Cor was gisteren op Radio 2 en zei dat idd Suzan mee gaat optreden.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:01 schreef karoltje het volgende:
Jeeeeeej ik zing 13 dec met Suzan!!
www.stobc.nl Klik maar op het blokje 'kerstconcert'
Ben benieuwd hoe ze is!
Dan is ze dus heel snel klaargestoomdquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Marjolein heeft gisteren gespeeld volgens Erwin van Lambaart.
Ja Marjolein moest het wel héquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Dan is ze dus heel snel klaargestoomd
Try-outsquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:43 schreef Maartel het volgende:
Is het altijd zo dat er al voorstellingen zijn vóór de prémière?![]()
Dan is het hele idee van een prémière toch weg??
Ben benieuwd wat ze er hier van gaan bakken. De BBC-versie van Joseph was leuker dan de Maria-versie vond ik zelf. En de musical is ook aardig, erg gefocused op kinder-publiek maar meligheid ten top.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:15 schreef Viking84 het volgende:
Dit keer zoeken ze een man voor de hoofdrol in Joseph and the amazing technicolor dreamcoat (ook van Lloyd Webber) en het gaat, heel verrassend, over de Bijbelse Jozef die onderkoning van Egypte werd.
En geen Graham Norton en Lloyd Webber en John Barrowmanquote:Op donderdag 27 december 2007 16:18 schreef Cee het volgende:
Ben benieuwd wat ze er hier van gaan bakken. De BBC-versie van Joseph was leuker dan de Maria-versie vond ik zelf. En de musical is ook aardig, erg gefocused op kinder-publiek maar meligheid ten top.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |