(Nu komt het!) Deze vriendinnen zijn vandaag door V. opgebeld om donderdag in de 'live-uitzending' Sabine in de studio te VERWELKOMEN!:!?!?
Wat blijkt:
Dinsdagavond (19-10) was al bekend dat Sabine er uit zou gaan op donderdagavond (21-10) (zegt die collega).
(Logisch, want de redactie heeft natuurlijk ook het één en ander te regelen voor de donderdag-uitzending)
Dat betekent:
De stemmen van de kijkers worden dus geteld tot en met dinsdag! Kortom: 15 miljoen Nederlanders worden genaaid waar ze bij staan!!!
.
Terwijl V. blijft verkondigen dat de lijnen (0.99 per min.) tot donderdag 18.00 uur open zijn, onder het motto: "Blijf lullen, terwijl wij onze zakken vullen". Zo krijg je die handycam er wel 3(miljoen) keer uit! Driewerf BAH!
This is serious - geen broodje aap dus!!!
camera ~ 750 piekies (?)
100.000/750=133 stuks
geef er ook maar 1 aan mij als je TOCH over hebt
Hmmm misschien toch maar bellen, donderdag om vijf voor zes.
ohohohohoh...FOEIFOEIFOEI!!!!! wat een bullshitterij daar bij VeroniXa...
Dit is nu wat ik op deze side al zoveel keren heb proberen duidelijk te maken. Bovendien is het voor de produktie onbelangrijk om de stemming te weten, de algemene opinie zien ze simpel op hun eigen side verschijnen bij de populariteitspoll.
De kamera hebben ze altijd voor niets(reclame), omdat ze die iedere dag als prijs in het beeld laten zien. Ik vermoed, gezien de kijkdichtheid dat Sony zelfs bijbetaald om de kamera als prijs in het programma te hebben. Ik zelf heb in het verleden voor meerdere programma's op die mannier produkten geregeld. Het is zeer waarschijnlijk dat de familie eerder wordt bebeld, en ik heb er geen moeite mee te geloven wat je schrijft. Het kan overigens zo zijn dat ook de familie van Bart is gebeld om te zorgen dat bijde partijen klaar staan. Afzeggen is eenvoudiger dan niet alle bij elkaar hebben. Ik denk in deze aan de vriend van Tara die er niet op tijd was. Iets wat de produktie waarschijnlijk niet meer wil laten voorkomen.
De plaatsing van de kamera in het programma op deze mannier heet in vaktermen IPB (in program branding)Indien de merknaam afgeplakt zou zijn heet het PP(product placemant)
Maar, ik zeg maar zo
En o ja. Tanjalies, wil je asjeblieft "site" (ipv Side) schrijven als het over het web hebt...
Hier verkondig je dat sabine vertrekt dat zijn familie gebeld is en niet de van bart.
In een andere topic zeg je zeker te weten dat bart eruit moet
Ja Ja
Het is het wel FOKzine maar dat wil niet zeggen dat je iedereen moet gaan zitten FOKKE!!
quote:
op 10-21-1999 om 10:33 AM schreef Doc het volgende:
Ik vind de meeste mailtjes van Tanjalies ook buitengewoon interessant. Wel wat paranoia (Tanjalies als de Bianca van het Fok-forum). Maar goed, je weet van te voren dat je bedonderd wordt.
<snip>
Maar wat doet het er toe. OK,V doet hypocriet dat het er wel toe doet, maar wie gelooft V nou.
<snip>
We moeten het echter niet te serieus nemen. Het is op z'n hoogtst serieus voor de kandidaten die vrijwillig de rest van hun leven (mogelijk) over hoop halen.
Doc, er zijn enkele mensen in dit Forum die zich 'druk' maken omdat velen niet zo denken als jij. En (ook de stemming) serieus nemen.
In die zin, en dat blijkt wel uit de posts in dit Topic (of 'deze' Topic, jij mag het zeggen) heeft dit Forum behalve uitlaadklep ook een informatieve waarde. En Tanjalies was niet de enige die al wekenlang over de corrupte stemming praat. Danny was een van de eersten die de 'verspreking' van Rolphie Wouters - vóór Martin's 'bekend'-making - op zijn server zette.
Misschien is het goed, te beseffen dat niet iedereen in Nederland is of denkt zoals jijzelf... Als het niet zo was, viel er aan deze hele schertsvertoning geen cent te verdienen. Maar ook bij jou is de vorm en het uiterlijk van een CocaCola-flesje voor eeuwig in je visuele 'database' gegrift. En hoe zou dat daarin gekomen zijn ?
quote:
op 10-21-1999 om 04:16 PM schreef Moor het volgende: (bla bla ...)dat niet iedereen in Nederland is of denkt zoals jijzelf(bla bla ...)CocaCola-flesje(bla bla ...)daarin gekomen zijn ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |