ik ging stukquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
ik heb zojuist een vibo gekocht met alles erop en eraan, ribbeltjes, knopjes, batterijen etc etc. Mooi ding man.
Oja, hij is roze!
jouw bus is helaas net vertrokkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:41 schreef Viro het volgende:
Jezus, baus heeft het al een paar keer gezegd : zie je iets wat je niet bevalt er gewoon overheen lezen. Zoals hij en ik doen bij voetbal.
Welke van de bovenstaande woorden snap je niet ?
Als er weer eens gepost wordt over ajax ga ik ook niet posten dat jullie er over moeten ophouden omdat ik het niet interessant vind.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 07:56 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik ging stuk
[..]
jouw bus is helaas net vertrokken
moest je niet Xboxen?
oh. fuck... straks krijgen we weer een console war
Jp die ps3 van jou zuigt!! hihi!![]()
Wiii!!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 07:56 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik ging stuk
[..]
moest je niet Xboxen?
Wiii!!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:04 schreef FJD het volgende:
Jupiler natuurlijk!
Grolsch natuurlijk!
Ach wat maakt het ook uit. Bier natuurlijk!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:39 schreef FJD het volgende:
Ik heb een POL ban![]()
M'n eerste
![]()
Ik word er bijna emotioneel van
Dat is mooi, des te meer tijd heeft die voor de voorbereidingen voor vanavond..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:21 schreef staticdata het volgende:
volgens mij is ie helemaal gebanned
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik weet niet wat hij heeft gedaan, maar er staat vanwege gezeur in POL Feedback. Hij heeft echter de afgelopen paar dagen maar 1 post in dat topic
Hij is gewoon gepwnd
Ik heb copy pastes van de posts gemaakt. Ik post ze wel in het BoF forum vanmiddag.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik weet niet wat hij heeft gedaan, maar er staat vanwege gezeur in POL Feedback. Hij heeft echter de afgelopen paar dagen maar 1 post in dat topic
Hij is gewoon gepwnd
Ik moet nog even bier halenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:51 schreef ursel het volgende:
Dat is mooi, des te meer tijd heeft die voor de voorbereidingen voor vanavond..
quote:Maarten Fontein, algemeen directeur van Ajax, vindt het een slechte zaak dat 'kleinere' ploegen via de KNVB beker eenvoudig door kunnen dringen tot Europees voetbal. "Voor het Nederlandse voetbal is het slecht dat er een opportune bekerwinnaar komt die in de eerste ronde van de UEFA Cup al wordt uitgeschakeld", stelt hij.
Ik wilde het net nog posten jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:59 schreef ursel het volgende:
In het kader van, het is weer vrijdag, dus voetbal mag..
Ajax: geen amateurclubs, wél poules in beker
[..]Zullen we dat dan ook maar gaan invoeren voor de play-offs..
![]()
![]()
Dat is juist de charme van het beker-voetbal. Die vaak onverwachtte uitslagen..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik wilde het net nog posten ja
Als je sportief gezien niet zo makkelijk kunt winen![]()
Hij is gefrustreerd dat CJ nog steeds hoofdpijn heeft..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:22 schreef staticdata het volgende:
zal pascal zijn nieuwe focus tegen een boom hebben geparkeerd, omdat ie niet post
Hahaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:39 schreef FJD het volgende:
Ik heb een POL ban![]()
M'n eerste
![]()
Ik word er bijna emotioneel van
Je bedoelt treinquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 07:56 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik ging stuk
[..]
moest je niet Xboxen?
Wiii!!
Die luxe heb ik niet meer doordeweeksquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 07:14 schreef staticdata het volgende:
Viro misschien nog maar ff goed uitslapen
Zelfs die luxe heb ik niet meerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Die luxe heb ik niet meer doordeweeks![]()
Alleen in het weekend![]()
\quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
Zelfs die luxe heb ik niet meer![]()
een tieten warquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:03 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik vind dat we nu een andere war moeten gaan verzinnen. iets van een bier war ofzo
Die luxe heb je echt wel, kwestie van prioriteitenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
Zelfs die luxe heb ik niet meer![]()
4 uurtjes minimaal, max 8 uurtjes op normalquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Weet je hoe lang het duurt voor Halo 3 uitgespeeld is..![]()
![]()
Whehe.. En het jaar daarop gaan ze weer janken dat ze zoveel wedstrijden moeten spelen..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:25 schreef Sickert het volgende:
"Voor het Nederlandse voetbal is het slecht dat er een opportune bekerwinnaar komt die in de eerste ronde van de UEFA Cup al wordt uitgeschakeld", stelt hij.
die man is gek!
ajax is ook niks verder gekomen
*proest*
een poule systeem zou wel leuk zijn denk ik
maar dan juist wel mat amateur clubs
toch geweldig als zo'n clubje door komt
wheheheh doe je snelquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:29 schreef Viro het volgende:
[..]
4 uurtjes minimaal, max 8 uurtjes op normal
op legendary wat langer dan 16 uurtjes (max 20)
Maare k ben alweer uitgekeken op Halo 3 het is overhyped en saai na 3 weken. K speel nu alleen halo 3 voor de achievments. Zodra ik de 1000/1000G score van halo 3 binnen heb raak ik het spel niet meer aan.
K vind gears of war multiplayer veel fijnerEn het is 1000x mooier dan halo3 die draait op een geoptimaliseerde halo 2 engine
![]()
momenteel heb ik de prioriteiten zo gesteld dat ik de luxe niet heb. zo goedquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die luxe heb je echt wel, kwestie van prioriteiten
*stuk*quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:25 schreef Sickert het volgende:
"Voor het Nederlandse voetbal is het slecht dat er een opportune bekerwinnaar komt die in de eerste ronde van de UEFA Cup al wordt uitgeschakeld", stelt hij.
die man is gek!
ajax is ook niks verder gekomen
*proest*
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:29 schreef Viro het volgende:
Maare k ben alweer uitgekeken op Halo 3 het is overhyped en saai na 3 weken. K speel nu alleen halo 3 voor de achievments. Zodra ik de 1000/1000G score van halo 3 binnen heb raak ik het spel niet meer aan.
Allemaal weggemodderd. Gelukkig heb ik screenshots. Ik zag het al fout gaan namelijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Linkje naar je fatale post?
Nee ik heb pas 865G van de 1000G. Dus niet echt snel. Sommige mensen in me friendlist hadden binnen 1 weekquote:
De ironiequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:46 schreef FJD het volgende:
Eerst heel je leven verziekt doordat je Halo 3 moest spelen en na drie weken je leven verziekt omdat het spel ruk is![]()
Uiteraardquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:21 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
F.
mooi dat ze je eindelijk confronteren met dat debiele POL geouwehoer, je bent een politiek beestje van lik mn vestje![]()
Als je vanavond nog een paar vreemde BoFers wil ontmoeten...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:37 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Internet deed het weer niet in bepaalde wijken van den haag kut casema
verder morgeeeeeeeeee
tuurlijk, regel maar met NJ, had toch al een laatste waarschuwing van hem nadat V. gemieterquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Uiteraard
Jij als rasechte communist wil toch wel delen in m'n straf, nemen we allebei 24 uur
Vlak voor ik vergadering had was ik idd mijn stream met muziek kwijt.. Kom er net weer van terug en netjes muziek weer kunnen starten..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:37 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Internet deed het weer niet in bepaalde wijken van den haag kut casema
verder morgeeeeeeeeee
Hoe en waar en wat?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je vanavond nog een paar vreemde BoFers wil ontmoeten...Tis bijna in Den Haag CS.
Goed dat je t even zegt trouwens, bel ik die homo's straks meteen even over m'n digitale TV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |