quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:40 schreef Edwinuss het volgende:
Was ik net lekker aan het douchen, nadat ik klaar kwam zei 1 van mn huisgenoten: "Ej Ed! stond jij nou net te pissen in de douche? zo klonk t wel!"
Klacht: Dat het water van een douchekop zo over je lichaam stroomt dat het een geluid maakt alsof je aan het pissen bent![]()
heb je vanaf nu een vrijbrief om in de douche te zeiken, scheelt weer trappen lopen (hier altans wel)quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:46 schreef Edwinuss het volgende:
ik heb het al uitgelegd maar ze geloven me niet
![]()
ik plas niet in de douche, mijn kamerdeur staat recht tegen over de pleequote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
heb je vanaf nu een vrijbrief om in de douche te zeiken, scheelt weer trappen lopen (hier altans wel)
t is toch nasty om in de douche te pissen, laat staan ballen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:55 schreef ukga het volgende:
hoezo zou je niet mogen plassen in de douch?
je kwak mag je toch ook door het putje spoelen, en je urine niet? tsssss
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
t is toch nasty om in de douche te pissen, laat staan ballen.
zo lenig ben ik nu ook weer niet
je hoeft mij niet te vertellen hoe ik een pussy moet eten vriend, maar t gaat ook zo stinken als je pistquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
een goede bef beurt onder de douche ! douche kop erbij, zo kan je ze plezieren de dames.
En wat denk je van al je zweet is toch ook nasty, ik zeik altijd in de douche.
ik kom wel eens in andere stundentenhuisen, op sommige plaatsen hier in Leeuwarden is het me toch een zooi. Wij zijn echt netjes, hebben een mooi schoonmaak rooster etcquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Die achterdocht dat hij dat gelijkt denkt maakt die huisgenoot juist verdacht.
topic geschiedenis uitzoekertsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
JIJ hebt topics die ergens op slaan![]()
meteen de eerste raak, kan je zien wat voor kutuser je bentquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
topic geschiedenis uitzoekerts______!
echt jouw mening doet me ietsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
meteen de eerste raak, kan je zien wat voor kutuser je bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |