probeer zoveel mogelijk te blocken en schrijf die e-mailadressen en mailtjes op en stap dus ff naar de pliesiequote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:00 schreef Logician het volgende:
Het is geen spam, zijn echt persoonlijke mailtjes en blokken werkt ook niet omdat hij dan gewoon een ander mail adres gebruikt....
en achter de identiteit van deze persoon aangaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:02 schreef unox_worst het volgende:
posten op dumpert.nl
Is het een FOK!ker? That wouldn't surprise me.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:56 schreef Logician het volgende:
Ik krijg sinds een tijdje telkens emails van ranzige kerel die ik niet ken.
Geen idee hoe hij aan mijn mail adres komt, en blokken schijnt ook niet te helpen.
De emails die hij me stuurt zijn sexueel getint met foto's van zijn erectie er bij.
Wat te doen![]()
als je de mails bewaart en ze bljiven aanhouden, kunnen ze wellicht het IP achterhalen.. niet geschoten is altijd mis.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:05 schreef Logician het volgende:
Ik heb het idee dat het misschien wel iemand van fok! is...
Zijn zeg maar kpd achtige foto's ..
Ja heb de emailadressen hier, maar vraag me af of plzie oid hier iuberhaubt ets mee kan..
gevalletje Duhquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:06 schreef rashudo het volgende:
Als het een bekende was vond je het niet erg?
Verder kan de politie, als het een nederlander is, er wel iets aan doen.
Heb 1x gereageerd zo van fuck off.. maar dat is volgens mij al 2mnd terug... verder negeer ik het, maar begin me er ontzettend aan te ergeren.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je de mails bewaart en ze bljiven aanhouden, kunnen ze wellicht het IP achterhalen.. niet geschoten is altijd mis.
Ik neem aan dat je er uberhaupt niet op reageert? Ook geen 'kap er eens mee' mailtjes.. misschien dat de lol er snel vanaf is als je uberhaupt niet reageert?
wil er best één posten hoor, er zit van alles tussen, volgens mij mogen slappe houdingen alleen toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:07 schreef LekkerWijf het volgende:
Post de foto's hier dan vergelijken we ze met de piemels uit dit topic:
http://forum.fok.nl/forum/128
Niet reageren is een goed idee.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ik neem aan dat je er uberhaupt niet op reageert? Ook geen 'kap er eens mee' mailtjes.. misschien dat de lol er snel vanaf is als je uberhaupt niet reageert?
godverdomme!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:18 schreef Logician het volgende:
[ afbeelding ]
Wie of wie herkent deze penis!??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |