Ach, het gekrijs over de grote boze VS is selectief?quote:
ik heb je geraakt hequote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:07 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ach, het gekrijs over de grote boze VS is selectief?
Kerel houd je klep eens, ik zie jou altijd maar óf afzeiken óf iets ophemelen van jezelf.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:52 schreef StefanP het volgende:
Je mocht willen dat je in heel je leven half zo weinig durfde als ik in tien jaar gedaan heb. Vertel eens, woon je nog thuis?
Zinnen beginnen trouwens met een hoofdletter.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:52 schreef StefanP het volgende:
Je mocht willen dat je in heel je leven half zo weinig durfde als ik in tien jaar gedaan heb.
In frankrijk hebben ze een halve meterquote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:07 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ach, het gekrijs over de grote boze VS is selectief?
Ja maar ze zijn niet nog na 't uitgaan openquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:49 schreef Zyggie het volgende:
Broodjeszaken zijn een geschikt alternatief voor de smerige vette hap. Trouwens.
Dan is het ook standaard kebab-tijd. De vruchten van multiculturele differentiatie plukken, heerlijk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:54 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn niet nog na 't uitgaan open![]()
Ik wil ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:21 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Hier nog 1Jij hebt zeker ook een stapel Metro's meegepakt destijds?
Subway, erg lekker maar ook erg duur. In Bangkok hadden ze er ook 1, daar kostte een 6-inch 1 euro.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
In frankrijk hebben ze een halve meter
kortom
EUROPA PWNT AMERIKA MUAHHAHA
en nou opkankeren![]()
pest hem nou niet zo..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:57 schreef StefanP het volgende:
[..]Het studentje moet ook eventjes stoer doen voordat mamma hem weer naar zolder stuurt.
Wat betaal je voor n broodje in NL?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:43 schreef Maikuuul het volgende:
Subway
Ik vind er niks aan, ik had geloof ik een chicken nogwat gepakt en denk: hmmm dat ziet er lekker uit op de foto, flikkeren ze een stuk kip in de oven 20 secs op 1000W wat sla en saus op het broodje en klaar
En het had niet eens een lekkere smaak :/
3 a 4 euro voor een 15 cmquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 06:55 schreef tevebe het volgende:
[..]
Wat betaal je voor n broodje in NL?
In Tsjechië ook. Ben zelf ook nog nooit in NL bij de subway geweest, maar het is wel goed voedselquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:20 schreef BasOne het volgende:
[..]
Kut toko's dus..
In de UK krijg je gewoon een gratis refill -_-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |