Hij weet niet half hoe belachelijk hij zichzelf met deze woorden maaktquote:De gevangenis van Ittre is nog erger dan het concentratiekamp van Buchenwald", zo schrijft kindermoordenaar Marc Dutroux in een brief die onlangs is gepubliceerd in 'Dag Allemaal'. Ook blijkt uit getuigenissen vanuit de bak waar hij verblijft dat hij nog altijd geen spijt heeft van zijn daden.
Een cipier beweert verder dat Dutroux onlangs het boek 'Ik was twaalf en ik fietste naar school' van zijn slachtoffer Sabine Dardenne heeft aangeschaft. Daarin zou hij passages hebben geschrapt die volgens hem onjuist zijn.
en danquote:De gevangenis van Ittre is nog erger dan het concentratiekamp van Buchenwald"
En wat verwacht meneertje? Dat wij medelijden hebben met hem? Denk dat het nog weelde is bij wat die meisjes hadden.quote:Ook blijkt uit getuigenissen vanuit de bak waar hij verblijft dat hij nog altijd geen spijt heeft van zijn daden.
Nooit meer lijkt mij.quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:11 schreef LostFormat het volgende:
Mooi dat ie dat zo ervaart.
Jawel hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:44 schreef hardromacore het volgende:
Paddy jouw avatar doet trouwens ook weinig goeds vermoeden
Ja, inderdaad. Ben ik ook wel blij om. En ik weet natuurlijk niet op welke afdeling hij zit, en hoe vrij andere gevangenen zijn daar, maar misschien vinden zijn medegevangenen hem wel een lekker ding. Douche zeep enz..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:41 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Populair onder zijn medegevangenen zal hij ook wel niet zijn.
Maar ik ben blij dat hij het zo ervaart.
idd pedo`s en zowieso mensen die iets met kinderen hebben gedaan zijn allesbehalve populair onder gevangenen, het nogal eens voor dat zo iemand sterftquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:41 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Populair onder zijn medegevangenen zal hij ook wel niet zijn.
Maar ik ben blij dat hij het zo ervaart.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:41 schreef MadMarine het volgende:
wat mij dan opvalt: dit is ongeveer het enige leuke en positieve bericht op de FP.
Ik had jouw reactie nog niet gelezen maar ik deel je mening in deze.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:44 schreef Hathor het volgende:
Ik snap uberhaupt niet dat die vent nog spreekrecht heeft, hij zou doodgezwegen moeten worden, of in ieder geval niet naar buiten laten treden met DIT soort uitspraken, die een rechtstreekse klap in het gezicht van zijn slachtoffers en hun nabestaanden zijn.
Naar het onzinforum, daar kom het beter tot zijn recht ;0quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:50 schreef Kaartkeizer het volgende:
en afvoeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |