Toen ging ik nog niet naar musicals toequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:21 schreef Ynske het volgende:
Evita met Pia was mijn allereerste musical waar ik naar toe geweest ben
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:23 schreef Viking84 het volgende:
Maar gelukkig zie ik Pia Douwes nu niet meer (zoveel) op tv. Wat een vreselijk mens is dat zeg. Die lach... brrr.
Ik heb kaartjes voor Tilburg, weet even zo niet welke datum (vriendin van me heeft ze in d'r bezit). Wat bedoel je met een gratis inleiding?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:12 schreef Parisa het volgende:
Gaat iemand van jullie toevallig ook naar Pia 4 november in de Tilburgse schouwburg? Er zijn nog een aantal kaarten en er is ook een gratis inleiding. Ik heb zelf kaarten voor rij 3.![]()
Een uur van tevoren is er een gratis... iets. Ik heb geen idee wat het precies is. Kijk hier maar even: http://www.theaterstilburg.nl/ theater/programma/2007-2008/1177311159670/7110407.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes voor Tilburg, weet even zo niet welke datum (vriendin van me heeft ze in d'r bezit). Wat bedoel je met een gratis inleiding?
Cee houdt van gratis dingetjes.![]()
Oh ik vind`m juist erg sympathiek overkomen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Die Peter van der Velde vind ik ook niks aan![]()
En toch vind ik Brigitte beterquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:29 schreef Slaapmeisje het volgende:
Kunnen we toch nog een beetje afscheid nemen van Suus
http://nl.youtube.com/watch?v=YhnOhpvcJzg
Pia is echt een supertof mensquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:23 schreef Viking84 het volgende:
Maar gelukkig zie ik Pia Douwes nu niet meer (zoveel) op tv. Wat een vreselijk mens is dat zeg. Die lach... brrr.
Ze was toen bij Diana the Musical in Hengelo langsgekomen voor Vera Mann en die stonden achteraf gewoon in de bar wat te drinken en ik wilde graag een handtekening voor op mijn cdquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Pia is een leuk mens ! jammer genoeg heb ik haar nooit ontmoet![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat is gaaf Troelniks in de gaten dat het Pia was met wie je stond te praten
![]()
Maar wel leuk voor je.
Ik lach je niet uit hoor Troelquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik was toen nog een musicaljonkieKon mezelf achteraf wel voor mijn kop slaan
![]()
Ja, toen ik thuis was en ik vervolgens me zat te bedenken dat die vrouw me toch eigenlijk wel heel erg bekend voorkwam, ik ben op internet gaan zoeken en was er binnen twee minuten achterquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit hoor TroelMaar hoe je vertel, maar had je later wel in de gaten dat ze was ??
Ik wil er wel heen, maar ik ga niet helemaal in het begin en ik kan nog niet zo heel goed plannen hoe het allemaal gaat lopen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Ga jij ook naar Evita de musical toe. Troel..
Ik ben een muts, ik lees nu pas dat je 'kaartjes voor Pia' zei en niet 'kaartjes voor Evita', zat me ineens al af te vragen hoe in godsnaam Evita al op 4 november kon plaatsvinden als de winnares net bekend is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:17 schreef Parisa het volgende:
[..]
Een uur van tevoren is er een gratis... iets. Ik heb geen idee wat het precies is. Kijk hier maar even: http://www.theaterstilburg.nl/ theater/programma/2007-2008/1177311159670/7110407.
*Even in tweeen gehakt want hij pakte hem niet.* Voor de inleiding gaat de reservering ook snel heb ik vandaag begrepen. Snel zijn dus.![]()
Eindelijk iemand die het met me eens isquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:23 schreef Viking84 het volgende:
Ik zeg ook niet dat ze niet tof is. Dat zal ze best zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Pia is echt een supertof mens
Heb haar jaren geleden al ontmoet en ze was gewoon gaaf.
Echt leuk voor haar!quote:Suzan Seegers, die afgelopen zondag tweede werd in de finale van het televisieprogramma Op Zoek Naar Evita, gaat vanaf voorjaar 2008 de rol van Cosette vertolken in de musical Les Misérables. Hiermee is de cast van Les Misérables compleet. Les Misérables gaat in april 2008 in première in het nieuwe Luxor Theater in Rotterdam waar de musical slechts voor een beperkte periode te zien zal zijn.
Producent Erwin van Lambaart was na Op Zoek Naar Evita zo onder de indruk van de kwaliteiten van Suzan, dat hij haar een andere hoofdrol wilde aanbieden. Na het behalen van de tweede plaats in de finale van het televisieprogramma, stuurde hij de banden met haar optredens naar licentiehouder Cameron Mackintosh in Londen. Mackintosh was meteen enthousiast over Suzan en samen gunnen zij haar de hoofdrol van Cosette in Les Misérables.
Suzan Seegers speelde eerder in het ensemble van Kunt U Mij De Weg Naar Hamelen Vertellen, Meneer?, in de Duitse cast van We Will Rock You en was understudy Eliza Doolittle in My Fair Lady.
Met de deelname van Suzan Seegers is de cast van Les Misérables compleet. Eerder werd al bekend gemaakt dat René van Kooten (Jean Valjean), Carlo Boszhard (Monsieur Thénardier), Jamai Loman (Marius), Céline Purcell (Eponine), Nurlaila Karim (Fantine), Wim van den Driessche (Javert) en Marjolein Algera (Madame Thénardier) hier deel van zullen uitmaken
ik zou het zeker ook niet erg vindenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:22 schreef karoltje het volgende:
Leuk voor Marjolein!!! Als ik dan de vervangster krijg vind ik het niet erg!
Ja, ik hoorde het net! Ben benieuwd hoe het klinkt, nu ze niet meer zo zenuwachtig hoeft te zijn en er hard op geoefend heeft.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:27 schreef Miam het volgende:
Brigitte is ook van de partij bij het televiziegala vanavond.
Ja idd.. ik had veel liever haar alleen met een mooi Evita-liedje gezien, maar helaas moesten ze alle flutsterretjes van flutprogrammaatjes erbij roepen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:52 schreef Cee het volgende:
Wat een dramatische flutmedley was die vertoning bij het Televizierring-gala!Ach ja...
Wat een vertoning inderdaad.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:52 schreef Cee het volgende:
Wat een dramatische flutmedley was die vertoning bij het Televizierring-gala!Ach ja...
Ik vind Suzan meer een stem hebben voor Eponine, maar toch, ben benieuwd hoe ze Cosette neer gaat zetten. Les Misérables is toch wel m'n favoriete musical en ik heb 'm al vaak gezien maar de Nederlandse versie moet ik nog aanschouwen. Waarschijnlijk koop ik wel een kaartje. Ondanks het feit dat Suzan er in zit.
Ja saai hé, met al die artiesten (ze noemen zich artiestenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:52 schreef Cee het volgende:
Ik ben benieuwd wie de premiere zal doen..quote:Wie wordt Evita op première?
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Wie speelt aanstaande zondag Evita op de première van de gelijknamige megamusical? In plaats van een strijd tussen actrices voert op dit moment de Limburgse uitverkorene Brigitte Heitzer een oorlog tegen haar keel en stembanden.
Joop van den Endes directeur Erwin van Lambaart: „De KNO-arts heeft vandaag vastgesteld dat Brigitte geen knobbels op haar stembanden heeft. Maar ze mag pas op als de arts daarvoor toestemming geeft. En ik vind dat ze de voorstelling minimaal nog twee keer moet spelen voor ze de première kan doen. Het gaat er dus om spannen.”
In het uiterste geval zal Marjolein Teepe, de nummer drie in de strijd om de hoofdrol, ook de première spelen. Zij deed gistermiddag voor het eerst een zeer geslaagde matinee. De nummer twee voor de Evita -rol, Suzan Seegers, heeft niet mee gerepeteerd. Zij is na haar optreden in de AVRO-televisieserie gevraagd voor de hoofdrol in Les Misérables.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |