ehm... ze doet dat misschien bij jou omdat dat bij jou prima schijnt te werken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:46 schreef baggerbak het volgende:
... vanuit het niets bij haar zitten en een beetje aan haar zitten pielen. Zie dan wel of ze het wil of niet. ....
Dit lijkt me een hilarisch schouwspel; TS zit in stoel, meisje zit op bank, TS gaat op de bank zitten, meisje vraagt TS waarom ga je op de bank naast me zitten, TS zegt: uhhh uhhh uhh, nou als jij dat niet wil ga ik alweer op mijjn stoel zitten hoor. Stel meisje zegt niks, TS ziet pluisje op het meisje haar shirt, TS gaat aan haar 'pielen', meisje kijkt hem lonkend aan, TS zegt even stil zitten hoor anders gaan die pluisjes er niet af. Meisje denkt zuchtttt....quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:46 schreef baggerbak het volgende:
Ze komt van de week weer ff een bakkie bij me halen. Ik ga dan gewoon doen wat zij doet... vanuit het niets bij haar zitten en een beetje aan haar zitten pielen. Zie dan wel of ze het wil of niet. Wil ze het, dan ga ik steeds een stap verder. Zoals het nu gaat schiet het ook niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey, maar ik hoop dat het gewoon gaat zoals jij het wil kiddo.... Volgens mij ben je trouwens nog ouder dan ik... Ik bedoel, je gaat met echt een jaren '50 snelheid
Siesta & Fiesta!
Yeah right.... hahaha, een blinddoek! Bedankt voor je advies hoor, maar dit ga ik toch echt niet doen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:09 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ehm... ze doet dat misschien bij jou omdat dat bij jou prima schijnt te werken.
Het is dan ok een prima tactiek voor een mooie jongedame om een leuke potente tiep te versieren, maar andersom is het voor potente tiepes meestal niet de beste manier om een mooie jongedame duidelijk te maken dat ze een relatie met ze willen hebben...
Wat is het nu met jou? kennen je versiermethodes niet wat meer variatie dan enkel heel slap 'recht op het doel af' of 'helemaal niks uithangen omdat je denkt dat dat respectvol is' ?
gebruik je fantasie eens... als ze komt koffiedrinken, zorg ervoor dat je een aantal lekkere zaken hebt, bonbons, aardbeien en laat haar een blinddoek voordoen en 'voer' haar die .... zorg daarbij dat je dan de erotische spanning flink opvoert en vertel haar dat je een laatste speciale verrassing hebt maar niet weet of zij die wel wil proberen..... spin het wat uit en zorg ervoor dat ze heel erg nieuwsgierig is en jou 'smeekt' erom, en geef haar dan een zoen op dr mond en doe de blinddoek af.
dat werkt stukken beter dan een beetje dom 'te gaan zitten plukken aan dr'.... vrouwen moeten juist meestal weinig hebben van mannen die zo dom 'plukken' (hooguit tolereen ze het bij sommige mannen wat meer dan bij andere)
Ik ben weldegelijk gek op haar. Denk dat dat ook de oorzaak is van mijn knullige aanpak. Deze meid is echt zo verschrikkelijk lekker dat het mij op de een of andere manier gewoon ontzettend onzeker maakt. Met een flinke dosis alcohol, zoals toen we WEL zoenden, durf ik dan uiteindelijk stappen te ondernemen die ik eerder niet zo snel zou nemen. Misschien heeft zij dat ook wel waardoor we nu allebei een afwachtende houding aannemen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:10 schreef AcidBurner het volgende:
Confronterend? Valt al bij al nog mee, wat ik hier lees zijn veel mensen die het voor je opnemen, die je goede raad willen geven. maar doe gerust verder, op deze manier zijn je kansen 0,0. misschien kan je ze dan wel 1X neuken binnen 4 maanden of zo... maar meer zit er niet in. Wees een vent, en toon initiatief. En als je daar dan zit, en je bent stressy, denk dan effie aan onze goede raad! Niks confronterend aan. Maar Acid heeft zo het idee dat je er eigenlijk helemaal niet zo gek op bent, en dat je gewoon een beetje aandacht wil.
Levensgevaarlijk, je gaat iemand toch geen blinddoek voeren?!quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:09 schreef RM-rf het volgende:
[..]
..gebruik je fantasie eens... als ze komt koffiedrinken, zorg ervoor dat je een aantal lekkere zaken hebt, bonbons, aardbeien en laat haar een blinddoek voordoen en 'voer' haar die .... ...
quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:28 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk, je gaat iemand toch geen blinddoek voeren?!![]()
En serieus: Ik zou ergens iets midden tussen dat plukken en de blinddoek-aanpak kiezen. Bij mij resulteert het in ieder geval meestal in aangifte bij de politie als ik het koffiebezoek probeer te blinddoeken.
Ban alsjeblieft dat werkwoord "vragen" uit je hoofd, dat is een werkwoord voor beta-males.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:25 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Yeah right.... hahaha, een blinddoek! Bedankt voor je advies hoor, maar dit ga ik toch echt niet doen.
Ik ga gewoon naast haar zitten of vraag haar of ze bij me komt zitten en dan zien we wel hoe ze daar op reageert. Misschien een leuk filmpie in de dvd-speler ofzo.... en dan inderdaad steeds iets verder gaan.
[..]
**Baggerbak klopt op de bank**quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:25 schreef baggerbak het volgende:
Ik ga gewoon naast haar zitten of vraag haar of ze bij me komt zitten en dan zien we wel hoe ze daar op reageert. Misschien een leuk filmpie in de dvd-speler ofzo.... en dan inderdaad steeds iets verder gaan.
Dat is zeker zo ja. Echte liefde doorbreekt alles. Of hier sprake is van echte liefde valt nog te bezien, maar daar gaan we achterkomen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:37 schreef AcidBurner het volgende:
Echte liefde doorbreekt alles! Echt alles. Ik voel twijfel van jou kant, en van haar ook. De langer je het vuur laat doven de minder kansen dat je maakt. Steek dat goed in dat koppie van je. Als ze toch zo lekker is als jij zegt dan heeft ze direct iemand anders om bij te zijn hoor. Dus geen kul, geen zever. je zorgt dat je huis proper is, je zorgt voor een goei muziekje (Tip: Zero7 - Simple Things - top CD - nu ben ik je mijn favoriete muziek al aan het geven, zie mij), kaarsje aan, zie dat je lekker ruikt, maak iets lekkers of haal een stukje taart of zo in huis (zijn ze altijd gevoelig voor), geef ze een roosje, je kent het wel ... en maak het gezellig samen. De rest komt vanzelf, komt het niet dan ben je bij de verkeerde. Maar hou op met dat eeuwige gestress, dat maakt je zo onaantrekkerlijk. En je gaat zien de eerste keer dat je ze kust valt al die stress van je af. En dan ben je haar ventje en kan je aan meer beginnen denken. Veel succes! En volg mijn raad op aub. Zeker over die muziek
![]()
Haha... kan ik me voorstellen dat het zo overkomt. Ik gaf al eerder aan dat ik niet weet wat me overkomt en dat het af en toe weer net zo voelt als een verliefde puber.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:46 schreef liefie_ het volgende:
Ik begin me ook af te vragen hoe oud je bent, want een dvdtje kijken, vragen of ze naast je komt zitten en dan haar handje aaien en kussen in de kroeg deed ik toen ik 16 was
Vraag haar gewoon een keer op een fatsoenlijke manier mee uit, of vraag of ze komt eten, kook lekker voor haar, wijntje er bij... Beetje elkaar diep in de ogen kijken tijdens het eten en flirten dat soort dingen
Dvdtjes kijk je met vrienden/vriendinnen of met iemand waarvan je weet dat het synoniem staat voor sex en je nog nooit een dvd hebt gezien
Naja zoals iedereen al zei! Toon daadkracht! Hup vooruit met die geit!
Dingen als ja maar we zijn vrienden/ik wil respect tonen/ ik weet het niet blaaaa is alleen maar je eigen onzekerheid die spreekt
Dude, DUDE!quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:01 schreef baggerbak het volgende:
Roosje vindt ik dan wel weer een minder ideetje, maar goed... je bedoelt het goed
Ik ook!quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:31 schreef MLI het volgende:
OK, nou wil ik ook weten hoe oud jullie zijn TS!
En hop, daar gaat de roosquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:26 schreef Greys het volgende:
Laat die roos lekker zitten joh. Gewoon een vrij brute aanpak de volgende keer, geen softie-gedoe.
Good riddance!quote:
Roos is een topidee, ken je vrouwen of ken je ze niet? Ze hebben niks liever dan een kleine attentie :-) ... dus hey, doe het maar zoals jij wil, maar zonder een klein vleugje romantiek vind ik er persoonlijk geen zak aan. Dat dansen zei ik alleen maar zodat je er op een natuurljike, relaxte manier wat dichter bij kan komen. Dat krampachtig gelul van kom eens naast mij zitten dat vind ik dan weer geen goed idee.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:01 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Roosje vindt ik dan wel weer een minder ideetje, maar goed... je bedoelt het goed
Ennuh. die muziek ... da's een kwestie van smaak he. Ik ga zeker eens op usenet kijken of ik daar iets van kan vinden. Ben sowieso altijd wel in voor goede nieuwe muziek.
Ze zijn nog maar net aan het "courten" he. Ik weet niet wat voor vrouw jij bent, je lijkt me meer het stoere type, maar in mijn ogen krijgt elke vrouw graag een attentie. Ook al zeggen ze van niet. Als jij graag genomen wordt op brute manier, wil dat nog niet zeggen dat alle vrouwen zo zijn. Ts is een verlegen manneke... dus moet hij het anders aanpakken he.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:26 schreef Greys het volgende:
Laat die roos lekker zitten joh. Gewoon een vrij brute aanpak de volgende keer, geen softie-gedoe. En met bruut bedoel ik gewoon lekker daadkrachtig, niet twijfelachtig, niets vragen, gewoon doen en kijken wat haar reactie is. Overrompel haar een keer, in plaats van dat afwachtende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |