abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:17:39 #1
262 Re
Kiss & Swallow
pi_54029859
quote:
Het herstel van de agenten die in het Amsterdamse Slotervaart werden gestoken door Bilal B. gaat volgens De Telegraaf langzaam. “Het is bij allebei echt kantje boord geweest”, zegt burgemeester Cohen, die bij de agenten op bezoek ging in het ziekenhuis. Ahmed Marcouch, voorzitter van het stadsdeel, zegt in het AD dat veel mensen in Slotervaart hem om uitleg vragen over het incident. “Die jongens, die roepen dat de agenten maar in het been van Bilal hadden moeten schieten, leven in een fantasiewereld. Hoe moet zoiets? Dan heb je geen idee waar het hier over gaat.”
quote:
Amsterdam - Voor de vierde opeenvolgende nacht is in Amsterdam Slotervaart een auto in brand gestoken. Van de dader(s) ontbreekt ieder spoor. Sinds de dood van Bilal B., die afgelopen zondag door een agente werd doodgeschoten nadat hij in het bureau in Slotervaart twee agenten had neergestoken, is het onrustig in Slotervaart.

Gisterennacht werden nog acht jongeren aangehouden. Vijf van hen zijn inmiddels weer op vrije voeten. Commissaris Hans Schönfeld pleit voor zwaardere straffen om de overlast en het plegen van delicten in de wijk Slotervaart terug te dringen. In het AD vraagt hij rechters om hun hogere straffen op te leggen. "Als wij jongeren oppakken en ze staan na een paar dagen weer buiten, dan wordt het heel moeilijk deze groep aan te pakken", aldus Schönfeld.

Veel van deze jongeren zijn bij de politie bekend. Het gaat om een groep van ongeveer 35 jongeren in de leeftijd van 12 tot 18 jaar die al vaker zijn opgepakt voor diverse misdrijven. Volgens de commissaris moeten rechters het verleden van de jongens zwaarder laten meetellen bij een nieuwe zaak.
quote:
In Amsterdam-West zijn afgelopen avond wederom auto's in brand gestoken. De eerste wagen vloog in brand aan de President Allendelaan aan de Sloterplas, niet ver van stadsdeel Slotervaart. De tweede ging later op de avond op de Notweg in Osdorp in vlammen op.

Het is de vijfde achtereenvolgende avond dat er in West auto's in vlammen zijn opgegaan. Jongeren hebben sinds het weekeinde nu in totaal zeven auto's in brand gestoken.

Net als de vorige dagen zijn ook gisteren geen verdachten opgepakt voor de autobranden. Het in brand steken van auto's begon maandagavond na het ingooien van de ramen van het politiebureau aan het August Allebéplein waar Bilal B. werd doodgeschoten.
Bron:frontpage.fok.nl
Cohen bezoekt de echte slachtoffers
Marouch wil keiharde aanpak

Heeft Bilal's 'suicide by cop' dan toch nog zin gehad? Heeft de psychiatrische hulp gefaald of heeft de geestestoestand van de draaideurcrimineel hier geen invloed op gehad.

Verdwijnt alle commotie vanaf volgende week weer in de vergetelheid en blijven we aanpappen en nathouden tot de volgende escallatie.

Oh en netjes discussieren jah

[ Bericht 9% gewijzigd door paddy op 20-10-2007 18:15:23 (Bron toegevoegd) ]
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_54030178
- 1 dooie psychisch gestoorde.
- 2 politieagenten in het ziekenhuis
- 5 uitgebrande auto's
- enkele ramen van politiebureau gesneuveld.
- 4+8 reljongeren opgepakt

Niet echt schokkend in mijn ogen.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:39:04 #3
262 Re
Kiss & Swallow
pi_54030360
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 12:32 schreef Fides het volgende:
- 5 uitgebrande auto's

ik vind het nogal wat eigenlijk

de vraag naar hogere en zwaardere straffen komen uit alle hoeken, waarom nu ineens wel?...
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:50:58 #4
92279 N.icka
Windforce 11
pi_54030559
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 12:39 schreef Re het volgende:

[..]

ik vind het nogal wat eigenlijk

de vraag naar hogere en zwaardere straffen komen uit alle hoeken, waarom nu ineens wel?...
Wat bedoel je met nu ineens wel? Men zal het nu eindelijk eens echt zat beginnen te worden lijkt me
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:54:17 #5
121890 M42
I Love Techno!
pi_54030608
Ze moeten gewoon het leger inzetten en gericht laten schieten! laat het nou maar eindelijk eens over zijn met al die rellende marokkanen in dit land. Andere landen zouden het voorbeeld dan van Nederland moeten volgen.

Daarnaast van alle relschoppers, de relschoppers zelf inclusief het gezin, familie het land uitzetten zonder enige uitkering, en kinderbijslag voor hun 20 niet bestaande kinderen.
De wijzen maken spreuken en de dwazen herhalen ze
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:00:40 #6
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_54030723
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 12:32 schreef Fides het volgende:
- 5 uitgebrande auto's

7 onschuldige slachtoffers en een hoop materiele schade voor niks niet schokkend?
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
pi_54030745
‘Dat wij nog geen jongeren hebben aangehouden, betekent niet dat dit ook niet gebeurt. We kunnen echter niet lukraak iedereen oppakken. Dat staat onze rechtsstaat niet toe.’

zegt Welten, maar hoezo "iedereen lukraak" oppakken, we praten toch heel specifiek over die harde kern waarvan bekend is wie het zijn en wat ze uitvreten?
"ja, maar we weten niet wie van die groep precies wat heeft gedaan"

Houd ze dan gewoon als groep verantwoordelijk!
meelopers en al erbij.

Bij voetbalgedoe doen ze dat toch ook? daar wordt toch ook de hele hooligansgroep gestraft én de club zelf ook nog eens, en dan wordt er nav cctv of foto's gekeken naar de individuele gevallen , daar nog eens boven op.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:02:38 #8
121890 M42
I Love Techno!
pi_54030758
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 13:00 schreef Brupje het volgende:

[..]

7 onschuldige slachtoffers en een hoop materiele schade voor niks niet schokkend?
Nee bij linkse mensen is dit enkel schokkend als de daders blank waren of goed aangepaste allochtonen. Wanneer linksen of onaangepaste allochtonen dit doen (voornamelijk marokkanen) dan moeten wij ons gewoon niet aanstellen!
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:03:43 #9
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_54030779
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 13:00 schreef Brupje het volgende:

[..]

Exact.

Plus een hoop onrust in de wijk/Nederland over het algemeen niet schokkend? Dat is wat deze deze kansenjochies veroorzaken.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:04:17 #10
121890 M42
I Love Techno!
pi_54030785
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 13:02 schreef milagro het volgende:
‘Dat wij nog geen jongeren hebben aangehouden, betekent niet dat dit ook niet gebeurt. We kunnen echter niet lukraak iedereen oppakken. Dat staat onze rechtsstaat niet toe.’

zegt Welten, maar hoezo "iedereen lukraak" oppakken, we praten toch heel specifiek over die harde kern waarvan bekend is wie het zijn en wat ze uitvreten?

meelopers en al erbij.

Bij voetbalgedoe doen ze dat toch ook? daar wordt toch ook de hele hooligansgroep gestraft én de club zelf ook nog eens, en dan wordt er nav cctv of foto's gekeken naar de individuele gevallen , daar nog eens boven op.
Ja, die hooligans worden wel gepakt en wel meer van die BLANKE groepen! kijk maar naar die rechtse jeugd en die lonsdale meelopertjes. Die worden massaal aangepakt en nog keihard bestraf ook.

Maar zodra men te maken heeft met marokkaantjes dan pist men in de broek... Kijk naar Duitsland, Parijs, Belgie allemaal dezelfde problemen!
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:13:33 #11
121890 M42
I Love Techno!
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:17:53 #12
262 Re
Kiss & Swallow
pi_54030980
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 12:50 schreef N.icka het volgende:

[..]

Wat bedoel je met nu ineens wel? Men zal het nu eindelijk eens echt zat beginnen te worden lijkt me
Het viel me alleen op dat er van links tot rechts ineens wel wordt aangedrongen om dit probleem aan te pakken. Ik denk dat het nu wel duidelijk begint te worden dat die kutmarokkaantjes hun eigen graf aan het graven zijn. Verder valt me op dat je net als bij voetbal hooligans 2 soorten hebt, de harde kern met wat oudere knaapjes (18-23) en de kneusjes eromheen (12-18).

Aan de andere kant hebben we ook wel gezien dat dit de potentie heeft om weer in vergetelheid te raken...
  Moderator vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:18:40 #13
8781 crew  Frutsel
pi_54030994
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 13:02 schreef milagro het volgende:

meelopers en al erbij.

goed punt... gewoon alles en iedereen... dat snapte ik ook al niet, gewoon allemaal...

en net zo lang vasthouden tot ze elkaars namen hebben genoemd... en niet 'na een dag weer op straat met een proces verbaal' dat ze lachend de avond verbranden in een auto die ze even daarvoor weer in de fik hebben gestoken.

dan verander je dat punt maar van de rechtsstaat, er was toch een samenscholingsverbod?
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:20:15 #14
262 Re
Kiss & Swallow
pi_54031032
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 12:54 schreef M42 het volgende:
Ze moeten gewoon het leger inzetten en gericht laten schieten! laat het nou maar eindelijk eens over zijn met al die rellende marokkanen in dit land. Andere landen zouden het voorbeeld dan van Nederland moeten volgen.

Daarnaast van alle relschoppers, de relschoppers zelf inclusief het gezin, familie het land uitzetten zonder enige uitkering, en kinderbijslag voor hun 20 niet bestaande kinderen.
onrealistische borrelpraat schiet ook niet echt op huh
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:21:14 #15
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_54031046
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 13:04 schreef M42 het volgende:

[..]

Ja, die hooligans worden wel gepakt en wel meer van die BLANKE groepen! kijk maar naar die rechtse jeugd en die lonsdale meelopertjes. Die worden massaal aangepakt en nog keihard bestraf ook.
Welke Lonsdale-jongeren zijn opgepakt zonder direct bewijs, en wat voor straffen kregen ze?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_54031061
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 13:04 schreef M42 het volgende:

[..]

Maar zodra men te maken heeft met marokkaantjes dan pist men in de broek... Kijk naar Duitsland, Parijs, Belgie allemaal dezelfde problemen!
nu ja, of het met kleur te maken heeft, laat ik even in het midden, het heeft te maken iig met een grotere achterban, pak je die 60 aan, krijg je 360 op je dak, hell, je krijgt half Marokkaans NL op je dak (plus heel politiek geitenwollensokkenland maar dat terzijde) , dáár zijn ze bang voor...

en ik denk, dat als je 1 keer een keihard precedent stelt, het heel snel over is met dat gajus, je moet ze pakken waar het pijn doet, dat is dus ofwel terugsturen naar het Rif, en als dat niet kan, de ouders korten bij iedere overtreding, hoe fucking klein ook , van hun kroost, hoppa kinderbijslag weg ...
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_54031094
quote:

In de toekomst is er zo te zien geen plaats meer voor de oude politiek.....

De bestuurlijke vernieuwing zit in de lift.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:24:47 #18
121890 M42
I Love Techno!
pi_54031114
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 13:20 schreef Re het volgende:
onrealistische borrelpraat schiet ook niet echt op huh
ja, zolang figuren als jij dit onrealistisch vinden, zal er nooit echt een oplossing komen
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:25:24 #19
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_54031124
Als mensen in groepsverband delicten plegen gewoon de normale straf die er voor staat maal 2.
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:25:44 #20
121890 M42
I Love Techno!
pi_54031130
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 13:22 schreef milagro het volgende:

nu ja, of het met kleur te maken heeft, laat ik even in het midden, het heeft te maken iig met een grotere achterban, pak je die 60 aan, krijg je 360 op je dak, hell, je krijgt half Marokkaans NL op je dak (plus heel politiek geitenwollensokkenland maar dat terzijde) , dáár zijn ze bang voor...

en ik denk, dat als je 1 keer een keihard precedent stelt, het heel snel over is met dat gajus, je moet ze pakken waar het pijn doet, dat is dus ofwel terugsturen naar het Rif, en als dat niet kan, de ouders korten bij iedere overtreding, hoe fucking klein ook , van hun kroost, hoppa kinderbijslag weg ...
Exact
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')