abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3231943
(En dit hoeft (nog) niet in KLB! )

Voor de ouder wordende FOK!ers (25+ dus?):

Wat merk je als eerste verschijnselen (fysiek) dat je ouder wordt?

Ikzelf heb nu een aantal grijze haren (stuk of 10?) boven bij m'n oren, m'n voorhoofd wordt iets groter, een flinke gelkuif wil niet meer, en ik merk dat ik wat meer slaap nodig heb... Dat is 't zo ongeveer wel, geloof ik.

Wat zijn jullie ervaringen?

pi_3231973
Mijn eerste grijze haren had ik al op mijn 16e, maar verder heb ik ontdekt dat je soms milder wordt over mensen en soms juist niet.
pi_3232023
Ooooh zoveel!

Vooropgesteld: ik zou geen 18 meer willen zijn.
Ik ben nu 33 en ik roep soms voor de lol: ik word oud!
Als ik een nacht heb doorgehaald, kan ik me veel moeilijker herstellen dan toen ik begin 20 was. Jaja, en mijn heupen dijen uit. Ik moet soms na een drukke dag eerder naar bed

Maar: ik ben milder geworden, aardiger, ik hoef overal niet meer zo bovenop te zitten, ik begrijp nu dingen waarvan het handig was geweest als ik ze als 18-jarige had begrepen, ik ken mezelf redelijk, ik accepteer mezelf, heb geen remmingen die ik toen wel had, ik kan de dingen makkelijker op zijn beloop laten enz enz...

Daar kunnen die heupen van mij niet tegenop

Pink Dot
  woensdag 20 februari 2002 @ 10:56:24 #4
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_3232150
Eigenlijk merk ik er nog bar weinig van. Nog steeds meer uithoudingsvermogen dan de jongere generatie. En dat geeft me toch altijd wel een goed gevoel.
Maar echte aftakelverschijnselen.. nee, geen idee.
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  woensdag 20 februari 2002 @ 10:58:03 #5
1687 poep
praat geen poep
pi_3232175
ik merk dat ik steeds meer op mijn ouders lijk....
houdt van spannend...
pi_3232197
Ook inderdaad meer slaap nodig hebben en (zeer langzaam) groter wordend voorhoofd
Nog geen grijze haren gesignaleerd.
Die kraaiepootjes rond de ogen kijk ik voorlopig nog wel even langsheen.
C’est Davie :o)
pi_3232198
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 10:58 schreef poep het volgende:
ik merk dat ik steeds meer op mijn ouders lijk....
Oh ja

Soms kijkt mijn moeder me aan vanuit de spiegel

Pink Dot
pi_3232453
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 10:59 schreef Dave het volgende:
Ook inderdaad meer slaap nodig hebben en (zeer langzaam) groter wordend voorhoofd
Nog geen grijze haren gesignaleerd.
Die kraaiepootjes rond de ogen kijk ik voorlopig nog wel even langsheen.
Kraaiepootjes zijn wel leuk, vind ik

Beter dan wallen onder de ogen...

woensdag 20 februari 2002 @ 12:27:24 #9
3498 Barb
Graduated Fool
pi_3233413
Kleine rimpeltjes rond mijn ogen (zijn dat nou kraaiepootjes!?) en mijn figuur is denk ik de vorm die het zou moeten zijn (ik bedoel: zoals het genetisch bepaald is). Ik merk dat in 4 jaar tijd mijn figuur "anders" is geworden, breder inderdaad en meer ronder. Verder ga ik inderdaad eerder slapen, dan wanneer ik 20 was, deels omdat ik meer moe ben, maar voornamelijk omdat ik niet meer zo persé laat op moet blijven, moet brassen, stappen en zuipen.

Qua karakter ben ik milder, geduldiger, zelfverzekerder en toleranter dan 4 jaar geleden. Wel schrik ik me nog iedere keer de t*ring wanneer ik aangesproken wordt met "mevrouw". * Barb voelt zich in ieder geval nog niet volwassen en ziet er ook niet zo uit, ze wordt nog reelmatig 20 jaar geschat, terwijl ze al echt bijna 28 wordt

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_19142334
Gisteren avond sloeg het in. Ik word 32! Jeetje... Vroeger betekende dat dat je allang getrouwd was en kinderen had. Ik word 32 maar voel me nog lang niet zo. Heb een schat van een vent, nog niet getrouwd en ben nog niet met kinderen bezig. Zie mijzelf nog niet als moedertype, misschien ligt het ook wel aan de situatie waarin je verkeerd. Ouder worden is niet mijn probleem, ik vind het juist wel leuk dat ik 32 word, maar vond het idee wat mij gisteren bekroop toch best freekie. Je realiseert je dat je echt geen kind meer bent (ookal gedraag ik me af en toe zo wel) en dat er in de komende jaren toch een aantal zaken gaan veranderen. Eigenlijk ben ik dus een laatbloeier (of niet?) en zal ik in een korte periode grote veranderingen mee gaan maken. Misschien schrok ik daar wel van... geen idee...raar hoor..ouder worden!
pi_19142458
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 10:56 schreef DaMSWer het volgende:
Eigenlijk merk ik er nog bar weinig van. Nog steeds meer uithoudingsvermogen dan de jongere generatie. En dat geeft me toch altijd wel een goed gevoel.
Maar echte aftakelverschijnselen.. nee, geen idee.
Wat hij zegt. Laatst trouwens nog op een verjaardag met een blik vol 21-ers, die zeiden dat ik nog makkelijk voor 24 door het leven zou kunnen gaan. Een gozer die schrok toen ie hoorde dat ik al zo oud was (hij riep daarvoor iets over mensen van mijn leeftijd).
'k Heb ooit om m'n 24e gezegd "en heb ik geen zin meer om ouder te worden! Ik stop ermee!" En het wertk!!

Bij Jeechteleeftijd.nl (beetje dubieuze test, dat wel) kwam er ook 24 uit. Dus...... jonge god hiero!!!
pi_19209081
Grijze haren kreeg ik idd ook al erg jong (YIHAAA voor Recital!!!), kraaiepootjes blijven ook niet uit (komt door het vele lachen), ben ik het gelukkige bezit van goede genen (lees: hoog conserverings gehalte / red.). Heb over het algemeen geen moeite met het ouder worden, maar vraag me af hoe lang ik nog mee kan op b.v. een Techno party met een pil in mijn strot! Xie me echt niet meer op mijn 52ste nog in mijn bloemetjesbroek op de monotone breaks mijn panty uit flippen... hoewel!
pi_19209111
Ik haat het om ouder te worden Ik ben nu 22, maar zou het liefst weer 12 ofzo zijn
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_19209158
Kaal worden, grijze haren, vaker pijntjes in allerlei lichaamsdelen, stuk minder lenig, en dan ben ik nog maar 28... Dat belooft wat voor de toekomst...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_19209251
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 02:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kaal worden, grijze haren, vaker pijntjes in allerlei lichaamsdelen, stuk minder lenig, en dan ben ik nog maar 28... Dat belooft wat voor de toekomst...
Kaal scheren is een prima optie (en vaak erg sexy), of je haar verven kan ook nog en van de sportschool schijn je leniger te worden ---> valt dus allemaal nog reuze mee
  dinsdag 18 mei 2004 @ 03:08:22 #16
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19209464
bijna 23 alweer...
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_19209550
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 02:22 schreef Stuart het volgende:
Ik haat het om ouder te worden Ik ben nu 22, maar zou het liefst weer 12 ofzo zijn
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 03:08 schreef HAL9000S het volgende:
bijna 23 alweer...
Wat staat er nou in de OP?!
  dinsdag 18 mei 2004 @ 04:16:47 #18
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19209749
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 03:26 schreef P-Style het volgende:

[..]

[..]

Wat staat er nou in de OP?!
ok, de volgende keer doe ik het wel weer zo;

*terugvindpost

Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  dinsdag 18 mei 2004 @ 11:15:28 #19
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_19213176
Bijna 28, maar ik voel me meestal nog 23. Komt misschien ook omdat mijn vriend er pas 21 is.
Hij herinnert me zo nu en dan er nog eens fijntjes aan dat ik 'oud' wordt, door me ouwe te noemen.

Maar qua gebreken valt het wel mee. Ik kom nog ieder jaar door de APK-keuring. Alleen mijn figuur is idd net als bij barb ronder geworden.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_19213944
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 02:37 schreef ludiek het volgende:

[..]

Kaal scheren is een prima optie (en vaak erg sexy), of je haar verven kan ook nog en van de sportschool schijn je leniger te worden ---> valt dus allemaal nog reuze mee
Mijn kapsel is al standje 1 met de tondeuse, die grijze haren zijn er gelukkig maar een paar en leniger hoef ik niet te worden, wat kan mij het schelen dat ik m'n benen niet meer in m'n nek kan leggen .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_19232455
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 11:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mijn kapsel is al standje 1 met de tondeuse, die grijze haren zijn er gelukkig maar een paar en leniger hoef ik niet te worden, wat kan mij het schelen dat ik m'n benen niet meer in m'n nek kan leggen .
Psies... heb je ook niet dagelijks nodig, wel?
pi_19278393
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 00:32 schreef ludiek het volgende:

[..]

Psies... heb je ook niet dagelijks nodig, wel?
Jij snapt het helemaal !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')