quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:04 schreef akveor het volgende:
Volgt
Iedereen is nog zoekende....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heerlijk roev, niet hoeven wachten...
Geen zorg, daar wijzen ze hem straks wel opquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:15 schreef Taurus het volgende:
Fuck, ik wil dat die bashers weg gaan want ik wil zien hoe Dennis reageert op het onder de dekens gaan van Nadia + Luc![]()
Ja maar dan houdt ie zich in. Hij lag net echt heel gefrustreerd naar hun te staren, ik dacht echt 'die gaat gekke dingen doen als ze gaan zoenen o.i.d.', maar nu heeft ie afleidingquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:17 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Geen zorg, daar wijzen ze hem straks wel op![]()
Ik vind dit wel 'leuk bashen'quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:19 schreef diedirk het volgende:
Geweldig dit bashen van Dennisje!
Mijn excuses... ik dacht die al vol was... maar ging langzamer dan verwacht....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:19 schreef Guuskeee het volgende:
is het niet de bedoeling eerst de vorige COS vol te lullen en daarna pas de volgende te openen?
Meer of langer is niet nodig. Dat levert alleen maar teveel TV-momenten die allemaal hetzelfde zijn. Ze hebben overdag gewoon lol met hun tv-show. Dennix maalt wel de hele dag door met die 10 minuten bashes per dag. En vergeet zo'n half uurtje net Kesler ook niet .....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:17 schreef avonne het volgende:
Het is toch wel héél opvallend dat het bashen van Dennis alleen eventjes s nachts is.
Volgens mij heeft de Febo een max. tijd per dag gegeven of zo.
je hebt helaas gelijk. En nu slaapt ie. Geen boemboem meer vannachtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:19 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja maar dan houdt ie zich in. Hij lag net echt heel gefrustreerd naar hun te staren, ik dacht echt 'die gaat gekke dingen doen als ze gaan zoenen o.i.d.', maar nu heeft ie afleidingEn nu denkt ie 'ja nou ga ik niets doen, dan sta ik voor paal'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |