Hier ook, wat een gehannes..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:58 schreef beequeen het volgende:
5 minuten COS
En alles weer op zwart hier.![]()
Raar, joh, waar kijk je?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:58 schreef beequeen het volgende:
5 minuten COS
En alles weer op zwart hier.![]()
Vergeten hoe hij zich tijdens het 6 tegen 2 en 5 tegen 2 gedroeg...en ook hoe hij natasia steunde?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:29 schreef bloodymary het volgende:
Ik krijg toch wel medelijden met Dennix hoor. Het is een ontzettend sukkeltje, dat was eigenlijk vanaf begin af aan al duidelijk, toen hij zich steeds achter Jaap ging verschuilen. Maar daarom is hij totaal ongeschikt voor DGK. Lieke is veel meer gebashed en gepest, maar zij is sterk en kon dat hebben en redt zich straks in de buitenwereld ook weer. Maar Dennix is echt een zielig jongetje, dat helemaal niet opgewassen is tegen dat beigen.
Bedoel je via welke site of de locatie?quote:
Precies en vergeet ook niet de manier waarop hij binnenkwam met een bloody hooray, nou dat hebben we gezien, loser eerste klas is het.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:03 schreef riri het volgende:
Nee...medelijden hebben is sowieso een slecht gevoel,je doet er namelijk nits mee....medeleven is beter.......
Deze jongen kan heel goed zijn eigen boontjes doppen maar is er te slap en te verwend voor....
Streams van HiDiHo doen het bij niet. Nou ik schrijf een poosje voor julle hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedoel je via welke site of de locatie?
Ik kijk de streams van HiDiHo, zoals bijna iedereen hier, ik woon in 030, gisteren was het precies hetzelfde. De een had wel streams de ander niet. Dit is echt een probleem van Talpa en heeft niks met mijn PC te maken.
Ik heb op de PC van mijn lief streams lopen vanuit Botswana, die lopen als een zonnetje.
En dan gaat ie ballen ... euh ... knallen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:09 schreef riri het volgende:
Dennix wacht op dat Luc weg is....
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:09 schreef IkWeetNiets het volgende:
Goedenmiddag vanaf de zijlijn (zonder streams).
Voor degenen die het gemist hebben: ik ben terug uit de krochten van Fok, een hele donkere, doodse en naargeestige plek, waarnaar alleen users die het heel bont gemaakt hebben, verbannen worden.
(en ik heb niet hoeven beloven dat ik de moderators, FA's, BH's en hoe de forum hotemetoten ook allemaal mogen heten, geen schele Keesie meer zal noemen).
Top, bedankt vast.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:10 schreef Varen het volgende:
[..]
Streams van HiDiHo doen het bij niet. Nou ik schrijf een poosje voor julle hoor![]()
Standvastige negeerder dat ie isquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:14 schreef riri het volgende:
Daar gaat ie al...achter Nadia aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |