Bart: 'ach laten we het doen, het is de laatste nacht'
Sabbie: 'Nee ik moet slapen'
nu een half uur (een veel gefriemel later) zijn ze in gesprek totdat Bia binnenkomt: 'wij nemen wel de matrassen en gaan in de mannenkamer liggen, kunnen jullie vannacht alleen zijn'
Sabbie: 'ach waaaaaaaa lief'!!!
vervolg volgt ))
Nu weet ik wat er op het T-Shirt van Bart stond: 'Love is........... Big Brother'
ps2. Hoe neem je WM-Live Streams op?
STILTE
NOG MEER STILTE
VEEL MEER STILTE
moet ik doorgaan?
Gelukkig, eindelijk gaan de dames en heren eens vroeg slapen (Mona uitgezonderd, maar die is gelukkig niet zo spraakzaam in dr eentje), kan ik er ook eens vroeg in..
Fuck! Komt Mona de slaapkamer in, en begint te babbelen (onverstaanbaar). Gelukkig fluistert de rest streng "slaap lekker".
Dat ga ik dan ook maar eens doen,
Murphy
[Dit bericht is gewijzigd door MrMurphy (Datum 21 Oktober 1999).]
Ik was voer voor psychologen aan het lezen in afwachting van het 'echte' werk...
wat een 'DUMPER'...
ach ja... laat ze in hun waarde
Murphy
(alhoewel praten een gecontroleerde vorm van hijgen is )
stream 2-4 rust/stilte/in slaap
stream 1 : allemaal daar kijken!!!
S+B liggen op (is dat het bed van mona? moet het makkelijk houden) een bed inn de meidenkamer
af en toe gekus, kreun, etc.
dit is natuurlijk de IRcamera
quote:
op 10-21-1999 om 01:38 AM schreef Kwekkie het volgende:
MMM, Bij mij stream niet weg... B&S beginnen weer...dit keer niet met praten
Ik zie het nu ook ja: licht astmatisch gehijg, een vaag bewegend vlak waarvan ik vermoed dat het een dekbed is. Ik moet zeggen dat het geheel weinig indruk maakt aan deze kant: heeft half NL hier nu op zitten wachten?
LOL! Ik betrap mezelf er net op dat ik denk: "Zeg nou eens wat, nu heb ik niks te typen!".
Hoezo verslaafde
Ik laat het aan andere gekken over om het hele gebeuren te timen, op te slaan, achterstevoren af te draaien, en weet veel meer
Even later besluit Bart om toch maar z'n sokken aan te houden..en vozen we weer verder
quote:
op 10-21-1999 om 01:48 AM schreef beelzebub het volgende:Praten is er niet meer bij
Bart: <hijg> <hijg>
Sabbel: <kreun> toch wel moe... <steun>
Sabine: shit hee, heb ik voor niks geneukt...
(Zijn er ook icoontjes van een emmer water?)
Sabeest trekt haar trui weer aan...
Het (liefdesspel is voorbij)
Stream 3: Karin is wakker geworden, oeh en Sabine gaat OOK naar de WC, vertwijfeld loopt ze snel terug naar Bart.
Sabbel wacht tot Karin weg...
Dat wordt misschien wel weer roddel en achterklap in de 'mannenkamer'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |