Weet meki, altijd als ik zin heb om even te ontspannen en te lachen zoek ik jouw topics opquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:18 schreef Meki het volgende:
De daders zijn steeds hetzelfde
ze slaan steeds terug maar dan weer in een andere wijk
we hebben het hier over een enkeling of 2
ik hou het totch liever op 2quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:26 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Weet meki, altijd als ik zin heb om even te ontspannen en te lachen zoek ik jouw topics op![]()
![]()
Dank daarvoor.
Besef je verder eigenlijk wel dat jij in je eentje al er voor zorgt dat Wilders er minstens 2 zetels bijkrijgt? ok dank daarvoor.
Ja, die schijnt de hele week al te zijn gezien in Sloterwijk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Besef je wel dat de autobranden door Wilders komen
Zullen er vast wel wat meer zijn, maar dan nog.quote:
Opgeschoten marokanen -> succes wilders -> opgeschoten marokanen met jerrycans.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is nou de standaard redenatie van die jongens... Zeggen dat je relt omdat ze je een kutmarokkaan vinden; hoe zou dat komen in de first place??!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:27 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:29 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja, die schijnt de hele week al te zijn gezien in Sloterwijk.
Met een jerrycan.
laat ik maar eerst op een ding je laten aanwijzenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:31 schreef Kjew het volgende:
[..]
Dat is nou de standaard redenatie van die jongens... Zeggen dat je relt omdat ze je een kutmarokkaan vinden; hoe zou dat komen in de first place??!!
Vermoeiend.. echt vermoeiend.. in hun vaderland lagen ze nu bont en blauw in een of andere cel om er over een paar dagen weer uitgetrapt te worden... waarom gebeurt dat hier niet? Iets structureels zie ik tenslotte ook niet gebeuren...
De oplossing komt vanzelf.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Hij is eindverantwoordelijk daarvoor
Ja, want het kan natuurlijk nooit aan die achterlijke, onopgevoede, geindoctrineerde, achterbakse, rifrommel, relschoppende, incest marokkaantjes liggen he?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Zit niet zo onzinnig te kletsen. Dit tuig grijpt iedere kans aan om rottigheid uit te halen. Dat deden ze nu Wilders er is, maar dat deden ze ook al lang voordat die idioot buiten Limburg bekend werd. Het zijn er ook geen 2, het zijn er rond de 40 met een risicogroep van ongeveer 200 jongens daaromheen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:32 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:36 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja, want het kan natuurlijk nooit aan die achterlijke, onopgevoede, geindoctrineerde, achterbakse, rifrommel, relschoppende, incest marokkaantjes liggen he?
Het zijn ook Ma rokjes ( dubbel paspoort )quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:34 schreef Meki het volgende:
[..]
laat ik maar eerst op een ding je laten aanwijzen
het zijn Nederlanders en dienen vanuit de Nederlandse wet gestraft te worden. redenaties zoals vaderland etc. is hier bij zinloos. Tevens weten we ook niet of de daders Marokkanen zijn het kan net een pyronaam zijn of de eigenaar van een auto die graag nieuwe auto wilt.
Tevens is Wilders eindverantwoordelijk over deze kleine autobranden.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:36 schreef Kjew het volgende:
[..]
De oplossing komt vanzelf.Op een gegeven moment bereikt men de grens, dan mogen die kutkoters hun marokkaanse kippenborstjes nat maken...
![]()
Ik mag het woord vaderland gebruiken als je daar vanaf je geboorte een paspoort van hebt. Verder ben ik het natuurlijk volledig met je eens dat het gewoon Nederlanders zijn. Maar ook Nederlanders kun je gewoon harder aanpakken en zeker dat schorem dat hier de boel loopt te verzieken. Het zijn watjes die bij voorbaat al het vertrekpunt van het slachtoffer zijn innemen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:34 schreef Meki het volgende:
[..]
laat ik maar eerst op een ding je laten aanwijzen
het zijn Nederlanders en dienen vanuit de Nederlandse wet gestraft te worden. redenaties zoals vaderland etc. is hier bij zinloos. Tevens weten we ook niet of de daders Marokkanen zijn het kan net een pyronaam zijn of de eigenaar van een auto die graag nieuwe auto wilt.
Tevens is Wilders eindverantwoordelijk over deze kleine autobranden.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:38 schreef HiZ het volgende:
[..]
Zit niet zo onzinnig te kletsen. Dit tuig grijpt iedere kans aan om rottigheid uit te halen. Dat deden ze nu Wilders er is, maar dat deden ze ook al lang voordat die idioot buiten Limburg bekend werd. Het zijn er ook geen 2, het zijn er rond de 40 met een risicogroep van ongeveer 200 jongens daaromheen.
Die 40 moet je isoleren en bij voorkeur lang opsluiten, die overige 200 jongens zijn misschien nog te redden, door begeleiding en toezicht.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Dus wil je het hard tegen hard spelen
De Politie zit te slapen wat kan ik er aan doen ??quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:40 schreef Kjew het volgende:
[..]
Ik mag het woord vaderland gebruiken als je daar vanaf je geboorte een paspoort van hebt. Verder ben ik het natuurlijk volledig met je eens dat het gewoon Nederlanders zijn. Maar ook Nederlanders kun je gewoon harder aanpakken en zeker dat schorem dat hier de boel loopt te verzieken. Het zijn watjes die bij voorbaat al het vertrekpunt van het slachtoffer zijn innemen.
Laat ik je daar maar even op aanwijzen...
Steek je hand in eigen boezem, kletsmajoor.![]()
Ik ben het met Meki eens dat hun Marokkaanse paspoorten helemaal niks mogen uitmaken in de behandeling van dit tuig. Zoals je zelf al aangeeft zou dit gedrag in Marokko onaanvaardbaar zijn en zou er hard tegen zijn opgetreden. Daarmee geef je zelf al toe dat een deel van het probleem is dat de Nederlandse overheid tot nu toe geen adequaat antwoord heeft gevonden om hoe om te gaan met dit soort psychopaatjes.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:39 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Het zijn ook Ma rokjes ( dubbel paspoort )
Nee, het kan toeval zijn.![]()
Mag ik in jouw auto een klein brandje maken?![]()
Daar heb je een punt, een beetje ma rokje is te lui om te lopen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is maar een enkeling en weet je waarom.
Ze slaan steeds op een andere plek
eerst Slotervaart nu slotermeer en dan nu Osdorp
Nee, in principe natuurlijk NIET. Maar welke oplossing rest met dat volk?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Dus wil je het hard tegen hard spelen
Het is geen enkeling, het is een groep die groot genoeg is om een straatterreur uit te oefenen. Dezelfde groep die het onmogelijk heeft gemaakt om een strippenkaart of busabbonement in de Johan Huizingalaan te kopen. En dan ook nog een groep die de potentie heeft, als hij niet op korte termijn echt de kop wordt ingedrukt, tot over de 200 jongens uit te groeien. En dan mag je inderdaad als je in Slotervaart woont je borst wel nat gaan maken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is maar een enkeling en weet je waarom.
Ze slaan steeds op een andere plek
eerst Slotervaart nu slotermeer en dan nu Osdorp
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:42 schreef Kjew het volgende:
[..]
Nee, in principe natuurlijk NIET. Maar welke oplossing rest met dat volk?
Flikker toch op met je appeasement...
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:44 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het is geen enkeling, het is een groep die groot genoeg is om een straatterreur uit te oefenen. Dezelfde groep die het onmogelijk heeft gemaakt om een strippenkaart of busabbonement in de Johan Huizingalaan te kopen. En dan ook nog een groep die de potentie heeft, als hij niet op korte termijn echt de kop wordt ingedrukt, tot over de 200 jongens uit te groeien. En dan mag je inderdaad als je in Slotervaart woont je borst wel nat gaan maken.
Komt dat ook een beetje doordat je Turks bent en zelf ook een tweede nationaliteit bezit? Ik vind natuurlijk ook dat dit geen verschil mag maken, maar Meki begon er over dat Marokko geen vaderland genoemd mocht worden terwijl ik vind dat dit wel degelijk als zodanig kunt bestempelen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:41 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik ben het met Meki eens dat hun Marokkaanse paspoorten helemaal niks mogen uitmaken in de behandeling van dit tuig.
Daaruit blijkt dus waarin WEL de oplossing ligt. Een selectieve aanpak lijtk dus geboden, helaas.quote:Zoals je zelf al aangeeft zou dit gedrag in Marokko onaanvaardbaar zijn en zou er hard tegen zijn opgetreden. Daarmee geef je zelf al toe dat een deel van het probleem is dat de Nederlandse overheid tot nu toe geen adequaat antwoord heeft gevonden om hoe om te gaan met dit soort psychopaatjes.
Ik had dat niet gezegt, maar wil best antwoorden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:41 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik ben het met Meki eens dat hun Marokkaanse paspoorten helemaal niks mogen uitmaken in de behandeling van dit tuig. Zoals je zelf al aangeeft zou dit gedrag in Marokko onaanvaardbaar zijn en zou er hard tegen zijn opgetreden. Daarmee geef je zelf al toe dat een deel van het probleem is dat de Nederlandse overheid tot nu toe geen adequaat antwoord heeft gevonden om hoe om te gaan met dit soort psychopaatjes.
Eh, jijzelf bent ook nogal bezig met fantasie meer dan met de feiten. Alle personen die van dag tot dag bezig zijn met dit probleem zeggen dat ze weten wie er deel uitmaken van de relschoppers en noemen aantallen van rond de 35 tot 40. En dan ga jij doodleuk vertellen dat het er maar 2 zijn?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Je bent niet in staat om een normale discussie te voeren
Ga maar lekker slapen en droom maar lekker verder
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:47 schreef HiZ het volgende:
[..]
Eh, jijzelf bent ook nogal bezig met fantasie meer dan met de feiten. Alle personen die van dag tot dag bezig zijn met dit probleem zeggen dat ze weten wie er deel uitmaken van de relschoppers en noemen aantallen van rond de 35 tot 40. En dan ga jij doodleuk vertellen dat het er maar 2 zijn?
Dat kan momenteel kloppen; ik word nogal boos als ik zie dat er WEER auto`s in de fik zijn gestoken en een paar minuten later een stel van diezelfde ratten de fietsen voor mijn deur slopen. Dat leidt tot emoties die zich soms op een ongewenste manier uiten, maar gelukkig ben ik in staat het bij woorden te houden en hoef ik geen auto`s in de fik te steken. Happy me...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Je bent niet in staat om een normale discussie te voeren
Ga maar lekker slapen en droom maar lekker verder
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben voor een hardere aanpak voor criminelen
en nogmaals hardere aanpak voor CRIMINELEN. en in dit geval van de ma rokjes
Het wordt TIJD dat ze mobiel worden...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Wie heeft er dan 35 bedenkt ??
Ik hou het op 2 omdat ze mobiel zijn en de kans om gepakt te worden is nihil
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:49 schreef Kjew het volgende:
[..]
Dat kan momenteel kloppen; ik word nogal boos als ik zie dat er WEER auto`s in de fik zijn gestoken en een paar minuten later een stel van diezelfde ratten de fietsen voor mijn deur slopen. Dat leidt tot emoties die zich soms op een ongewenste manier uiten, maar gelukkig ben ik in staat het bij woorden te houden en hoef ik geen auto`s in de fik te steken. Happy me...![]()
quote:
Ik snap niet waar dat idee van die dubbele nationaliteit van mij vandaan komt. Ik ben Nederlands en heb geen andere nationaliteit, noch heb ik die ooit gehad.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:47 schreef Kjew het volgende:
[..]
Komt dat ook een beetje doordat je Turks bent en zelf ook een tweede nationaliteit bezit? Ik vind natuurlijk ook dat dit geen verschil mag maken, maar Meki begon er over dat Marokko geen vaderland genoemd mocht worden terwijl ik vind dat dit wel degelijk als zodanig kunt bestempelen.
[..]
Daaruit blijkt dus waarin WEL de oplossing ligt. Een selectieve aanpak lijtk dus geboden, helaas.
Gelijk heb je!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je boos om wat er gebeurt. iedereen is boos ik ook. Natuurlijk ben je ongerust om je auto ik ook.
Maar je kan beter ongerust zijn op de benzineprijzen
Nee, je hebt het helemaal verkeerd begrepen. De kans om veroordeeld te worden is nihil zolang ze niet op heterdaad betrapt kunnen worden. Maar dat betekent niet dat de politie niet weet wat er in de wijk gebeurt. Het aantal van 35 wordt gebruikt door de Amsterdamse politiechef, de stadsdeelvoorzitter en de burgemeester van Amsterdam. Geen van drieën mensen die er enig belang bij hebben te doen alsof er veel meer straatterroristen zijn dan er werkelijk zijn.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij leeft echt in je eigen droomwereld. Die groep is al lang bekend, ze hebben zelfs een naam.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben al hoofdagent daarom weet ik wie de daders zijnquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij leeft echt in je eigen droomwereld. Die groep is al lang bekend, ze hebben zelfs een naam.
Hoe gaat het met je opleiding tot hoofdagent?
Foute aanname van mijn kant...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:54 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik snap niet waar dat idee van die dubbele nationaliteit van mij vandaan komt. Ik ben Nederlands en heb geen andere nationaliteit, noch heb ik die ooit gehad.
Volledig met je eens. Ik wil alleen dat het probleem wordt opgelost; minder criminaliteit en vernielingen en niet dit soort gestoorde reacties na een niet te voorkomen schietpartij...quote:Ik denk dat het 'andere vaderland' hierin betrekken weinig vruchtbaar is. Inderdaad hebben deze jongens allemaal een tweede paspoort (nationaliteit), maar het probleem ligt hier. En ik denk dat een selectieve, en zeer harde aanpak, zeer het overwegen waard is. (Wat mij betreft sluit je ze op en gooi je de sleutel weg). Alleen, waar ik mordicus op tegen ben is het probleem te gaan 'exporteren' alleen maar omdat deze jongens toevallig ook nog zo'n groen vod hebben.
Want daarmee geef je een signaal af naar de gehele immigrantengroep in Nederland, geïntegreerd of niet. En die boodschap is; je woont hier wel, maar wij bepalen wel of je ooit geaccepteerd zal worden en of je hier ooit echt je wortels kunt neerlaten. Je creëert dan moedwillig een groep van inmiddels meer dan een miljoen inwoners van dit land die bij wijze van spreken met een koffer klaar in de gang leven. En dat maakt op de lange termijn Nederland tot een onleefbaar land waar iedere groep de andere als vijand ziet. En zo'n Nederland zie ik niet zitten.
Hoofdagent in je schizofrene hoofd ja...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben al hoofdagent daarom weet ik wie de daders zijn
2 daders
Jij hoofdagent? Met jouw beroerde nederlands? Geen wonder dat het zo'n zooitje is overal.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:01 schreef Meki het volgende:
[..]
2 daders
Dat had ik eerst getypt maar ik vond het van mezelf nogal zwak om hem daarop af te rekenen....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij hoofdagent? Met jouw beroerde nederlands? Geen wonder dat het zo'n zooitje is overal.![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:01 schreef Meki het volgende:
[..]
2 daders
Word tijd om een stoel tegen de deur te zetten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:04 schreef Kjew het volgende:
[..]
Hoofdagent in je schizofrene hoofd ja...![]()
sorry, zeer ongepast ja...![]()
En nu ga ik slapen met een gerust hart; Meki waakt over ons.![]()
Ik vind het niet erg dat ie spelvoutjes maakt, maar om dan te roepen dat ie hoofdagent is gaat er bij mij echt niet in.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:07 schreef Kjew het volgende:
[..]
Dat had ik eerst getypt maar ik vond het van mezelf nogal zwak om hem daarop af te rekenen....![]()
Gelukkig doe jij het!![]()
![]()
En daar sta jij ook bepaald niet alleen in. Mijn bloed begint inmiddels ook te koken als er weer zo'n lid van de welzijnsmaffia begint te mauwen over het gebrek aan uitzichten voor dit soort jongens. Marcouch zegt het heel treffend; 'deze jongens spugen op de helpende hand'. Ze hebben zat kansen, maar willen liever wat aanrellen en geld bijelkaar scharrelen in het criminele circuit. Het stuk in de trouw waar ik naar verwees is in die zin echt de moeite waard. Het vertelt het verhaal van een gezin waar de oudste zoon een gewone baan heeft, de dochter ijverig studeert, en de ouders niet meer weten wat ze aanmoeten met hun middelste kind. Een jongen die eigenljk niks wil behalve met z'n criminele vriendjes rottigheid uithalen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:02 schreef Kjew het volgende:
[..]
Foute aanname van mijn kant...
[..]
Volledig met je eens. Ik wil alleen dat het probleem wordt opgelost; minder criminaliteit en vernielingen en niet dit soort gestoorde reacties na een niet te voorkomen schietpartij...
Ik word moe van het enkel kletsen over "ja, maar ze hebben geen kansen..."... er worden bakken met geld geiinvesteerd, al jaren. Mensen als Marcouch spannen zich tot op het bot in en ondertussen is die gemeenschap totaal onbestuurbaar en tegelijkertijd niet in staat zijn eigen boontjes te doppen. Kortom, rotzooi. Ik bewonder de mensen in die gemeenschap die zich aan dat gedrag weten te onttrekken en proberen een "normaal" leven te leiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |