abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 oktober 2007 @ 12:18:25 #1
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_54008159
Ik zou me er niets bij voor kunnen stellen
quote:
AMSTERDAM - Vrouwen die in de buurt zijn van iemand die borstvoeding geeft, hebben plotseling veel meer zin in seks. De lucht van de melk brengt ze in de stemming.

Uit een studie blijkt dat de kans dat de vrouw 'wil' 50% groter wordt. De feromonen die vrijkomen (dat is een stof die boodschjappen overbrengt tussen individuen van dezelfde soort) geven een signaal dat het tijd is om te proberen een baby te verwekken.

De onderzoekers in Chicago hopen het luchtje te kunnen identificeren zodat ze er vrouwen met een lage seksdrive mee kunnen helpen. De vraag is nu of het stofje komt uit de zweetlucht die vrijkomt of van de melk zelf.

Bij de test moesten de deelneemster zich drie maanden elke dag insmeren met het luchtje. Getrouwde vrouwen kregen 42 procent meer zin in seks en alleenstaanden hadden veel meer seksueel getinte dagdromen.
Volledige artikel is hier te vinden
  donderdag 18 oktober 2007 @ 12:23:20 #2
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_54008253
Jezelf drie maanden lang elke dag insmeren met moedermelk.... Je moet wat overhebben voor de wetenschap!
  donderdag 18 oktober 2007 @ 12:30:00 #3
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_54008419
word dan een duur/gewild parfummetje :p

Sign me up.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 12:34:42 #4
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_54008512
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 12:30 schreef Buschetta het volgende:
word dan een duur/gewild parfummetje :p

Sign me up.
Gewoon de gemiddelde vrouw aanspreken op straat of ze zin heeft om een lekker zakcentje te verdienen
  donderdag 18 oktober 2007 @ 13:27:14 #6
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_54009428
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 13:21 schreef Disorder het volgende:
Calvin Klein
F U C K

A fragrance for desperate virgins
* JortK vraagt patent aan
pi_54009473
waarom brengt het nethebbendegeworpen vrouwen dan niet in de stemming, althans, zo heb ik begrepen van verse vaders (klacht numero uno) , het gros vd vrouwen (nu ja een aanzienlijk deel) heeft geen zin meer in sex zolang er gezoogd wordt en sommigen rekken het borstvoeden daarom tot minimaal 2 jaar volgens mij
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 18 oktober 2007 @ 13:44:14 #8
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_54009768
pi_54016191
Dit wordt dus mijn nieuwe bijbaantje.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 18 oktober 2007 @ 20:00:13 #10
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_54017221
Hahah ik ga op de vrouwen bij mij in de buurt letten...
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
pi_54017312
quote:
De onderzoekers in Chicago hopen het luchtje te kunnen identificeren zodat ze er vrouwen met een lage seksdrive mee kunnen helpen.
Ik ben bang dat ze eerder mannen met een hóge sexdrive ermee gaan helpen!
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:32:37 #13
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_54030181
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 13:29 schreef milagro het volgende:
waarom brengt het nethebbendegeworpen vrouwen dan niet in de stemming, althans, zo heb ik begrepen van verse vaders (klacht numero uno) , het gros vd vrouwen (nu ja een aanzienlijk deel) heeft geen zin meer in sex zolang er gezoogd wordt en sommigen rekken het borstvoeden daarom tot minimaal 2 jaar volgens mij
Alsof je geen sex kunt hebben als je borstvoeding geeft...
Bovendien: een dier wordt toch ook niet geil van zijn eigen feromonen?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_54030884
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 12:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Alsof je geen sex kunt hebben als je borstvoeding geeft...
dat zeg ik ook niet, hè
vrouwen hebben geen zin in sex, want moe vh ontzwangeren en borstvoeding vergt zoveel van je, zeker als een kind om de haverklap zich meldt, het zgn 'troosttiet probleem'... nu, borstvoeden kan dus een leuk alibi worden , als je wil, gewoon je kotert blijven voeden tot zijn derde jaar, het derde jaar 1 keer per maand op het juiste moment sex toestaan, opdat je weer zwanger raakt , en te moe tijdens die 9 maanden, en de maanden erna want borstvoeden vergt zoveel van je, meer dan 1 keer per maand zit er niet in en die 1 keer per maand dan pas het derde jaar, hè, sorry schat...
quote:
Bovendien: een dier wordt toch ook niet geil van zijn eigen feromonen?
nee, maar die moederkloeken klitten vaak samen, theekransjes, babyfeestjes etc, dus dan pikken ze elkaars zure melk luchtjes op..
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:30:19 #15
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_54031218
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 13:10 schreef milagro het volgende:

[..]

dat zeg ik ook niet, hè
vrouwen hebben geen zin in sex, want moe vh ontzwangeren en borstvoeding vergt zoveel van je, zeker als een kind om de haverklap zich meldt, het zgn 'troosttiet probleem'... nu, borstvoeden kan dus een leuk alibi worden , als je wil, gewoon je kotert blijven voeden tot zijn derde jaar, het derde jaar 1 keer per maand op het juiste moment sex toestaan, opdat je weer zwanger raakt , en te moe tijdens die 9 maanden, en de maanden erna want borstvoeden vergt zoveel van je, meer dan 1 keer per maand zit er niet in en die 1 keer per maand dan pas het derde jaar, hè, sorry schat...
Maar... maar... sex is toch leuk?
pi_54033059
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 13:10 schreef milagro het volgende:

[..]

dat zeg ik ook niet, hè
[..]
Toen ik zwanger was had ik zin in sex tot aan het einde, en toen ik bevallen was duurde het ongeveer een week (maar ja toen lag ik ook in het ziekenhuis) daarna had ik alweer zin in sex.
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
pi_54033426
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 13:30 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Maar... maar... sex is toch leuk?
voor heel wat dames is het meer een "nou het moet dan maar.." blijkbaar.
mannen hebben altijd zin, vrouwen moeten het nog al eens maken, zin dus, en sommigen beginnen daar zelfs niet eens meer aan "een relatie is toch zoveel meer dan sex? en hoe meer je zeurt, hoe minder zin ik heb"

op zich wel een punt, maar we weten ook dat hoe sporadischer de sex, hoe meer de zin afneemt.... voor veel vrouwen althans dan.. maar gelukkig is daar nu het borstvoedingsaroma !!!!!!

BV toiletspray, BV parfum , BV wasverzachter, en je vriendin is binnen no time het neukmeubel dat je je altijd wenste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')