het is nu duidelijk, de meesterlijke actie van vanmiddag plus je fm2008 resultaat heeft geleid tot ontslag voor Fontein!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:08 schreef Camplo het volgende:
Zelfs FM 2008 is er niet makkelijker op geworden.
Ik verloor 5-1 met een standaard 4-3-1-2 opstelling.
Vriendschappelijk van 2e divisie Portugezen.![]()
Doe WO, kneusje.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:03 schreef S-Two het volgende:
[..]
Jij hebt vast geen hoog opleidingsniveau gedaan?
Vreemd, moyenne is echt wel een gebruikelijk woord.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:53 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Doe WO, kneusje.![]()
woordkeuzes relateren aan opleidingsniveau.![]()
Je 'doet' geen opleidingsniveau, je doet een opleiding van een bepaald niveau.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:03 schreef S-Two het volgende:
[..]
Jij hebt vast geen hoog opleidingsniveau gedaan?
Niet echt, ik ken dat woord wel maar ik kom het zelden tegen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vreemd, moyenne is echt wel een gebruikelijk woord.
Malibu die kleine taalfoutjes opmerkt, het moet toch niet gekker worden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:18 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Je 'doet' geen opleidingsniveau, je doet een opleiding van een bepaald niveau.
Inderdaad. Tot twee keer toe 'moyenne' gebruiken...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:53 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Doe WO, kneusje.![]()
woordkeuzes relateren aan opleidingsniveau.![]()
Ja, jij kwam maar nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Malibu die kleine taalfoutjes opmerkt, het moet toch niet gekker worden.
quote:Geen CL-Finale in Amsterdam
De Amsterdam ArenA staat niet meer op de lijst van kandidaten voor de organisatie van de finale van de Champions League. Enkele maanden geleden droeg de KNVB het stadion voor als kandidaat voor de finale in 2010 of 2011, maar de Europese voetbalbond UEFA heeft de thuishaven van Ajax laten vallen vanwege de beperkte toeschouwerscapaciteit.
De UEFA liet donderdag tijdens een onderhoud met KNVB secretaris-generaal Harry Been weten dat in de toekomst uitsluitend stadions in aanmerking komen met een capaciteit van minimaal 70.000. “Als we dit eerder te horen hadden gekregen, hadden de betrokken partijen zich veel moeite kunnen besparen”, vertelt Been. “De argumentatie van UEFA is weliswaar plausibel, maar komt een beetje laat.”
Door de nieuwe richtlijn lijkt de strijd om de finale van het miljoenenbal in 2010 alleen nog te gaan tussen het Olympiastadion (Berlijn), Santiago Bernabéu (Madrid) en Wembley (Londen). Voor de editie van een jaar later zijn opnieuw Wembley en het te bouwen stadion van Valencia de enige kandidaten die aan de richtlijn voldoen.
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik ben helemáál niet tegen Fontein.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:08 schreef Zwansen het volgende:
Het is toch te gek voor woorden dat een voorzitter en een directeur in deze situatie gewoon mogen en kunnen aanblijven?
De resultaten vallen erg tegen en geen enkele supporter staat achter deze twee heren. Ik weet zeker dat zelfs het meerendeel van de spelers niet achter hun staat.
Welke redenen zijn voor hun wel goed genoeg om op te stappen?
Bezie het eens vanuit zijn standpunt. Hij zit met een speler die weg wou, een breuk probeerde te forceren. Hij kreeg toch nog op de valreep de kans om 'm weg te doen voor dik geld. Ken jij hoe het er in de kleedkamer aan toe gaat ? Ik denk v Geel beter dan jullie. Over PSV roepen ze al jaren na elk vertrek van een goede speler dat het weer minder zou worden maar ze hebben zelfs kwartfinale gehaald. Zonder v Nistelrooij, Kezman, Park, Ronaldo, Robben. Sterker nog, het verlies van oer PSV-er Bouma kwam nog het hardste aan voor de supporters. De echte toppers gaan toch wel, dat weet je.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:03 schreef Silenus het volgende:
van Geel verkocht halfgod Sneijder, spil van het elftal.
Ja goed hoor want we hebben ook een geweldige 10quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
433 met de punt naar voren, een 10 dus.
Prima. Ben alleen benieuwd of het dan ten koste gaat van Vermaelen, als die weer fit is.
Sneijder probeerde geen breuk te forceren hoor. Hij zei na het AT nog 'Ik blijf 100% zeker bij Ajax'. Vond 'ie allemaal prima. Toen kwam Real met een bult geld, waarna De Held werd verkocht.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:25 schreef __________ het volgende:
[..]
Bezie het eens vanuit zijn standpunt. Hij zit met een speler die weg wou, een breuk probeerde te forceren. Hij kreeg toch nog op de valreep de kans om 'm weg te doen voor dik geld. Ken jij hoe het er in de kleedkamer aan toe gaat ? Ik denk v Geel beter dan jullie. Over PSV roepen ze al jaren na elk vertrek van een goede speler dat het weer minder zou worden maar ze hebben zelfs kwartfinale gehaald. Zonder v Nistelrooij, Kezman, Park, Ronaldo, Robben. Sterker nog, het verlies van oer PSV-er Bouma kwam nog het hardste aan voor de supporters. De echte toppers gaan toch wel, dat weet je.
Dat je er nu dik geld voor krijgt zie ik niet eens als een echt pluspunt. In de nederlandse competitie gaat het toch om talenten en met je geld maak je alleen maar dat je moet gaan concurreren met VEEL rijkere clubs (zowel veel clubs als veel rijker trouwens) in europa als je dat geld wil gebruiken. ajax heeft altijd al de hoogste geldstoom gehad binnen nederland. Toch doet PSV het de laatste tijd duidelijk beter op de markt.
Terug naar Sneijder. Wil jij in je bedrijf een werknemer die andere werknemers be-invloed op zo'n manier? Neem je de gok? Je weet dat hij na 6 maanden toch weg is. Of na het seizoen.
Dat was hem! Wordt hij nog gesignaleerd in het Ajax-topic?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Houniet?
Dat is het grijze gebied. Er zit vaak een gapend gat tussen wat mensen naar buiten brengen en wat er echt speelt. Denk jij echt dat de directie van ajax een speler graag verkoopt voor geld waarvan ze hopen net zulke spelers te kunnen kopen als leidraad heeft?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:07 schreef Silenus het volgende:
Hij zei na het AT nog 'Ik blijf 100% zeker bij Ajax'. Vond 'ie allemaal prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |