Oja, waar ook, even vergeten, excuses.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:05 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Gewoon beide, Galaxy 2007 en Brawl 2008![]()
Die zijn ook regiogebonden. En de genoemde freeloader werkt niet meer sinds firmware 3.0quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:32 schreef athlonkmf het volgende:
Normale wii-games kunnen alleen in de juiste regio worden afgespeeld. Maar hoe zit het nou met gamecube-games? Zijn ze ook regiogebonden? Ik kan namelijk een setje US-games voor een redelijke prijs krijgen, maar als ze niet te spelen zijn op m'n europese wii....
quote:
Okami for the Wii. It’s true.
October 18, 2007
So by now you must have heard that the long-rumored Wii version of the 2006 Game Of The Year ‘Okami’ is finally a reality. In accordance with our tradition of only working on games we’d like to play, we’re proud to announce that we are taking after Clover Studio to bring this incredible game to the platform it was always meant to be on in the first place.
A second team here at Ready At Dawn is hard at work making this happen. Imagine controling the celestial brush with your Wii-mote… Can’t wait to show it to everyone. Stay tuned.
Als je capcom gewoon mailed en het uitlegt met een foto en zo erbij zullen ze hem wel replacen. Kan het altijd proberen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:58 schreef Konijnenjager het volgende:
W00t Okami wordt dus zoiezo een must buy (en helemaal voor mensen die ook van Zelda houden).
Best vervelend trouwens: mijn (netjes in de winkel gekochte) versie van RE4 is naar de tyfus. Na hem nonstop in mn Wii gehad te hebben, stopte ik hem vorige week voor het eerst in het hoesje... waar nog lijmrestant bleek in te zitten... Disc kapot... Koop alle spellen voor de wii (heb er nu 8 ofzo) legaal, maar door dit soort dingen zou ik er haast een modchip injassen.
(Volgens mij geldt garantie niet voor dit soort dingen, maar is er een mogelijkheid om spel+bon tegen extra betaling te ruilen voor een nieuwe disk ofzo?). Ik denk niet dat ik nogmaals E40 ga lappen voor het spel, hoe meesterlijk het ook wel niet is. Anders maar wachten tot ie voor 2 tientjes in de budgetbak gaat ofzo (neem aan dat je met een andere disc wel nog steeds zelfde savegame kan spelen?)
Kreeg allerlei hoge cijfers in de media en schijnt behoorlijk op Zelda te lijkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:01 schreef __Saviour__ het volgende:
ff wat filmpjes bekeken van okami. De grafische stijl is zeker wel gaaf. Maar hoe is de gameplay?
Hij heeft ook wel een punt, maar hij vergeet 1 belangrijk punt: ontwikkelaars zijn pas erg laat begonnen met het ontwikkelen voor de Wii. In het begin waren er maar een paar 3rd party games die echt voor de Wii waren (vooral Ubisoft heeft daar erg veel geld mee verdiend) maar die games moesten snel af omdat ze de launch wilden halen en waren dus niet altijd even goed. Toen bleek dat de Wii een succes was gingen andere 3rd party developers ontwikkelen voor de Wii en wilden daar dus ook zo snel mogelijk games voor uitbrengen wat resulteerde in waardeloze ports of simpele spellen die enkel "Waggle controls" hadden die vaak nog eens slecht waren uitgewerkt. Binnenkort komen dan ook de eerste 3rd party games uit die helemaal van de grond af aan voor de Wii zijn gemaakt en waar ook de tijd voor is genomen om te ontwikkelen zoals RE: UC, Zack & Wiki en RRR2 (die ook jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Why the Wii is overrated
Hij heeft een punt, maar goed het is wachten tot volgend jaar. Aangezien de PS3 dan op volle sterkte is en er dan sprake is van een echte strijd onderling
12 november.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:02 schreef _GdR_ het volgende:
wanneer wordt galaxy in usa gereleased?
tevens tvp
idd is ook voor het eerst jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:06 schreef Xrenity het volgende:
[..]
12 november.
Europa 16 november
Due scheelt geen reet. Eindelijk.
op dit moment zijn er idd te weinig Wii spellen maar ik denk dat hij er toch wel een beetje naast zit. De DS is ook succesvol gebleken ondanks de graphics. En nu zien de ontwikkelaars pas hoe groot de markt van de Wii is/wordt dus ik denk dat de Wii het nog wel een tijdje gaat volhouden qua verkopenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Why the Wii is overrated
Hij heeft een punt, maar goed het is wachten tot volgend jaar. Aangezien de PS3 dan op volle sterkte is en er dan sprake is van een echte strijd onderling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |