Ik ben het met Meki eens dat hun Marokkaanse paspoorten helemaal niks mogen uitmaken in de behandeling van dit tuig. Zoals je zelf al aangeeft zou dit gedrag in Marokko onaanvaardbaar zijn en zou er hard tegen zijn opgetreden. Daarmee geef je zelf al toe dat een deel van het probleem is dat de Nederlandse overheid tot nu toe geen adequaat antwoord heeft gevonden om hoe om te gaan met dit soort psychopaatjes.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:39 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Het zijn ook Ma rokjes ( dubbel paspoort )
Nee, het kan toeval zijn.![]()
Mag ik in jouw auto een klein brandje maken?![]()
Daar heb je een punt, een beetje ma rokje is te lui om te lopen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is maar een enkeling en weet je waarom.
Ze slaan steeds op een andere plek
eerst Slotervaart nu slotermeer en dan nu Osdorp
Nee, in principe natuurlijk NIET. Maar welke oplossing rest met dat volk?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Dus wil je het hard tegen hard spelen
Het is geen enkeling, het is een groep die groot genoeg is om een straatterreur uit te oefenen. Dezelfde groep die het onmogelijk heeft gemaakt om een strippenkaart of busabbonement in de Johan Huizingalaan te kopen. En dan ook nog een groep die de potentie heeft, als hij niet op korte termijn echt de kop wordt ingedrukt, tot over de 200 jongens uit te groeien. En dan mag je inderdaad als je in Slotervaart woont je borst wel nat gaan maken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is maar een enkeling en weet je waarom.
Ze slaan steeds op een andere plek
eerst Slotervaart nu slotermeer en dan nu Osdorp
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:42 schreef Kjew het volgende:
[..]
Nee, in principe natuurlijk NIET. Maar welke oplossing rest met dat volk?
Flikker toch op met je appeasement...
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:44 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het is geen enkeling, het is een groep die groot genoeg is om een straatterreur uit te oefenen. Dezelfde groep die het onmogelijk heeft gemaakt om een strippenkaart of busabbonement in de Johan Huizingalaan te kopen. En dan ook nog een groep die de potentie heeft, als hij niet op korte termijn echt de kop wordt ingedrukt, tot over de 200 jongens uit te groeien. En dan mag je inderdaad als je in Slotervaart woont je borst wel nat gaan maken.
Komt dat ook een beetje doordat je Turks bent en zelf ook een tweede nationaliteit bezit? Ik vind natuurlijk ook dat dit geen verschil mag maken, maar Meki begon er over dat Marokko geen vaderland genoemd mocht worden terwijl ik vind dat dit wel degelijk als zodanig kunt bestempelen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:41 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik ben het met Meki eens dat hun Marokkaanse paspoorten helemaal niks mogen uitmaken in de behandeling van dit tuig.
Daaruit blijkt dus waarin WEL de oplossing ligt. Een selectieve aanpak lijtk dus geboden, helaas.quote:Zoals je zelf al aangeeft zou dit gedrag in Marokko onaanvaardbaar zijn en zou er hard tegen zijn opgetreden. Daarmee geef je zelf al toe dat een deel van het probleem is dat de Nederlandse overheid tot nu toe geen adequaat antwoord heeft gevonden om hoe om te gaan met dit soort psychopaatjes.
Ik had dat niet gezegt, maar wil best antwoorden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:41 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik ben het met Meki eens dat hun Marokkaanse paspoorten helemaal niks mogen uitmaken in de behandeling van dit tuig. Zoals je zelf al aangeeft zou dit gedrag in Marokko onaanvaardbaar zijn en zou er hard tegen zijn opgetreden. Daarmee geef je zelf al toe dat een deel van het probleem is dat de Nederlandse overheid tot nu toe geen adequaat antwoord heeft gevonden om hoe om te gaan met dit soort psychopaatjes.
Eh, jijzelf bent ook nogal bezig met fantasie meer dan met de feiten. Alle personen die van dag tot dag bezig zijn met dit probleem zeggen dat ze weten wie er deel uitmaken van de relschoppers en noemen aantallen van rond de 35 tot 40. En dan ga jij doodleuk vertellen dat het er maar 2 zijn?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Je bent niet in staat om een normale discussie te voeren
Ga maar lekker slapen en droom maar lekker verder
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:47 schreef HiZ het volgende:
[..]
Eh, jijzelf bent ook nogal bezig met fantasie meer dan met de feiten. Alle personen die van dag tot dag bezig zijn met dit probleem zeggen dat ze weten wie er deel uitmaken van de relschoppers en noemen aantallen van rond de 35 tot 40. En dan ga jij doodleuk vertellen dat het er maar 2 zijn?
Dat kan momenteel kloppen; ik word nogal boos als ik zie dat er WEER auto`s in de fik zijn gestoken en een paar minuten later een stel van diezelfde ratten de fietsen voor mijn deur slopen. Dat leidt tot emoties die zich soms op een ongewenste manier uiten, maar gelukkig ben ik in staat het bij woorden te houden en hoef ik geen auto`s in de fik te steken. Happy me...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Je bent niet in staat om een normale discussie te voeren
Ga maar lekker slapen en droom maar lekker verder
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben voor een hardere aanpak voor criminelen
en nogmaals hardere aanpak voor CRIMINELEN. en in dit geval van de ma rokjes
Het wordt TIJD dat ze mobiel worden...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Wie heeft er dan 35 bedenkt ??
Ik hou het op 2 omdat ze mobiel zijn en de kans om gepakt te worden is nihil
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:49 schreef Kjew het volgende:
[..]
Dat kan momenteel kloppen; ik word nogal boos als ik zie dat er WEER auto`s in de fik zijn gestoken en een paar minuten later een stel van diezelfde ratten de fietsen voor mijn deur slopen. Dat leidt tot emoties die zich soms op een ongewenste manier uiten, maar gelukkig ben ik in staat het bij woorden te houden en hoef ik geen auto`s in de fik te steken. Happy me...![]()
quote:
Ik snap niet waar dat idee van die dubbele nationaliteit van mij vandaan komt. Ik ben Nederlands en heb geen andere nationaliteit, noch heb ik die ooit gehad.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:47 schreef Kjew het volgende:
[..]
Komt dat ook een beetje doordat je Turks bent en zelf ook een tweede nationaliteit bezit? Ik vind natuurlijk ook dat dit geen verschil mag maken, maar Meki begon er over dat Marokko geen vaderland genoemd mocht worden terwijl ik vind dat dit wel degelijk als zodanig kunt bestempelen.
[..]
Daaruit blijkt dus waarin WEL de oplossing ligt. Een selectieve aanpak lijtk dus geboden, helaas.
Gelijk heb je!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je boos om wat er gebeurt. iedereen is boos ik ook. Natuurlijk ben je ongerust om je auto ik ook.
Maar je kan beter ongerust zijn op de benzineprijzen
Nee, je hebt het helemaal verkeerd begrepen. De kans om veroordeeld te worden is nihil zolang ze niet op heterdaad betrapt kunnen worden. Maar dat betekent niet dat de politie niet weet wat er in de wijk gebeurt. Het aantal van 35 wordt gebruikt door de Amsterdamse politiechef, de stadsdeelvoorzitter en de burgemeester van Amsterdam. Geen van drieën mensen die er enig belang bij hebben te doen alsof er veel meer straatterroristen zijn dan er werkelijk zijn.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Wie heeft er dan 35 bedenkt ??
Ik hou het op 2 omdat ze mobiel zijn en de kans om gepakt te worden is nihil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |