Hmm, ik vond hem wat zweverig rijden, maar ja ik heb er niet zoveel (100Km) ingereden en alleen in de 2.0 Rally Edition.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:08 schreef Stefan740 het volgende:
Focus rijdt wel lekker,zijn onderstel kan wel wat meer aan dan die trage strontmotoren die erin zitten op de ST na
Xbox controllers heb ik ook nog wel 2 van..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:42 schreef FJD het volgende:
Shizzle je hebt een PM gekregen![]()
Viro, als Shizzle komt heb jij dan een Xbox controller die we mogen lenen![]()
Frankie heeft er twee, ik heb er eentje dus zou de vierde erg van pas komen. In geval van schade krijg je uiteraard een nieuwe
Een DH meeting zonder dat ik er wat vanaf weetquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:42 schreef FJD het volgende:
Shizzle je hebt een PM gekregen![]()
Viro, als Shizzle komt heb jij dan een Xbox controller die we mogen lenen![]()
Frankie heeft er twee, ik heb er eentje dus zou de vierde erg van pas komen. In geval van schade krijg je uiteraard een nieuwe
Hoeveel heb je er dan? 3? 359? Met dit soort antwoorden kan ik niets Ursquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:55 schreef ursel het volgende:
Xbox controllers heb ik ook nog wel 2 van..
360 controllers echter niet..
Ja oke, maar waar moet ik de controllers bezorgen ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er dan? 3? 359? Met dit soort antwoorden kan ik niets Urs![]()
Viro, als je ook zin hebt zie ik je wel verschijnenMoeten we wel omstebeurten spelen maar goed dat komt wel goed
Als je langskomt dan zie PM. Zo niet dan ergens rond/voor 19:30 bij Ursquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:00 schreef Viro het volgende:
Ja oke, maar waar moet ik de controllers bezorgen ?
Wat snap je niet aan het gedeelte dat ik er 2 heb??quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er dan? 3? 359? Met dit soort antwoorden kan ik niets Urs![]()
Viro, als je ook zin hebt zie ik je wel verschijnenMoeten we wel omstebeurten spelen maar goed dat komt wel goed
Neem ik desnoods onderweg wel mee als je niet komt vanavond..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja oke, maar waar moet ik de controllers bezorgen ?
Zo vroeg ben ik niet thuis hoor.. Ben geen ambtenaar.. Kheb een echt baan..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je langskomt dan zie PM. Zo niet dan ergens rond/voor 19:30 bij UrsDenk dat ie m dan ook zelf wel op kan halen.
Oeh rond 19.30 wordt lastig, dan bezorg ik ze wel. K ben pas om 19.15 in DH, moet vanuit Gouda CS (18.45) naar DH CS (19.15) en vanaf daar naar huis de controllers ophalen (dan is het inmiddels al 19.35) Arnish en me vader durven niet eens hardware aan te raken dat te maken heeft met mijn X360quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je langskomt dan zie PM. Zo niet dan ergens rond/voor 19:30 bij UrsDenk dat ie m dan ook zelf wel op kan halen.
Kan je beter doen voor ik er ben anders krijgen we een console warquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:18 schreef FJD het volgende:
Zie jullie vanzelf verschijnen. Ga ik Frankie wel even uitleggen waarom de Wii zo goed is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Viro op 19-10-2007 16:30:26 ]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:44 schreef ursel het volgende:
Quadcore Yorkfield naar 4,6GHz geblazen
[ afbeelding ]
... probeer dat maar eens te tippen..![]()
patsen met achievements is ook niet meer toegestaanquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee ik heb pas 865G van de 1000G. Dus niet echt snel. Sommige mensen in me friendlist hadden binnen 1 weekal 1000G van de 1000G in Halo 3. Dat is pas snel.
[..]
Laten we voortaan elkaar alleen maar goedemorgen, goededag, goedenavond en trusten wensen..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
patsen met achievements is ook niet meer toegestaan![]()
verkapte ik kan niet zo snel lezen post !quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Laten we voortaan elkaar alleen maar goedemorgen, goededag, goedenavond en trusten wensen..
Gaan de topics tenminste ook niet zo snel meer en dus ook voor anderen beter te volgen..
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:22 schreef Sickert het volgende:
[..]
verkapte ik kan niet zo snel lezen post !
patsen met het feit dat je langzaam leest mag ook niet!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Laten we voortaan elkaar alleen maar goedemorgen, goededag, goedenavond en trusten wensen..
Gaan de topics tenminste ook niet zo snel meer en dus ook voor anderen beter te volgen..
Wie zegt dat ik aan het patsen benquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
patsen met achievements is ook niet meer toegestaan![]()
na al mn geklaag (klein beetje om te rellenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:37 schreef Mr_Baus het volgende:
Wuhahahahahha!!Bausmark!!
![]()
GE-WEL-DIG!!
![]()
![]()
Maar euh.. 05 is voor mietjesCPU verder overclocken zit er de komende weekjes niet in hoor.. Eerst SLI draaien, heb ik die stap iig gehad, ik denk niet dat ik eind deze maand nog genoeg knaken overheb om ook meteen een nieuw mobo te halen. Die komt dus eind November.. in de tussentijd hoop ik dat Abit het BIOS probleem weet op te lossen..
Kom niet verder dan 2736MHz op dit moment @1218MHz FSB![]()
Me vidcard wil wel als een trein, dat is een gruwelijk lekker mazzeltje.
patsen dat je vaak in de trein zit ook nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik aan het patsen benBeter lezen
![]()
Zo nu de trein richting DH CS halen
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:02 schreef Sickert het volgende:
[..]
na al mn geklaag (klein beetje om te rellen)
had je dit grapje van mij wel verdiend
Ga mafia spelen is altijd wel fftjes leukquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:01 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
jezus, ging ik net ff voor de 2e keer HL2 Ep2 spelen..., speel ik het zo uit![]()
4uurtjes rspelen....wat een tegenvaller![]()
De Demo was wel geinig ja. Zo tussendoor mag die van mij best komen..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:16 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zal proberen het er wat minder over te hebben.. kijk, het is nu een project.. en dat gaat dus stapsgewijs steeds een stukje verder.. Maar wees gerust, mijn projecten zijn niet zoals die van Ursel![]()
Als die SLI zometeen draait en het is me idd gelukt om over de 16k te komen.. dan komt er ongetwijfeld wel een post hoor!
Maar dat is voor jullie ook humor.. want met die post komt ook mijn 1st post op tweakers.net, en dat ga ik speciaal aanpakken
![]()
Wordt gewoon leuk, echt.. rare mensen daar hoor, mooie rel gaat dat worden![]()
En daarna duurt het nog wel ff.. ik zal de tussenstapjes iig achterwegen houden, maar als ik PWN dan moet ik dat natuurlijk even vertellenok? iedereen mee eens?
Goed... en nou afkommuh met CoD4 ofzo want het wordt helemaal nix meer met BoF! en BF2..
wie vind die UT3 demo een beetje cool? Ik vind hem zelf best wel gaaf eigenlijk, leuk tussendoortje om af en toe een avondje te gamen met een groepie?
Eerste minuten is ie wel grappigquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:43 schreef ursel het volgende:
Achmed The Dead Terrorist![]()
Did they told you it were all female virgin..![]()
Geen probleem manquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:39 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Sorry dat ik niet langs kwam
Geen voetbalquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Geen probleem man
Het was een uitnodiging, geen verplichting
We hebben iig enorm gelachen met het tennissen met Viro Frankie en Ursel![]()
Frankie had Fifa 07 bij zich maar die liep continue vastquote:
Kombat op de Wii, interresantquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Frankie had Fifa 07 bij zich maar die liep continue vastFifa 08 op de Wii was een wat minder groot succes. Mortal Kombat daarentegen..
Zit via Youtube verschillende dingen van hem te kijken, maar hij is sowieso erg grappigquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:00 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Eerste minuten is ie wel grappig![]()
Volgens mij is die pop bekend met BoFquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:43 schreef ursel het volgende:
Achmed The Dead Terrorist![]()
Did they told you it were all female virgin..![]()
Stukje is te luisteren in de laatste 1,5 min.quote:... no but i saw a blue prius. Do you really have one of those vehicles, that is not a car but a lunchbox. Did you now that when you're going down the highway in a prius and you put your hand out the window the vehicle will turn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |