Dat was hem! Wordt hij nog gesignaleerd in het Ajax-topic?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Houniet?
Dat is het grijze gebied. Er zit vaak een gapend gat tussen wat mensen naar buiten brengen en wat er echt speelt. Denk jij echt dat de directie van ajax een speler graag verkoopt voor geld waarvan ze hopen net zulke spelers te kunnen kopen als leidraad heeft?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:07 schreef Silenus het volgende:
Hij zei na het AT nog 'Ik blijf 100% zeker bij Ajax'. Vond 'ie allemaal prima.
2008 is inderdaad klotequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:08 schreef Camplo het volgende:
Zelfs FM 2008 is er niet makkelijker op geworden.
Ik verloor 5-1 met een standaard 4-3-1-2 opstelling.
Vriendschappelijk van 2e divisie Portugezen.![]()
Toen ik het vermeldde, werd ik als gek verklaard.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik durf de stelling wel aan: Mét Wesley speelden we nu CL en stonden we zonder puntverlies bovenaan in de eredivisie. Niemand die dan zeikt over het feit dat Wesley een jaar daarna met een titel op zak en tweede ronde CL voor 14 miljoen de deur uitgaat. Dat verschil hebben we immers ruimschoots terugverdiend, we hebben een prima seizoen gedraaid en de CL voor het seizoen '08-'09 is al bereikt.
Nu zitten we zonder Sneijder, en mét geld, wat alweer is verneukt omdat we geen CL spelen, dankzij het missen van Sneijder. Snap jij het nog? Ik wel, Sneijder=koning.
quote:'Ajax heeft geboden op Jovetic'
Ajax heeft een bod uitgebracht op het Montenegrijnse talent Stevan Jovetic van Partizan Belgrado. Dat onthult Partizans voorzitter Tomislav Karadzic in de krant Danas. "We hebben een officieel bod van Ajax binnen", zei de clubbestuurder. "De hoogte daarvan is een bedrijfsgeheim. We verwachten ook dat grote clubs binnenkort gaan bieden."
Jovetic zou ook in de belangstelling staan van Manchester United, Real Madrid, AZ en Feyenoord. Ondanks zijn zeventien lentes is de international al twee jaar basisspeler van Partizan. In 54 competitieduels scoorde hij achttien keer voor de Servische topclub. "We hebben geen haast om Jovetic van de hand te doen", stelt voorzitter Karadzic de fans gerust. "Als we hem verkopen, gebeurt dat pas na dit seizoen. In de tussentijd moeten we Jovetic beschermen tegen alle 'miljoenenverhalen'."
we gaan gewoon winnen!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:30 schreef Aanvoerder het volgende:
tsja, wat als we vanavond punten laten liggen? barricade voor de hoofdingang weer?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:44 schreef Aanvoerder het volgende:
als we vanavond punten laten liggen raken we verder achterop.
Scherp, Einstein.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:44 schreef Aanvoerder het volgende:
als we vanavond punten laten liggen raken we verder achterop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |