abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54037275
Zelfs FM 2008 is er niet makkelijker op geworden.
Ik verloor 5-1 met een standaard 4-3-1-2 opstelling.
Vriendschappelijk van 2e divisie Portugezen.

JOHNNY HEITINGA
pi_54037578
Lekker belangrijk.
Secrets never die. Only people.
pi_54037708
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:08 schreef Camplo het volgende:
Zelfs FM 2008 is er niet makkelijker op geworden.
Ik verloor 5-1 met een standaard 4-3-1-2 opstelling.
Vriendschappelijk van 2e divisie Portugezen.

het is nu duidelijk, de meesterlijke actie van vanmiddag plus je fm2008 resultaat heeft geleid tot ontslag voor Fontein!!!
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_54037787
Is hier al over die idioot van een Fontein en zijn voorstel gesproken?

Het VBL-columnhoekje deel 11
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54038172
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:03 schreef S-Two het volgende:

[..]

Jij hebt vast geen hoog opleidingsniveau gedaan?
Doe WO, kneusje.
woordkeuzes relateren aan opleidingsniveau.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:57:52 #106
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_54038317
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:53 schreef Fiskus het volgende:

[..]

Doe WO, kneusje.
Vreemd, moyenne is echt wel een gebruikelijk woord.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:18:54 #107
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54038779
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:03 schreef S-Two het volgende:

[..]

Jij hebt vast geen hoog opleidingsniveau gedaan?
Je 'doet' geen opleidingsniveau, je doet een opleiding van een bepaald niveau.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:19:38 #108
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54038792
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:57 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Vreemd, moyenne is echt wel een gebruikelijk woord.
Niet echt, ik ken dat woord wel maar ik kom het zelden tegen.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:20:01 #109
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_54038798
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 20:18 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Je 'doet' geen opleidingsniveau, je doet een opleiding van een bepaald niveau.
Malibu die kleine taalfoutjes opmerkt, het moet toch niet gekker worden.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:21:14 #110
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_54038827
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:53 schreef Fiskus het volgende:

[..]

Doe WO, kneusje.
Inderdaad. Tot twee keer toe 'moyenne' gebruiken... Ik vind 'taalneuroot' een mooier woord.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:21:24 #111
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54038831
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 20:20 schreef TC03 het volgende:

[..]

Malibu die kleine taalfoutjes opmerkt, het moet toch niet gekker worden.
Ja, jij kwam maar niet

Dit was geen klein foutje maar een compleet verkeerd geformuleerde zin.
pi_54039041
quote:
Geen CL-Finale in Amsterdam
De Amsterdam ArenA staat niet meer op de lijst van kandidaten voor de organisatie van de finale van de Champions League. Enkele maanden geleden droeg de KNVB het stadion voor als kandidaat voor de finale in 2010 of 2011, maar de Europese voetbalbond UEFA heeft de thuishaven van Ajax laten vallen vanwege de beperkte toeschouwerscapaciteit.

De UEFA liet donderdag tijdens een onderhoud met KNVB secretaris-generaal Harry Been weten dat in de toekomst uitsluitend stadions in aanmerking komen met een capaciteit van minimaal 70.000. “Als we dit eerder te horen hadden gekregen, hadden de betrokken partijen zich veel moeite kunnen besparen”, vertelt Been. “De argumentatie van UEFA is weliswaar plausibel, maar komt een beetje laat.”

Door de nieuwe richtlijn lijkt de strijd om de finale van het miljoenenbal in 2010 alleen nog te gaan tussen het Olympiastadion (Berlijn), Santiago Bernabéu (Madrid) en Wembley (Londen). Voor de editie van een jaar later zijn opnieuw Wembley en het te bouwen stadion van Valencia de enige kandidaten die aan de richtlijn voldoen.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:03:24 #113
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_54039712
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:08 schreef Zwansen het volgende:
Het is toch te gek voor woorden dat een voorzitter en een directeur in deze situatie gewoon mogen en kunnen aanblijven?

De resultaten vallen erg tegen en geen enkele supporter staat achter deze twee heren. Ik weet zeker dat zelfs het meerendeel van de spelers niet achter hun staat.

Welke redenen zijn voor hun wel goed genoeg om op te stappen?
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik ben helemáál niet tegen Fontein.
Fontein moet doen waar ie goed in is, en dat is dingetjes met geld, en dat doet ie prima. Hij moet zich idd niet bezig gaan houden met voetbal, zoals we in z'n KNVBbeker-voorstel zien, maar verder doet 'ie prima zaken. Hij haalt een sponsor binnen waarmee je direct de top10 van Europa binnenstoomt, en ondanks het steeds missen van de CL staat Ajax er financieel prima voor. Spelers vertrekken niet meer voor een appel en een ei zoals vroeger, maar voor gigantische bedragen.
Hij heeft een brilletje op ja, en draagt golfkleren. En praat met een aardappel in z'n keel. Lekker boeiend.

Weet je waar het fout is gegaan? Op de transfermarkt deze zomer. MARTIN VAN GEEL EN HENK TEN CATE keurden allebei deze selectie goed. Colin ( ) werd gehaald door Henk 'drama' ten Cate. Van Geel haalde een of andere logge Spanjaard met de startsnelheid van de stoomschip, van Geel verkocht halfgod Sneijder, spil van het elftal. Ten Cate stelde steeds Colin op. Ten Cate speelde steeds met rare opstellingen, laffe tactieken en dramavoetbal waardoor we nu geen europees meer spelen.
En zouden er vandaag 350 man hebben gestaan als we nu CL hadden gespeeld?
Jaakke heeft dit elftal niet samengesteld hoor.

Enfin, er moet een kop rollen en laat dat dan misschien maar de voorzitter zijn. Dat is het leven.
Mijns inziens is Fontein zeker niet de schuldige. De grootste ramp voor Ajax werkt nu bij Chelsea, en we mogen héél blij zijn dat ie weg is. Van Geel heeft veel van z'n krediet verspeeld door deze zomer de slag op de transfermarkt compleet te missen. Dát zijn de hoofdschuldigen, zij gaan over het elftal Ajax1 waar het toch allemaal om draait.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:25:49 #114
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_54040261
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:03 schreef Silenus het volgende:

van Geel verkocht halfgod Sneijder, spil van het elftal.
Bezie het eens vanuit zijn standpunt. Hij zit met een speler die weg wou, een breuk probeerde te forceren. Hij kreeg toch nog op de valreep de kans om 'm weg te doen voor dik geld. Ken jij hoe het er in de kleedkamer aan toe gaat ? Ik denk v Geel beter dan jullie. Over PSV roepen ze al jaren na elk vertrek van een goede speler dat het weer minder zou worden maar ze hebben zelfs kwartfinale gehaald. Zonder v Nistelrooij, Kezman, Park, Ronaldo, Robben. Sterker nog, het verlies van oer PSV-er Bouma kwam nog het hardste aan voor de supporters. De echte toppers gaan toch wel, dat weet je.

Dat je er nu dik geld voor krijgt zie ik niet eens als een echt pluspunt. In de nederlandse competitie gaat het toch om talenten en met je geld maak je alleen maar dat je moet gaan concurreren met VEEL rijkere clubs (zowel veel clubs als veel rijker trouwens) in europa als je dat geld wil gebruiken. ajax heeft altijd al de hoogste geldstoom gehad binnen nederland. Toch doet PSV het de laatste tijd duidelijk beter op de markt.

Terug naar Sneijder. Wil jij in je bedrijf een werknemer die andere werknemers be-invloed op zo'n manier? Neem je de gok? Je weet dat hij na 6 maanden toch weg is. Of na het seizoen.
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
pi_54041016
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 14:53 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

[..]

433 met de punt naar voren, een 10 dus.

Prima . Ben alleen benieuwd of het dan ten koste gaat van Vermaelen, als die weer fit is.
Ja goed hoor want we hebben ook een geweldige 10
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:07:49 #116
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_54041239
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:25 schreef __________ het volgende:

[..]

Bezie het eens vanuit zijn standpunt. Hij zit met een speler die weg wou, een breuk probeerde te forceren. Hij kreeg toch nog op de valreep de kans om 'm weg te doen voor dik geld. Ken jij hoe het er in de kleedkamer aan toe gaat ? Ik denk v Geel beter dan jullie. Over PSV roepen ze al jaren na elk vertrek van een goede speler dat het weer minder zou worden maar ze hebben zelfs kwartfinale gehaald. Zonder v Nistelrooij, Kezman, Park, Ronaldo, Robben. Sterker nog, het verlies van oer PSV-er Bouma kwam nog het hardste aan voor de supporters. De echte toppers gaan toch wel, dat weet je.

Dat je er nu dik geld voor krijgt zie ik niet eens als een echt pluspunt. In de nederlandse competitie gaat het toch om talenten en met je geld maak je alleen maar dat je moet gaan concurreren met VEEL rijkere clubs (zowel veel clubs als veel rijker trouwens) in europa als je dat geld wil gebruiken. ajax heeft altijd al de hoogste geldstoom gehad binnen nederland. Toch doet PSV het de laatste tijd duidelijk beter op de markt.

Terug naar Sneijder. Wil jij in je bedrijf een werknemer die andere werknemers be-invloed op zo'n manier? Neem je de gok? Je weet dat hij na 6 maanden toch weg is. Of na het seizoen.
Sneijder probeerde geen breuk te forceren hoor. Hij zei na het AT nog 'Ik blijf 100% zeker bij Ajax'. Vond 'ie allemaal prima. Toen kwam Real met een bult geld, waarna De Held werd verkocht.
Sneijder verloren, rampspoed geboren. De balans is uit het elftal, Champions League werd vernaggeld, UEFA-cup ook, en als we IETS missen is het wel een creatieve middenvelder. Aangezien Henkie ook niet om kon gaan met Perez (wat overigens ook een misselijke kerel is maargoed).

Ik durf de stelling wel aan: Mét Wesley speelden we nu CL en stonden we zonder puntverlies bovenaan in de eredivisie. Niemand die dan zeikt over het feit dat Wesley een jaar daarna met een titel op zak en tweede ronde CL voor 14 miljoen de deur uitgaat. Dat verschil hebben we immers ruimschoots terugverdiend, we hebben een prima seizoen gedraaid en de CL voor het seizoen '08-'09 is al bereikt.

Nu zitten we zonder Sneijder, en mét geld, wat alweer is verneukt omdat we geen CL spelen, dankzij het missen van Sneijder. Snap jij het nog? Ik wel, Sneijder=koning.
Gourmetten of steengrillen?
pi_54041355
* teletekst pag 818 kijkend; 'oh Ajax en PSV beide op zaterdag ipv zondag... oh zal wel zijn zijn zodat ze dag extra rust hebben voor de europese wedstrijden en dan spelen ze volgende week weer op zondag zodat ze wederom extra dag rust hebben'

.....

' Ajax en Europees voetbal '

Foutje
pi_54042196
Voor de liefhebber staat hier een filmpje van de protestmarsch:
www.ajaxpride.nl

A. als Fontijn
pi_54042418
Wie was die held ook alweer die mijn avatar maakte?
Wil Litmanen er eigenlijk tussen , zowel in ajax shirt, als zijn ajax shirt met Litmanen en 10 erop.

Litmanen is trouwens een held.

[ Bericht 15% gewijzigd door Rumille op 19-10-2007 23:04:05 ]
pi_54042481
Houniet?
pi_54042583
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 23:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Houniet?
Dat was hem! Wordt hij nog gesignaleerd in het Ajax-topic?
pi_54042694
Ja, die is hier regelmatig.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 23:59:48 #123
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_54043923
dat klopt ik wil je best helpen. PM me maar je wensen en dan zal ik er eens naar kijken
beetje ontopic blijven enzo
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 00:05:34 #124
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_54044056
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 22:07 schreef Silenus het volgende:
Hij zei na het AT nog 'Ik blijf 100% zeker bij Ajax'. Vond 'ie allemaal prima.
Dat is het grijze gebied. Er zit vaak een gapend gat tussen wat mensen naar buiten brengen en wat er echt speelt. Denk jij echt dat de directie van ajax een speler graag verkoopt voor geld waarvan ze hopen net zulke spelers te kunnen kopen als leidraad heeft?

Je moet trouwens wel heel dom zijn om niet te zien dat Sneijder gewoon weg wou. Wat z'n PR manager ook toefuisterde.
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 01:40:26 #125
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_54045887
Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder, Siem de Jong.

.
><(({°>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')