* TheSorrow kleedt zich aan, stapt in de auto richting de snackbar om daar patat met een frikandel speciaal en een berenklauw met pindasaus te halenquote:
Ik denk dat de zuunige Nederlanders te veel misbruik zouden maken van de refill.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In Tsjechië ook. Ben zelf ook nog nooit in NL bij de subway geweest, maar het is wel goed voedsel.
Preciesquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Haha, ja idd. Lege 1,5 liter fles meenemen en voltanken onder dat apparaat.
Ik heb bij de Ikea wel eens een (volwassen) man gezien die zijn ijshoorntje steeds opnieuw voltankte bij de softijsautomaat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Haha, ja idd. Lege 1,5 liter fles meenemen en voltanken onder dat apparaat.
Amsterdamquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:04 schreef dasWausmaus het volgende:
Subway![]()
zo chill, alleen hier in Amsterdam valt die zwaar tegen. Veelste zuinig en ze hebben geen ranch.
Verder vind ik dat ze niet alles moeten vertalen en een 'groot' gewoon a footlong moeten noemen en klein 6 inch. veel duidelijker ik wist eerst echt niet wat die kerel aan me vroeg![]()
Oh ja, en ik kon ook al geen kaas kiezen en ze deden hem te kort in de oven. tegenvaller dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |