Voor de ouder wordende FOK!ers (25+ dus?):
Wat merk je als eerste verschijnselen (fysiek) dat je ouder wordt?
Ikzelf heb nu een aantal grijze haren (stuk of 10?) boven bij m'n oren, m'n voorhoofd wordt iets groter, een flinke gelkuif wil niet meer, en ik merk dat ik wat meer slaap nodig heb... Dat is 't zo ongeveer wel, geloof ik.
Wat zijn jullie ervaringen?
Vooropgesteld: ik zou geen 18 meer willen zijn.
Ik ben nu 33 en ik roep soms voor de lol: ik word oud!
Als ik een nacht heb doorgehaald, kan ik me veel moeilijker herstellen dan toen ik begin 20 was. Jaja, en mijn heupen dijen uit. Ik moet soms na een drukke dag eerder naar bed
Maar: ik ben milder geworden, aardiger, ik hoef overal niet meer zo bovenop te zitten, ik begrijp nu dingen waarvan het handig was geweest als ik ze als 18-jarige had begrepen, ik ken mezelf redelijk, ik accepteer mezelf, heb geen remmingen die ik toen wel had, ik kan de dingen makkelijker op zijn beloop laten enz enz...
Daar kunnen die heupen van mij niet tegenop
quote:Oh ja
Op woensdag 20 februari 2002 10:58 schreef poep het volgende:
ik merk dat ik steeds meer op mijn ouders lijk....
Soms kijkt mijn moeder me aan vanuit de spiegel
quote:Kraaiepootjes zijn wel leuk, vind ik
Op woensdag 20 februari 2002 10:59 schreef Dave het volgende:
Ook inderdaad meer slaap nodig hebben en (zeer langzaam) groter wordend voorhoofd
Nog geen grijze haren gesignaleerd.
Die kraaiepootjes rond de ogen kijk ik voorlopig nog wel even langsheen.
Beter dan wallen onder de ogen...
Qua karakter ben ik milder, geduldiger, zelfverzekerder en toleranter dan 4 jaar geleden. Wel schrik ik me nog iedere keer de t*ring wanneer ik aangesproken wordt met "mevrouw". * Barb voelt zich in ieder geval nog niet volwassen en ziet er ook niet zo uit, ze wordt nog reelmatig 20 jaar geschat, terwijl ze al echt bijna 28 wordt
Wat hij zegt. Laatst trouwens nog op een verjaardag met een blik vol 21-ers, die zeiden dat ik nog makkelijk voor 24 door het leven zou kunnen gaan. Een gozer die schrok toen ie hoorde dat ik al zo oud was (hij riep daarvoor iets over mensen van mijn leeftijd).quote:Op woensdag 20 februari 2002 10:56 schreef DaMSWer het volgende:
Eigenlijk merk ik er nog bar weinig van. Nog steeds meer uithoudingsvermogen dan de jongere generatie. En dat geeft me toch altijd wel een goed gevoel.
Maar echte aftakelverschijnselen.. nee, geen idee.
Kaal scheren is een prima optie (en vaak erg sexy), of je haar verven kan ook nog en van de sportschool schijn je leniger te worden ---> valt dus allemaal nog reuze meequote:Op dinsdag 18 mei 2004 02:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kaal worden, grijze haren, vaker pijntjes in allerlei lichaamsdelen, stuk minder lenig, en dan ben ik nog maar 28... Dat belooft wat voor de toekomst...
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 02:22 schreef Stuart het volgende:
Ik haat het om ouder te wordenIk ben nu 22, maar zou het liefst weer 12 ofzo zijn
Wat staat er nou in de OP?!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 03:08 schreef HAL9000S het volgende:
bijna 23 alweer...![]()
ok, de volgende keer doe ik het wel weer zo;quote:Op dinsdag 18 mei 2004 03:26 schreef P-Style het volgende:
[..]
[..]
Wat staat er nou in de OP?!
Mijn kapsel is al standje 1 met de tondeuse, die grijze haren zijn er gelukkig maar een paar en leniger hoef ik niet te worden, wat kan mij het schelen dat ik m'n benen niet meer in m'n nek kan leggenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 02:37 schreef ludiek het volgende:
[..]
Kaal scheren is een prima optie (en vaak erg sexy), of je haar verven kan ook nog en van de sportschool schijn je leniger te worden ---> valt dus allemaal nog reuze mee![]()
Psies... heb je ook niet dagelijks nodig, wel?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn kapsel is al standje 1 met de tondeuse, die grijze haren zijn er gelukkig maar een paar en leniger hoef ik niet te worden, wat kan mij het schelen dat ik m'n benen niet meer in m'n nek kan leggen.
Jij snapt het helemaalquote:Op woensdag 19 mei 2004 00:32 schreef ludiek het volgende:
[..]
Psies... heb je ook niet dagelijks nodig, wel?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |