Wegens een upgrade naar quad-core zegt hij tochquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:39 schreef Catch22- het volgende:
mag ik vragen waarom je er niet gewoon een x2 4400+ s939 op drukt? Ben zelf van een 3800+ naar een 4200+ gegaan en ik heb nu alle snelheid die ik nodig heb..
Ik hou het topic in de gaten dus ik merk het welquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:54 schreef m0ridin het volgende:
@catch22: Mwah, was al langer aan het denken over een upgrade. De X2-3800+ was ok, maar wilde me ook meer bezig gaan houden met 3dstudio max, rip nog regelmatig een dvdtje en draai vaak tig dingen tegelijk.
Dat ik alles moest upgraden was idd een nadeel, maar aan de andere kant kun je niet eindeloos hetzelfde blijven gebruiken en heb ik nu iets waarmee ik met het oog op de toekomst aardig vooruit kan. Dat die Quad damn goed kan overclocken heeft ook zeker meegespeeld.
@4gent_Orang3: Tnx voor het bod, op het moment heb ik ook een bod van 150 voor het hele spul dus ik wacht sowieso nog even af.
dacht dat het een singlecore was, my badquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:54 schreef m0ridin het volgende:
@catch22: Mwah, was al langer aan het denken over een upgrade. De X2-3800+ was ok, maar wilde me ook meer bezig gaan houden met 3dstudio max, rip nog regelmatig een dvdtje en draai vaak tig dingen tegelijk.
Zou in elke tower wel moeten passen volgens mij ja, is niks speciaals aan. Qua voeding, geloof dat ik het een tijdje met een 350W Aopen heb gedaan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:26 schreef spacecrap het volgende:
past dit in in principe elke kast?? (en aan welke eisen moet de voediing voldoen, kan dit met een 'standaard' voeding?)..
zoja dan 150 incl. verzenden geboden voor alles!
*Genoteerd* en daarmee meteen het hoogste bod tot nu toequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:54 schreef spacecrap het volgende:
óke óke, jij je zin... 160 EXCL. verzendkosten![]()
Als het goed is wordt het morgen opgehaald ja... mocht het idd de deur uit zijn dan laat ik dat hier nog even weten (mocht het toch niet opgehaald worden ook trowuensquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:32 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
Verkocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |