Ik moet nog eten, maar het wordt broodje shoarmaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:19 schreef Pavement het volgende:
@ TS straf godverdomme, HONGER !
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:21 schreef Veulen het volgende:
Zo werkt het wel, ongeveer. Danny is dus weer eens op kruistocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
<graait broodje uit heidi's handen>quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik moet nog eten, maar het wordt broodje shoarma![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:24 schreef Disana het volgende:
[..]
<graait broodje uit heidi's handen>
Hier met dat broodje! Je hebt nog een blik erwtensoep staan, neem dat maar.
das wel een lekker soepie...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:24 schreef Disana het volgende:
[..]
oi, ouwe punkerdquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Kun je zelf niet laten bezorgenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar je vraagt er zelf om met zo'n lekker-makende TT.
Niet gaan zitten miepen nou, op is nu eenmaal opquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kun je zelf niet laten bezorgen![]()
edit: even eten, brb![]()
![]()
Ja...niet miepen hidi....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet gaan zitten miepen nou, op is nu eenmaal op![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat lees ik: hou jij niet van Coldplay. Dan mag je niet in mijn breikransje![]()
Ah, burgermannetje: kan maar 1 ding tegelijk mooi vinden. Me, I've got a multi-culti-many tastequote:
Nee darling, ik luister naar de streams...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:36 schreef Pavement het volgende:
Jesus iedereen janis aan het luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |