7 euro voor een half stokbrood met whatever je erop wilt.quote:
mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:20 schreef BasOne het volgende:
[..]
Kut toko's dus..
In de UK krijg je gewoon een gratis refill -_-
Heel eventjes maar.quote:
2 voet sandwich with toppings.......quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:55 schreef Koewam het volgende:
Ik heb 50 bonnen van 2 halen 1 betalen
Ik eet er dus altijd 2
Sambal bij?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:09 schreef Edie86 het volgende:
Suway![]()
Ik vind Mr. Wok veel lekkerder (bakje met nasi met groenten & vlees naar smaak/keus erin...)![]()
Daar krijg je kant en klare broodjes die al 4 uur in de vitrine liggen, en subway is alles behalve fast..quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:11 schreef thedude0 het volgende:
bij bakker bart kan je precies hetzelfde kopen, alleen dan voor de helft van de prijs volgens mij
amerikaanse fastfood crap
ik weet niet in welk gehucht jij woont maar zelfs in het gristendorp waar ik leef heb je bij beide bakker barts in de winkel zelf een plek waar ze verse ingredienten op een broodje pleurenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:48 schreef BasOne het volgende:
[..]
Daar krijg je kant en klare broodjes die al 4 uur in de vitrine liggen, en subway is alles behalve fast..
Ja, en die broodjes worden om 08:00 gemaakt en om 13:00 liggen diezelfde broodjes nog in de vitrine.....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:53 schreef thedude0 het volgende:
[..]
ik weet niet in welk gehucht jij woont maar zelfs in het gristendorp waar ik leef heb je bij beide bakker barts in de winkel zelf een plek waar ze verse ingredienten op een broodje pleuren
onzin...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:59 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ja, en die broodjes worden om 08:00 gemaakt en om 13:00 liggen diezelfde broodjes nog in de vitrine.....
Onzin voor de 1, realiteit voor de ander, niet elke broodjes zaak is hetzelfde.quote:
And I want to give all kids AIDS!!quote:
Hier nog 1quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:55 schreef Koewam het volgende:
Ik heb 50 bonnen van 2 halen 1 betalen
Ik eet er dus altijd 2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |