Precies, en "heer en meester" Gentenaar heeft niets de doen de 2e helftquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:55 schreef Roi het volgende:
[..]
51 minuut, stand 0-0.
"Dit zou wel eens een historische overwinning voor NEC kunnen worden"
En Maduro loopt ook te hinken nu!
Nee daar wordt het beter van.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:25 schreef Longmen het volgende:
En in de winterstop kopen we Perez terug
Geef het een kans, er staat een nieuwe trainer voor de groepquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:25 schreef patrickt37 het volgende:
Iedereen nog steeds van mening dat HtC de oorzaak van het slechte voetbal was?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een kans?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Geef het een kans, er staat een nieuwe trainer voor de groep.
Wat denk jezelf? De ->quote:
Iedereen? niks... HtC is een goede! Erg goed zelfs...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:25 schreef patrickt37 het volgende:
Iedereen nog steeds van mening dat HtC de oorzaak van het slechte voetbal was?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:34 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wat denk jezelf? De ->niet gezien?
![]()
Idd ja, Jaakke altijd al als een clubverkrachtende, sigarenrokende, dollartekensinzijnogen man gezien maar van Van Geel verbaast het me.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet zeggen dat ik na het lezen van het interview met HtC in de VI wel een beetje mijn bedenkingen heb gekregen bij Martin v Geel... terwijl ik tot op heden altijd wel vertrouwen in 'm had...
Het was Mark Wotte die degradeerde met RKC, niet Kosterquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:41 schreef D3nn15 het volgende:
Toch stel je wel je vraagtekens bij A3... Eerst troosteloos degraderen met RKC... En nu hoofdcoach van de moosite club van NL... Hoe is het mogelijk...
Ik zie met al die ellende Ajax eigenlijk geen kampioen meer worden dit jaar. Dan zou er wel drastisch iets moeten wijzigen tijdens de winterstop bv...
Aan de andere kant was het voor V Geel de ultieme kans om zonder afkoopsom van een trainer af te komen die ie niet zag zitten, je vraagt je alleen af waarom ie hem dan uberhaupt heeft aangesteldquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:43 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Idd ja, Jaakke altijd al als een clubverkrachtende, sigarenrokende, dollartekensinzijnogen man gezien maar van Van Geel verbaast het me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |