 2007 11:31 schreef eer-ik het volgende:
Ik ben voor custom headers.
Gewoon per subforum een ander.
welke?quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:32 schreef Deansensitized het volgende:
En die Google banner mag ook wel dood [in baggerlayout] van mij.
stuur mij er eens een paarquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:36 schreef ChatGirl het volgende:
Zo, weer een aantal geurtjes gescoord op stage
Net na de eerste post. En ja, rechts ook.quote:
Geurtjes gescoord?? Vertelquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:36 schreef ChatGirl het volgende:
Zo, weer een aantal geurtjes gescoord op stage
onder eerste post kan je uitzettenquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Net na de eerste post. En ja, rechts ook.
Ga je mee shoppen dan?quote:
Dat het er in zit zegt me al genoeg.quote:
ik zou juist ff doorbijten als ik jou wasquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat het er in zit zegt me al genoeg.
Baggerlayout begint wel wat te wennen al trouwens, maar ben er nog niet over uit. Denk zo foksilver maar weer terug
Nieuwe topic staat al klaar
Nu al?quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat het er in zit zegt me al genoeg.
Baggerlayout begint wel wat te wennen al trouwens, maar ben er nog niet over uit. Denk zo foksilver maar weer terug
Nieuwe topic staat al klaar
Mijn scorequote:Op maandag 22 oktober 2007 11:42 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Geurtjes gescoord?? Vertel
Ik hou van geurtjes
Ik zit al op pag 6 hoorquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nu al?
We zitten pas net op pagina 5
Wij deden altijd dat degene die de 300e post deed, een nieuw topic moest openen...
dit wordt een gevecht, dat snap je zelf ook welquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik zit al op pag 6 hoor
En ik heb de laatste tijd altijd nr 300, dus heb hem vast klaar staan
quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:56 schreef Deansensitized het volgende:
Stage SC übermeister hè, heb je dat
quote:1.5. Noem 3 specifieke cultuuraspecten van je organisatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |