abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54088711
Vrij confronterende stukjes tekst staan hier. Ben blij dat dit anoniem is...haha. Toch bedankt, want het is misschien wel eens goed om hard voor je kiezen te krijgen waar het op staat. Ik weet ook niet wat me bezielt als ik zo eens terug denk aan de kansen die ik heb gehad
pi_54088854
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 13:46 schreef baggerbak het volgende:

... vanuit het niets bij haar zitten en een beetje aan haar zitten pielen. Zie dan wel of ze het wil of niet. ....
ehm... ze doet dat misschien bij jou omdat dat bij jou prima schijnt te werken.
Het is dan ok een prima tactiek voor een mooie jongedame om een leuke potente tiep te versieren, maar andersom is het voor potente tiepes meestal niet de beste manier om een mooie jongedame duidelijk te maken dat ze een relatie met ze willen hebben...

Wat is het nu met jou? kennen je versiermethodes niet wat meer variatie dan enkel heel slap 'recht op het doel af' of 'helemaal niks uithangen omdat je denkt dat dat respectvol is' ?

gebruik je fantasie eens... als ze komt koffiedrinken, zorg ervoor dat je een aantal lekkere zaken hebt, bonbons, aardbeien en laat haar een blinddoek voordoen en 'voer' haar die .... zorg daarbij dat je dan de erotische spanning flink opvoert en vertel haar dat je een laatste speciale verrassing hebt maar niet weet of zij die wel wil proberen..... spin het wat uit en zorg ervoor dat ze heel erg nieuwsgierig is en jou 'smeekt' erom, en geef haar dan een zoen op dr mond en doe de blinddoek af.

dat werkt stukken beter dan een beetje dom 'te gaan zitten plukken aan dr'.... vrouwen moeten juist meestal weinig hebben van mannen die zo dom 'plukken' (hooguit tolereen ze het bij sommige mannen wat meer dan bij andere)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_54088890
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 13:46 schreef baggerbak het volgende:
Ze komt van de week weer ff een bakkie bij me halen. Ik ga dan gewoon doen wat zij doet... vanuit het niets bij haar zitten en een beetje aan haar zitten pielen. Zie dan wel of ze het wil of niet. Wil ze het, dan ga ik steeds een stap verder. Zoals het nu gaat schiet het ook niet op.
Dit lijkt me een hilarisch schouwspel; TS zit in stoel, meisje zit op bank, TS gaat op de bank zitten, meisje vraagt TS waarom ga je op de bank naast me zitten, TS zegt: uhhh uhhh uhh, nou als jij dat niet wil ga ik alweer op mijjn stoel zitten hoor. Stel meisje zegt niks, TS ziet pluisje op het meisje haar shirt, TS gaat aan haar 'pielen', meisje kijkt hem lonkend aan, TS zegt even stil zitten hoor anders gaan die pluisjes er niet af. Meisje denkt zuchtttt.... . Man in godsnaam ga meteeeeen naast haar zitten kijk haar in de ogen en neem haar op de bek, als ze afzwaait zeg je sorry ik heb je verkeerd begrepen lijkt me tijd dat je nu gaat, ik meer te doen.
  maandag 22 oktober 2007 @ 14:10:50 #154
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54088902
Confronterend? Valt al bij al nog mee, wat ik hier lees zijn veel mensen die het voor je opnemen, die je goede raad willen geven. maar doe gerust verder, op deze manier zijn je kansen 0,0. misschien kan je ze dan wel 1X neuken binnen 4 maanden of zo... maar meer zit er niet in. Wees een vent, en toon initiatief. En als je daar dan zit, en je bent stressy, denk dan effie aan onze goede raad! Niks confronterend aan. Maar Acid heeft zo het idee dat je er eigenlijk helemaal niet zo gek op bent, en dat je gewoon een beetje aandacht wil.
  maandag 22 oktober 2007 @ 14:11:37 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54088925
Astemblieft zeg. Wie gaat er nu op de koffie om geblinddoekt gevoerd te worden? Denk dat je fantasie iets te ver gaat, RM-rf.
Ik zou persoonlijk in mijn broek piesen van het lachen om zo'n kneuterige "ik wil wel, maar ik kan niet"- methode.
Maar wie weet is zij er wel gevoelig voor .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 22 oktober 2007 @ 14:22:49 #156
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_54089193
Ik denk dat het eens tijd wordt dat je voor jezelf besluit wat JIJ nou precies wil. Ik bedoel wil je wel aan het lijntje gehouden worden? Wil je wel de ouwe trouwe hertdershond vriend zijn? Wil je wel dat ze in je bed ligt maar dat je er niet aan mag komen? Ik weet zeker dat je de paal van je leven had daar... Sorry hoor, zou echt niet voor mezelf instaan. Ik ken persoonlijk maar 2 variaties van "alleen willen blijven slapen". 1. Ze gaat zelf op de bank(waar ze ook thuishoort in zo'n geval) 2. Na wat "knuffelen" is zij degene die heel snel op je kruipt.
Als ze tijd nodig heeft is dat OK, maar wel in d'r eigen bed.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, maar ik hoop dat het gewoon gaat zoals jij het wil kiddo.... Volgens mij ben je trouwens nog ouder dan ik... Ik bedoel, je gaat met echt een jaren '50 snelheid
Siesta & Fiesta!
pi_54089266
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 14:09 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ehm... ze doet dat misschien bij jou omdat dat bij jou prima schijnt te werken.
Het is dan ok een prima tactiek voor een mooie jongedame om een leuke potente tiep te versieren, maar andersom is het voor potente tiepes meestal niet de beste manier om een mooie jongedame duidelijk te maken dat ze een relatie met ze willen hebben...

Wat is het nu met jou? kennen je versiermethodes niet wat meer variatie dan enkel heel slap 'recht op het doel af' of 'helemaal niks uithangen omdat je denkt dat dat respectvol is' ?

gebruik je fantasie eens... als ze komt koffiedrinken, zorg ervoor dat je een aantal lekkere zaken hebt, bonbons, aardbeien en laat haar een blinddoek voordoen en 'voer' haar die .... zorg daarbij dat je dan de erotische spanning flink opvoert en vertel haar dat je een laatste speciale verrassing hebt maar niet weet of zij die wel wil proberen..... spin het wat uit en zorg ervoor dat ze heel erg nieuwsgierig is en jou 'smeekt' erom, en geef haar dan een zoen op dr mond en doe de blinddoek af.

dat werkt stukken beter dan een beetje dom 'te gaan zitten plukken aan dr'.... vrouwen moeten juist meestal weinig hebben van mannen die zo dom 'plukken' (hooguit tolereen ze het bij sommige mannen wat meer dan bij andere)
Yeah right.... hahaha, een blinddoek! Bedankt voor je advies hoor, maar dit ga ik toch echt niet doen.

Ik ga gewoon naast haar zitten of vraag haar of ze bij me komt zitten en dan zien we wel hoe ze daar op reageert. Misschien een leuk filmpie in de dvd-speler ofzo.... en dan inderdaad steeds iets verder gaan.
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 14:10 schreef AcidBurner het volgende:
Confronterend? Valt al bij al nog mee, wat ik hier lees zijn veel mensen die het voor je opnemen, die je goede raad willen geven. maar doe gerust verder, op deze manier zijn je kansen 0,0. misschien kan je ze dan wel 1X neuken binnen 4 maanden of zo... maar meer zit er niet in. Wees een vent, en toon initiatief. En als je daar dan zit, en je bent stressy, denk dan effie aan onze goede raad! Niks confronterend aan. Maar Acid heeft zo het idee dat je er eigenlijk helemaal niet zo gek op bent, en dat je gewoon een beetje aandacht wil.
Ik ben weldegelijk gek op haar. Denk dat dat ook de oorzaak is van mijn knullige aanpak. Deze meid is echt zo verschrikkelijk lekker dat het mij op de een of andere manier gewoon ontzettend onzeker maakt. Met een flinke dosis alcohol, zoals toen we WEL zoenden, durf ik dan uiteindelijk stappen te ondernemen die ik eerder niet zo snel zou nemen. Misschien heeft zij dat ook wel waardoor we nu allebei een afwachtende houding aannemen.
pi_54089333
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 14:09 schreef RM-rf het volgende:

[..]

..gebruik je fantasie eens... als ze komt koffiedrinken, zorg ervoor dat je een aantal lekkere zaken hebt, bonbons, aardbeien en laat haar een blinddoek voordoen en 'voer' haar die .... ...
Levensgevaarlijk, je gaat iemand toch geen blinddoek voeren?!

En serieus: Ik zou ergens iets midden tussen dat plukken en de blinddoek-aanpak kiezen. Bij mij resulteert het in ieder geval meestal in aangifte bij de politie als ik het koffiebezoek probeer te blinddoeken.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_54089370
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 14:28 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Levensgevaarlijk, je gaat iemand toch geen blinddoek voeren?!

En serieus: Ik zou ergens iets midden tussen dat plukken en de blinddoek-aanpak kiezen. Bij mij resulteert het in ieder geval meestal in aangifte bij de politie als ik het koffiebezoek probeer te blinddoeken.
pi_54089464
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 14:25 schreef baggerbak het volgende:

[..]

Yeah right.... hahaha, een blinddoek! Bedankt voor je advies hoor, maar dit ga ik toch echt niet doen.

Ik ga gewoon naast haar zitten of vraag haar of ze bij me komt zitten en dan zien we wel hoe ze daar op reageert. Misschien een leuk filmpie in de dvd-speler ofzo.... en dan inderdaad steeds iets verder gaan.
[..]
Ban alsjeblieft dat werkwoord "vragen" uit je hoofd, dat is een werkwoord voor beta-males.

En prent de werkwoorden "nemen", "pakken", "grijpen" en "veroveren" in je hoofd. Ze komt steeds bij je, ze vertrwout heus wel dat er geen dingen gebeuren die ze zelf niet wil. Maar je moet haar laten blijken wat JIJ wil, jij wilt haar, je neemt risico voor haar, zij is de hoofdprijs - dat streelt een vrouw.

Amechtig afwachten wat zij wil is een slecht signaal, toon dat JIJ persoonlijkheid genoeg hebt om haar te veroveren.
twee violen en een trommel en een fluit
  maandag 22 oktober 2007 @ 14:37:48 #161
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54089533
Echte liefde doorbreekt alles! Echt alles. Ik voel twijfel van jou kant, en van haar ook. De langer je het vuur laat doven de minder kansen dat je maakt. Steek dat goed in dat koppie van je. Als ze toch zo lekker is als jij zegt dan heeft ze direct iemand anders om bij te zijn hoor. Dus geen kul, geen zever. je zorgt dat je huis proper is, je zorgt voor een goei muziekje (Tip: Zero7 - Simple Things/en of When it falls - top CDs - nu ben ik je mijn favoriete muziek al aan het geven, zie mij ), kaarsje aan, zie dat je lekker ruikt, maak iets lekkers of haal een stukje taart of zo in huis (zijn ze altijd gevoelig voor), geef ze één roos, je kent het wel ... en maak het gezellig samen. Als je het echt moeilijk vindt om ze te benaderen, ga dan voor PLAN B, vraag of ze zin heeft om je te "leren" dansen Vrouwen zijn gek op een man die stijl en klasse kan tonen. Dus daar zit je goed, als ze direct recht vliegt en het een goed idee vindt, dan zit je op rozen. Zegt ze : geen zin in. Forget about it. Dan wil ze je niet. Elke vrouw danst graag. En ze zijn meestal vereert als je vraagt of ze je dat ook wil leren. Geef er maar een draai aan he. Dus normaal gezien heb je dan prijs. De rest komt vanzelf, komt het niet dan ben je bij de verkeerde. Maar hou op met dat eeuwige gestress, dat maakt je zo onaantrekkerlijk. En je gaat zien de eerste keer dat je ze kust valt al die stress van je af. En dan ben je haar ventje en kan je aan meer beginnen denken. Veel succes! En volg mijn raad op aub. Zeker over die muziek

[ Bericht 13% gewijzigd door AcidBurner op 22-10-2007 14:55:31 ]
  maandag 22 oktober 2007 @ 14:40:06 #162
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_54089587
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 14:25 schreef baggerbak het volgende:
**Baggerbak klopt op de bank**
- "Kom je even naast me zitten"?
x "Nee, ik zit goed hier"
- "Oh, nou ja, het hoeft natuurlijk niet"

Meisje kijkt film, staat op gaat naar huis, pakt dildo, fantaserend over baggerbak die haar wel flink heeft geneukt valt ze verzadigd in slaap...
Baggerbak, teleurgesteld dat ze weer geen actie ondernam start Fok maar weer eens op...

Kostbaar zaad gaat verloren met dit geouwehoer...

**ff kotsen nu, want het wordt me iets te ranzig....
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 22 oktober 2007 @ 15:26:33 #163
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_54090499
Zolang je maar niet teveel gaat drinken om die stress kwijt te raken. Het mag dan 1x hebben gewerkt, over het algemeen is dit niet een goed idee!
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_54090893
Ik begin me ook af te vragen hoe oud je bent, want een dvdtje kijken, vragen of ze naast je komt zitten en dan haar handje aaien en kussen in de kroeg deed ik toen ik 16 was
Vraag haar gewoon een keer op een fatsoenlijke manier mee uit, of vraag of ze komt eten, kook lekker voor haar, wijntje er bij... Beetje elkaar diep in de ogen kijken tijdens het eten en flirten dat soort dingen

Dvdtjes kijk je met vrienden/vriendinnen of met iemand waarvan je weet dat het synoniem staat voor sex en je nog nooit een dvd hebt gezien

Naja zoals iedereen al zei! Toon daadkracht! Hup vooruit met die geit!
Dingen als ja maar we zijn vrienden/ik wil respect tonen/ ik weet het niet blaaaa is alleen maar je eigen onzekerheid die spreekt
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_54091137
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 14:37 schreef AcidBurner het volgende:
Echte liefde doorbreekt alles! Echt alles. Ik voel twijfel van jou kant, en van haar ook. De langer je het vuur laat doven de minder kansen dat je maakt. Steek dat goed in dat koppie van je. Als ze toch zo lekker is als jij zegt dan heeft ze direct iemand anders om bij te zijn hoor. Dus geen kul, geen zever. je zorgt dat je huis proper is, je zorgt voor een goei muziekje (Tip: Zero7 - Simple Things - top CD - nu ben ik je mijn favoriete muziek al aan het geven, zie mij ), kaarsje aan, zie dat je lekker ruikt, maak iets lekkers of haal een stukje taart of zo in huis (zijn ze altijd gevoelig voor), geef ze een roosje, je kent het wel ... en maak het gezellig samen. De rest komt vanzelf, komt het niet dan ben je bij de verkeerde. Maar hou op met dat eeuwige gestress, dat maakt je zo onaantrekkerlijk. En je gaat zien de eerste keer dat je ze kust valt al die stress van je af. En dan ben je haar ventje en kan je aan meer beginnen denken. Veel succes! En volg mijn raad op aub. Zeker over die muziek
Dat is zeker zo ja. Echte liefde doorbreekt alles. Of hier sprake is van echte liefde valt nog te bezien, maar daar gaan we achterkomen.

Mijn huis is eigenlijk altijd wel netjes als ze komt en de kaarsjes staan ook altijd aan. Bovendien verzorg ik mezelf ook altijd prima, dus dat zit ook wel snor. Roosje vindt ik dan wel weer een minder ideetje, maar goed... je bedoelt het goed

Ennuh. die muziek ... da's een kwestie van smaak he. Ik ga zeker eens op usenet kijken of ik daar iets van kan vinden. Ben sowieso altijd wel in voor goede nieuwe muziek.
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 15:46 schreef liefie_ het volgende:
Ik begin me ook af te vragen hoe oud je bent, want een dvdtje kijken, vragen of ze naast je komt zitten en dan haar handje aaien en kussen in de kroeg deed ik toen ik 16 was
Vraag haar gewoon een keer op een fatsoenlijke manier mee uit, of vraag of ze komt eten, kook lekker voor haar, wijntje er bij... Beetje elkaar diep in de ogen kijken tijdens het eten en flirten dat soort dingen

Dvdtjes kijk je met vrienden/vriendinnen of met iemand waarvan je weet dat het synoniem staat voor sex en je nog nooit een dvd hebt gezien

Naja zoals iedereen al zei! Toon daadkracht! Hup vooruit met die geit!
Dingen als ja maar we zijn vrienden/ik wil respect tonen/ ik weet het niet blaaaa is alleen maar je eigen onzekerheid die spreekt
Haha... kan ik me voorstellen dat het zo overkomt. Ik gaf al eerder aan dat ik niet weet wat me overkomt en dat het af en toe weer net zo voelt als een verliefde puber.

Maar liefie.... je hebt echt wel een punt hoor. Mijn eigen onzekerheid werpt die barriéres op. Ik ben nu weer ff pleite, maar zodra er nieuws is zal ik het hier wel weer posten.
pi_54091362
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 16:01 schreef baggerbak het volgende:
Roosje vindt ik dan wel weer een minder ideetje, maar goed... je bedoelt het goed
Dude, DUDE! Koop die roos, en geef die aan het begin. Kleine moeite, klein gebaar, grote impact... en je hoeft er nog niet eens veel bij te zeggen ook.

Dat zijn de dingen die ze gaat onthouden. Kus haar in haar nek nadat je 'm gegeven hebt, of niet lang daarna. Kun je meteen zeggen dat ze lekker ruikt. En als ze dan ook nog geen geurtje op blijkt te hebben zit je helemaal goed

Succes... en ACTIE! Toi toi
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_54091559
OK, nou wil ik ook weten hoe oud jullie zijn TS!
  maandag 22 oktober 2007 @ 16:45:17 #168
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_54091769
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 16:31 schreef MLI het volgende:
OK, nou wil ik ook weten hoe oud jullie zijn TS!
Ik ook!
En waar je woont, je pincode en... en...
Oh ja, is baggerbak toevallig een schuilnaam voor Eric?

Want dan komt dat chickie me bekend voor
Haters everywhere but I don't really care.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 oktober 2007 @ 17:26:40 #169
163650 Greys
pi_54092463
Laat die roos lekker zitten joh. Gewoon een vrij brute aanpak de volgende keer, geen softie-gedoe. En met bruut bedoel ik gewoon lekker daadkrachtig, niet twijfelachtig, niets vragen, gewoon doen en kijken wat haar reactie is. Overrompel haar een keer, in plaats van dat afwachtende. Niets is aantrekkelijker dan een zelfverzekerde man die neemt wat hij wil, om het even plat te zeggen Uiteraard binnen de fatsoensgrenzen en wetten En als ze dat niet wil, dan weet je waar je aan toe bent. Je hoeft ook niet bang te zijn dat je dan op je bek gaat, want ze is altijd nogal aanrakerig naar jou toe en klef. Dus schaam je dan vooral niet, gewoon zeggen dat ze dan vreemde signalen afgeeft.

Wat heb je te verliezen? Wil je eeuwig het kroelvriendje zijn, nee toch zeker? Ik knapte meestal af op mannen die TE lief voor me waren en volgens mij hebben veel vrouwen dat (correctie... dat weet ik wel zeker ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54094217
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 17:26 schreef Greys het volgende:
Laat die roos lekker zitten joh. Gewoon een vrij brute aanpak de volgende keer, geen softie-gedoe.
En hop, daar gaat de roos
  maandag 22 oktober 2007 @ 19:46:58 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54095298
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 18:59 schreef Sequencial het volgende:
En hop, daar gaat de roos
Good riddance!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54099412
dus blijkbaar toch niet   maar  

Opnieuw succes dan maar
  maandag 22 oktober 2007 @ 23:10:25 #173
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_54099441
dit is beter dan gtst!

al is dat natuurlijk niet zo moeilijk
ik heb ook altijd pech.. :'(
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 08:15:32 #174
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54103799
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 16:01 schreef baggerbak het volgende:

[..]

Roosje vindt ik dan wel weer een minder ideetje, maar goed... je bedoelt het goed

Ennuh. die muziek ... da's een kwestie van smaak he. Ik ga zeker eens op usenet kijken of ik daar iets van kan vinden. Ben sowieso altijd wel in voor goede nieuwe muziek.
Roos is een topidee, ken je vrouwen of ken je ze niet? Ze hebben niks liever dan een kleine attentie :-) ... dus hey, doe het maar zoals jij wil, maar zonder een klein vleugje romantiek vind ik er persoonlijk geen zak aan. Dat dansen zei ik alleen maar zodat je er op een natuurljike, relaxte manier wat dichter bij kan komen. Dat krampachtig gelul van kom eens naast mij zitten dat vind ik dan weer geen goed idee.

Van die muziek dat zie je maar, ik vind dat je alle raad hier zo wat in de wind slaagt. ofwel maak je een topic en dan luister je naar wat de mensen te zeggen hebben en anders trek je je plan ... ben beetje in mijn gat gebeten :p
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 08:19:27 #175
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54103828
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 17:26 schreef Greys het volgende:
Laat die roos lekker zitten joh. Gewoon een vrij brute aanpak de volgende keer, geen softie-gedoe. En met bruut bedoel ik gewoon lekker daadkrachtig, niet twijfelachtig, niets vragen, gewoon doen en kijken wat haar reactie is. Overrompel haar een keer, in plaats van dat afwachtende.
Ze zijn nog maar net aan het "courten" he. Ik weet niet wat voor vrouw jij bent, je lijkt me meer het stoere type, maar in mijn ogen krijgt elke vrouw graag een attentie. Ook al zeggen ze van niet. Als jij graag genomen wordt op brute manier, wil dat nog niet zeggen dat alle vrouwen zo zijn. Ts is een verlegen manneke... dus moet hij het anders aanpakken he.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')