quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:47 schreef Cairon het volgende:
zeg Creno doe eens gek, en post weer eens wat hier... ipv telkens weer die spam
cairon wat doe jij nou vandaag, kom jij ook om 16 uur bij de burgerking?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:47 schreef Cairon het volgende:
zeg Creno doe eens gek, en post weer eens wat hier... ipv telkens weer die spam
Jij ook!! ik ga de herhaling kijkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Have fun allemaal. Ik ga me vermaken met X Factor en Idols
Anders smokkel ik gewoon een van jullie twee onder mijn jas naar binnen toequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:57 schreef MisterO het volgende:
Hooi, Sam en ik zijn er al rond 20:30. We gaan in de rij wachten en hopelijk zijn er nog kaarten vrij!
tja het moet maar![]()
Tot vanavond![]()
X Factor UKquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:04 schreef Vlarp het volgende:
X Factor én Idols? 't is alleen Idols toch vanavond?
volgens mij welquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zijn ze al weg?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zijn ze al weg?
Wie zegt dat alle Britten lelijk zijn?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
X Factor UKDie beginnen vanavond met de liveshows
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thank youquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:23 schreef Sitethief het volgende:
Alle Pann'ers vanavond veel plezier gewenst.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thank you
Leuk je nog ff gezien te hebben gister. Kort maar krachtig weliswaar.
Qua eten wel hoorquote:Was de effenaar aan te raden trouwens?
Whahaha, extremer in welke zin? Nichteriger? ADHD-eriger?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:38 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja, en jij viel me heel erg mee, ik had je veel extremer verwacht.
Páááááárdon?!quote:En Stroek zich nog wel verontschuldigen dat jij zo druk was, terwijl ik je 10 keer erger had verwacht.
MJa, dat zat er nou eenmaal op, en de keuken is ook grijs dus ik dacht "Laat zitten laat zitten, gedoe!"quote:Smaakvol ingericht ook(alleen die deuren mag je wel van hun grijs ontdoen
) ,
Vandaag weer 1 bijgekocht! "Noem me bij jouw naam"quote:grote keuze aan goede boeken,
quote:en wat heb je een héléboel films zeg![]()
![]()
![]()
Allebei, maar allebei vallen heel erg mee kan ik dan nu meldenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:44 schreef Ang3l het volgende:
[quote]
Whahaha, extremer in welke zin? Nichteriger? ADHD-eriger?
Die mag Stroek zelf uitleggenquote:Páááááárdon?!
Wonderer(?toch?) en ik dachten dat Paars wel zou staan, brengt de kleur weer wat terug, maar je hebt gelij, tis veels teveel gedoequote:MJa, dat zat er nou eenmaal op, en de keuken is ook grijs dus ik dacht "Laat zitten laat zitten, gedoe!"
Ik vond het best cool "The Curious Incident of the Dog in the Night-Time" bij jou in de boekenkast te vinden (ja ik heb uitgebreid staan gluren in die paar minuten dat ik er wasquote:Vandaag weer 1 bijgekocht! "Noem me bij jouw naam"
quote:Hobby
Gekocht op Kennedy Airporty NY om mijn laatste dollars op te maken,.. noooooit spijt van gehad!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:52 schreef Sitethief het volgende:
Ik vond het best cool ;The Curious Incident of the Dog in the Night-Time; bij jou in de boekenkast te vinden
Hij krijgt erg goede recencies, dus ik was benieuwd! Heb maar weinig homo literatuur in m'n kast staan. Volgens mij alleen Kartonnen Dozen van Lanoye.quote:Noem me bij jouw naam; is dan weer zeer rolbevestigend omdat als homo te kopen.
Haha, ja hoor, zal ik doen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:14 schreef Sitethief het volgende:
Ang3l, let je vanavond een beetje op de topic opa?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |