Zullen we nu eerst die Kessler ophalen?quote:
Yep, die sukkel heeft deze situatie helemaal aan zichzelf te danken door zijn laffe gedrag en gedraai.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog steeds iedereen content dat er het ondertussen 8-9 tegen 1 is? Inclusief buitenstaanders die volop bezig zijn?
Iedereen vroeg anders van wie dat kruisje was dus ik heb 'm er nu maar vanaf gewassen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Zullen we nu eerst die Kessler ophalen?
Was wel leuk he, bij de voetbaltraining? Die handtekening op jouw tiet!Wel jammer dat hij toch terug ging naar de kooi.
Vind ik zo mooi wat Huub speelt.![]()
plus 1quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, die sukkel heeft deze situatie helemaal aan zichzelf te danken door zijn laffe gedrag en gedraai.
Het is een engerd en een stalker.
Ik ken wel andere figuren, die veel meer eng zijn......mensen die hier volledig achterstaan bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, die sukkel heeft deze situatie helemaal aan zichzelf te danken door zijn laffe gedrag en gedraai.
Het is een engerd en een stalker.
Ik denk dt het hokje een uitzondering heeft gemaakt voor Dennix.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:12 schreef Copycat het volgende:
De regels van spel-inmenging door gasten zijn inmiddels ook volledig overboord gegooid, dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |