Whahahahahaahaha een kachel op de plee, en dan schijten, hhahahahahaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
je hoeft mij niet te vertellen hoe ik een pussy moet eten vriend, maar t gaat ook zo stinken als je pist
ongeveer hetzelfde als je een kachel op de wc hebt die aanstaat, en dan lekker gaat schijten.![]()
Hoi,quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:28 schreef stbabylon het volgende:
Oh wow :|
Nee.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:51 schreef Morphis het volgende:
Ligt het nou aan mij, of heeft niemand zich, in al die maanden dat dit topic bestaat, afgevraagd waarom die huisgenoot weet hoe pissen onder de douche klinkt?
Dat doe je letterlijk 1x, als het goed is ben je het voorgoed afgeleerd.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:02 schreef Drijfzand het volgende:
Zooo genant hé, zoals fappen in het bad en iemand staat te luisteren.
Wtf, wat kan jou dat nou verrotten?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:28 schreef stbabylon het volgende:
Maar wederom mijn vraag, zijn er nog meiden/vrouwen die onder de douche pissen?
Wat kan iemand hier op het forum ook maar iets schelen wat andere doen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf, wat kan jou dat nou verrotten?
Ik heb wel eens mijn piemel in mijn anus gestopt, en vervolgens lopen pissen haha. Allemaal pis uit mijn anusquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:00 schreef Adidah het volgende:
Ik pis altijd onder de douche. Lekker in het kommetje van je handen zeiken om jezelf vervolgens een warme golden shower te geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |