abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54013127
Iemand mss een idee waarmee of hoe ik de bios van me Videokaart kan updaten/flashen ?
K heb het al eens gevraagd op t.net na eerst de 30 pagina's lange OP door te lezen
Lees je de op staat er niks tussen over je videokaart Stel ik de vraag of het ook kan voor videokaart ... wordt ik weg gemod Seksueel gefrusteerde hoere mods daarzo

Mijn videokaart :

donderdag 18 oktober 2007 @ 17:37:48 #104
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_54013819
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 16:55 schreef Viro het volgende:
Iemand mss een idee waarmee of hoe ik de bios van me Videokaart kan updaten/flashen ?
K heb het al eens gevraagd op t.net na eerst de 30 pagina's lange OP door te lezen
Lees je de op staat er niks tussen over je videokaart Stel ik de vraag of het ook kan voor videokaart ... wordt ik weg gemod Seksueel gefrusteerde hoere mods daarzo

Mijn videokaart :
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
nope, weten ze hier niet.. en ik zwets toch maar wat.. dus je moet toch echt op tweakers.net wezen, daar vind je namelijk je lotgenoten
Hier wordt men er alleen maar moe van

Hup Holland Hup!
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_54013838
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 17:37 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

nope, weten ze hier niet.. en ik zwets toch maar wat.. dus je moet toch echt op tweakers.net wezen, daar vind je namelijk je lotgenoten

Hup Holland Hup!
ik maar denken dat je een kleintje had, maar blijkbaar hebben ze er toch ff flink op getrapt
pi_54014055
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 17:38 schreef staticdata het volgende:

[..]

ik maar denken dat je een kleintje had, maar blijkbaar hebben ze er toch ff flink op getrapt
met 2 benen tegelijk
Narf!
pi_54014096
quote:

[..]

Hup Holland Hup!
Baus stuur je Super Pi scores eens door, ik zit op de 17 sec
pi_54014640
quote:

[..]

Hup Holland Hup!
Lotgenoten Eerder seksueel gefrustreerde systeembeheerders. Dat ben ik echt niet
Worden ze hiet moe over pc geshizzle moeten ze er maar overheen lezen, netals ik doe bij voetbal
  donderdag 18 oktober 2007 @ 18:29:31 #109
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_54014708
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 07:47 schreef staticdata het volgende:
:w mogguh. een denon dvd speler voor ¤2000,- en dan een killer voor de ps3
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 08:01 schreef staticdata het volgende:

[..]

uhm zelfde als je een ferrari met een suzuki alto vergelijkt
Tja, als je een Ferrari kunt betalen, ga je toch geen alto kopen
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 14:43 schreef escape_nl het volgende:
Je kan nu 2 pagina's of 2 programma's naast elkaar draaien en heb je nog ruimte over. Heb net even fifa 08 gespeeld en dat ziet er gaaf uit op 1920 x 1200 (Full HD)
Voor de nieuwste spellen en die nog moeten komen zal ik weer een nieuwe kaart aan moeten schaffen. Heb 4 weken geleden een 8800 GTS 320 mb gekocht, maar zal een kaart met meer mb's moeten kopen om de games op 1920 x 1200 te kunnen draaien.

Dus als iemand mijn huidige kaart wilt overnemen met 11 maanden garantie hoor ik het wel
1920x1080 is Full HD
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 15:36 schreef FJD het volgende:
Jorrit, cancel al je afspraken, je moet naar Australie!

http://www.nu.nl/news/127(...)gestolen_laptop.html
Overigens is de maandvoorraad niet op je consumptie afgestemd maar goed, gratis is gratis
Sta ik op schiphol het bericht nog een goed door te lezen, blijkt dat je maar 12 flesjes per maand krijgt. Ik bellen en ik bood ze direct 100 gestolen laptops aan, maar helaas. No deal
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 13:44 schreef FJD het volgende:
Conclusie, van Basten is gewoon een homo

Oranje had best ruimte om te voetballen maar de eindpass was dramatisch Alleen zo tegen het einde van de eerste helft was Oranje lekker aan het ballen
Ik sta het niet toe om Marco op deze wijze te associėren met BoF!
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 12:06 schreef Cardinal_NL het volgende:
<hoop gezeik over te veel zeiken>
TJa je bent Nederlander of niet. Zeiken hoort er nu eenmaal bij.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  donderdag 18 oktober 2007 @ 18:31:40 #110
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_54014744
Tijd technisch lopen de quotes een beetje door elkaar, maar dat geeft niet toch ;')
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  donderdag 18 oktober 2007 @ 18:38:36 #112
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_54014888
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 18:24 schreef Viro het volgende:

[..]

Lotgenoten Eerder seksueel gefrustreerde systeembeheerders. Dat ben ik echt niet
Worden ze hiet moe over pc geshizzle moeten ze er maar overheen lezen, netals ik doe bij voetbal
http://www.techpowerup.com/downloads/748/ATIFlash_3.43.html

Disclaimer; lees je ff in en weet waar je mee bezig bent eerdat je begint...
Altijd een hoop gewaarschuw waar ik zelf ook altijd schijt aan heb (heb deze week al zeker 7 keer mijn MoBo BIOS geflashed), maar zeg het er toch maar even bij..
pi_54015069
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 18:38 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

http://www.techpowerup.com/downloads/748/ATIFlash_3.43.html

Disclaimer; lees je ff in en weet waar je mee bezig bent eerdat je begint...
Altijd een hoop gewaarschuw waar ik zelf ook altijd schijt aan heb (heb deze week al zeker 7 keer mijn MoBo BIOS geflashed), maar zeg het er toch maar even bij..
Daar ben ik met google ook terecht gekomen. Supersite btw Probleem is dat de x1950xtx er niet tussen staat. Wel staat er hoe een x1900xt te flashen naar een x1900xtx. Dan slaan ze de x1950xtx over en gaan ze naar de hd 2xxx serie. De conclusie die ik dan kan maken is dat de x1950xtx niet geflashed kan worden. Dan houd het op.

Btw ik heb nooit problemen gehad met mijn mobo bios te updaten. Superhandig de tool van asus om je bios te flashen vanuit windows De enige wat je na de flash hoeft te doen is je pc rebooten.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 18:54:28 #114
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_54015179
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 16:11 schreef FJD het volgende:
E-mails van onbekende man
Niet meer doen Pascal, ze vindt het niet leuk meer
Als je nou het topic gelezen had had je gezien dat het shizzle was..
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
blocken?

en als het na blocken nog steeds niet ophoudt (vanaf ander adres ofzo) even doorgeven aan de pliesie?

nare shizzle
  donderdag 18 oktober 2007 @ 19:03:37 #115
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_54015351
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 17:52 schreef escape_nl het volgende:

[..]

Baus stuur je Super Pi scores eens door, ik zit op de 17 sec
De 1M neem ik aan?

18 sec.

Maar ik draai dan ook nog niet de "almighty 1333MHz FSB" heh.. dit is @DDR2 608MHz @ 4-4-4-12 @ 1.8v
Hier haal je met een QuadCore geen winst tov een DuoCore..
Doe jij eens een PCMark05 (pls gewoon ff reggen, kleine moeite, gratis en geen spam of shit) ORB link posten.. , moet je nadat je gerunned hebt ff in je projectmanager die shit op "published" en "active" zetten.. Als ik op die link klik dan zie ik jouw specs naast mijn "active" specs staan en jij vice versa.. Toppie en zeer interessant om te vergelijken dus..

Wat je ook kan doen is je CPU score van 3dmark06 posten (ook zwaar multithreaded namelijk) , daar zie je écht verschil

[ Bericht 34% gewijzigd door Mr_Baus op 18-10-2007 19:24:16 ]
pi_54015842
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 19:03 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

De 1M neem ik aan?

18 sec.

[ afbeelding ]

Maar ik draai dan ook nog niet de "almighty 1333MHz FSB" heh.. dit is @DDR2 608MHz @ 4-4-4-12 @ 1.8v
Hier haal je met een QuadCore geen winst tov een DuoCore..
Doe jij eens een PCMark05 (pls gewoon ff reggen, kleine moeite, gratis en geen spam of shit) ORB link posten.. , moet je nadat je gerunned hebt ff in je projectmanager die shit op "published" en "active" zetten.. Als ik op die link klik dan zie ik jouw specs naast mijn "active" specs staan en jij vice versa.. Toppie en zeer interessant om te vergelijken dus..

Wat je ook kan doen is je CPU score van 3dmark06 posten (ook zwaar multithreaded namelijk) , daar zie je écht verschil
stuur je een pm als ik die gedraaid heb
pi_54016395
Opscheppers hier
BF2: Diamond3d
pi_54016600
Dat bios gedoe, dat gaat zeker niet vanzelf... Is dat beter als ik dat een keer doe?
  donderdag 18 oktober 2007 @ 20:11:15 #119
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_54016753
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 19:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Opscheppers hier

Valt serieus mee hoor Weet je wat een opschepper is? Deze 100% gay:
http://www.gamekings.tv/?p=90 (check dat filmpje!) 18000 3dmark06 punten "snelste van Nederland"

En nu dan het betere "gezwets".. zoals gezegd komt er eind deze maand een SLI setup (en laat ik nou toevallig al een record hebben qua stockedcooled OC'ED 8800GTS 640MB ) en ga ik over de 16000 3dmark06 punten heen..
Note.. mijn pc kost geen 5000 euro maar 2000 euro..
MAAR... ik heb geen waterkoeling maar gewoon lucht... en mijn proc is nog helemaal niet zwaar overclocked..
DUS... EVGA boardje (zelfde als die gay.. tis gewoon een fokkin goed board), en dan ipv 2736MHz max.. wél 3.2GHz kunnen draaien.. 1:1
Als je dr ook maar een klein beetje verstand van hebt dan kan je het al zien.. Ik ga voor minder dan de helft van de prijs, en gewoon met luchtkoeling behoorlijk eng in de buurt komen... En dat doe ik dan om een statement te zetten, vervolgens ga ik waterchillen en heel hard lachen
Uiteraard heb ik nog een aantal serieuze doelen, maar dat zegt jullie toch niets.. zoals een u10s bijv.

En dat is dus mijn hobby.. '
Mijn PC is zeg maar mijn Huntelaar.. Ieder zijn ding toch?
  donderdag 18 oktober 2007 @ 20:12:16 #120
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_54016776
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 20:04 schreef RudyCarell het volgende:
Dat bios gedoe, dat gaat zeker niet vanzelf... Is dat beter als ik dat een keer doe?
Alleen als je echt problemen hebt.. zoals het niet kunnen uitlezen van apparaten of niet verder kunnen met overclocken.. whatevah.. Als je pc prima werkt en je niet tegen problemen opbotst dan heeft het updaten van je BIOS geen enkele zin.
pi_54016817
"Als een middelbare man in zijn eentje incheckt voor Thailand, wil ik weleens in z'n koffer kijken"

Quote van een politica. Eng dat dit soort mensen actief zijn in de Nederlandse politiek
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_54017563
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 20:12 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

Alleen als je echt problemen hebt.. zoals het niet kunnen uitlezen van apparaten of niet verder kunnen met overclocken.. whatevah.. Als je pc prima werkt en je niet tegen problemen opbotst dan heeft het updaten van je BIOS geen enkele zin.
Nou dan laat ik het wel zoals het is...
  donderdag 18 oktober 2007 @ 20:50:57 #123
63192 ursel
pi_54017615
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 20:11 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

---
En dat is dus mijn hobby.. '
Mijn PC is zeg maar mijn Huntelaar.. Ieder zijn ding toch?

Mooi gesproken Baus..
pi_54017782
ik begin het gepats nu ook wel overdreven te vinden hoor
bedoel leuk dat je verteld dat je een 8800 hebt gekocht
of een kwatkoor
maar op benchmark geneuzel zit ik en volgens mij niemand hier te wachten
Narf!
  donderdag 18 oktober 2007 @ 21:35:32 #126
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_54018582
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 20:57 schreef Sickert het volgende:
of een kwatkoor
Ok, excuse me nu heel even hier.. yo.. Want check weetje...

Denk je nu echt dat het mij om patsen gaat? Ok.. zoals ik zei gezonde trots voor het behalen van bepaalde prestaties en bla bla.. Maar patsen? Ik ben een fokkin minima doebe die op zijn 27e nog steeds bij zijn ouders woont..
Ik lees hier zat over LCD tv's, huizen kopen, bluerayplayers van 2000 euro, super geluidsystemen, beamers met bioscoopdoeken, fokkin dure vakanties, en iedereen rijd maar van hot naar her in hun leasebak met tankpas...

Vriend.. ik pats niet... sterker nog, ik geef eerlijk toe dat ik niets anders heb dan mijn werk en mijn pc
Maar goed, Ik vond het even leuk dat Niels even reageerde.. want hij is de enige hier die wel kaas van mijn hobby heeft gegeten.. de rest gaat wel via PM
pi_54018660
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 20:57 schreef Sickert het volgende:
of een kwatkoor
Er worden hier toch heel veel zaken besproken? Veel voetbal, veel meetings, werk, school, seks en nog veel meer, boeiend, het ging allang niet meer over Battlefield 2
  donderdag 18 oktober 2007 @ 21:56:57 #128
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_54019004
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 21:38 schreef escape_nl het volgende:

[..]

Er worden hier toch heel veel zaken besproken? Veel voetbal, veel meetings, werk, school, seks en nog veel meer, boeiend, het ging allang niet meer over Battlefield 2
besproken! mooi man!
Ik bedoel er wordt over van alles en nogwat geluld, en als het geen voetbal is dan is het wel over prijzig spul.. maar zodra het over pc's gaat dan is het of gezwets of gepats.. Het mag niet ofzo
50" plasma no problemo, leds in je plintjes helemaal te gek!, bioscoop stoelen voor je thuisbios zwaar dope!
Absoluut no offense mensen, want ik vindt het zelf net zo gaaf... heb er alleen het geld niet voor maar dat geeft mij absoluut geen afgunst oid..

Weet je wat het ook is, ik probeer mensen iets duidelijk te maken.. Overclocken is echt niet 1337 hoor.. serieus
een E6600 op 5GHz krijgen... dat is 1337 w00t omFG oh no33333s e.d. etcetera und so weiter..
Elke E en Q serie processors kan je makkelijk een skopje geven.. Hoef je helemaal geen raketgeleerde voor te zijn en het kost je praktisch niets
Dat is winst! en wij Nederlanders zijn toch zuunig?

Wil je pats hebben? Ik heb nog steeds, al 2 jaar lang, de snelste luchtgekoelde s478 p4 van NL.. staat nu beneden, heb ik aan mijn pa gegeven.. Het enige wat ik doe is het delen van mijn ervaringen...

Net als dat het heel handig is om naar Niels te luisteren als je een ThuisBios wil hebben.... het moge duidelijk zijn dat hij er verstand van heeft.. Maar als iemand een leuke computer heeft dan mag er niet over gepost worden..... in een computergameclantopic oid.. huh? snap je? ik niet iig
pi_54019106
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 18:54 schreef ursel het volgende:

[..]

Als je nou het topic gelezen had had je gezien dat het shizzle was..
[..]
Had ik op gereageerd trouwens
BoF!
pi_54019137
waarom komen er steeds die kut fouten in het database en nog meer van dat soort bullshit, volgens mij wilt Danny dat we gaan kijken hoe het loopt met de nieuwe layout. En daar doet alles het goed waarschijnlijk
BoF!
  donderdag 18 oktober 2007 @ 22:04:05 #131
63192 ursel
pi_54019156
Idd Baussie..

Ik vind het ook leuk om te lezen al snap ik er de ballen van..
Maar misschien is het niet alleen hetgeen waarover je schrijft, maar mogelijk de manier waarop..
No offence, maar je hebt iig een aparte manier om het te verwoorden..

Zelf hoeven van mij de flamewars over de consoles bijvoorbeeld niet, maar ik laat ze ook hun gang gaan om Frankie te pesten..

Mja, ik heb mijn zwakte met voetbal.. Sorry jongens
pi_54019228
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 22:04 schreef ursel het volgende:
Idd Baussie..

Ik vind het ook leuk om te lezen al snap ik er de ballen van..
Maar misschien is het niet alleen hetgeen waarover je schrijft, maar mogelijk de manier waarop..
No offence, maar je hebt iig een aparte manier om het te verwoorden..

Zelf hoeven van mij de flamewars over de consoles bijvoorbeeld niet, maar ik laat ze ook hun gang gaan om Frankie te pesten..

Mja, ik heb mijn zwakte met voetbal.. Sorry jongens
heb je deze al Ursel, 508066, die zocht je nog toch?
  donderdag 18 oktober 2007 @ 22:13:21 #133
63192 ursel
pi_54019365
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 22:06 schreef escape_nl het volgende:

[..]

heb je deze al Ursel, 508066, die zocht je nog toch?
Whehe.. Kheb er al een sweex kaartje inzitten ondertussen welke wel Vista drivers had.
Mijn Creative LIVE! hadden ze geen drivers voor, althans toen nog niet en begreep dat ze ook niet kwamen..

Waarom weet ik nog niet, maar het onboard geluid werkte ook nog niet die drivers, dus had helemaal geen geluid.. Aangezien er alleen een koptelefoon aanhangt hoeft het geen high end kaartje te zijn.

Iig wel bedankt voor het nummertje..
pi_54019451
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 22:03 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
waarom komen er steeds die kut fouten in het database en nog meer van dat soort bullshit, volgens mij wilt Danny dat we gaan kijken hoe het loopt met de nieuwe layout. En daar doet alles het goed waarschijnlijk
Komt gewoon omdat Frank op de server zit te fappen, dat heb ik al een keer uitgelegd
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 21:38 schreef escape_nl het volgende:
Inderdaad

Zoals de wijze Baus ons meegaf; lees er dan gewoon overheen.
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 22:13 schreef ursel het volgende:
Iig wel bedankt voor het nummertje..

Ow en voor de computernerds. Ik zie mobos voorbij komen met X-fi chipsets aan bord. Is dat wat voor in de toekomst of is dat niet meer dan een verkooptruc en kun je beter de X-fi los kopen met een mobo?
pi_54019545
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 21:35 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

Ok, excuse me nu heel even hier.. yo.. Want check weetje...

Denk je nu echt dat het mij om patsen gaat? Ok.. zoals ik zei gezonde trots voor het behalen van bepaalde prestaties en bla bla.. Maar patsen? Ik ben een fokkin minima doebe die op zijn 27e nog steeds bij zijn ouders woont..
Ik lees hier zat over LCD tv's, huizen kopen, bluerayplayers van 2000 euro, super geluidsystemen, beamers met bioscoopdoeken, fokkin dure vakanties, en iedereen rijd maar van hot naar her in hun leasebak met tankpas...

Vriend.. ik pats niet... sterker nog, ik geef eerlijk toe dat ik niets anders heb dan mijn werk en mijn pc
Maar goed, Ik vond het even leuk dat Niels even reageerde.. want hij is de enige hier die wel kaas van mijn hobby heeft gegeten.. de rest gaat wel via PM
je bent een neger geworden?

terzake..
als iemand verteld dat hij iets leuks heeft gekocht (een nieuwe pc met alles er op en er aan)
word dit even besproken
maar dit gaat al weken over kijk mij ik kan een pc overclocken

maargoed...

en escape moet niet zeuren
want volgens mij was hij degene die het altijd over bf2 had en daar over begon te zeuren omdat wij vaak oftopic waren
Narf!
pi_54019587
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 22:19 schreef Sickert het volgende:
maar dit gaat al weken over kijk mij ik kan een pc overclocken
We praten al weken over Ajax maar daar komt ook niet echt vooruitgang in. Wat is je punt man
quote:
want volgens mij was hij degene die het altijd over bf2 had en daar over begon te zeuren omdat wij vaak oftopic waren
The man's got a point
pi_54019708
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 22:21 schreef FJD het volgende:

[..]

We praten al weken over Ajax maar daar komt ook niet echt vooruitgang in. Wat is je punt man
[..]

The man's got a point

ik scoor alleen maar
iets wat Ajax al weken na laat

zo beide beantwoord

ik ga slapen
zoek het maar uit met die kut pc van je
Narf!
pi_54020010
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 21:56 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

besproken! mooi man!
Ik bedoel er wordt over van alles en nogwat geluld, en als het geen voetbal is dan is het wel over prijzig spul.. maar zodra het over pc's gaat dan is het of gezwets of gepats.. Het mag niet ofzo
50" plasma no problemo, leds in je plintjes helemaal te gek!, bioscoop stoelen voor je thuisbios zwaar dope!
Absoluut no offense mensen, want ik vindt het zelf net zo gaaf... heb er alleen het geld niet voor maar dat geeft mij absoluut geen afgunst oid..

nee maar dan wel alle dingen noemen die ik in huis heb
en je hoort me nog geneens zeiken over het getweak van je pc.

zou me bijna aangesproken gaan voelen....maar ik ken je wel een beetje
pi_54020073
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 18:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:

1920x1080 is Full HD
720P ook
  donderdag 18 oktober 2007 @ 22:42:42 #140
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_54020101
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 22:41 schreef staticdata het volgende:

[..]

720P ook
Nee dat is HD Ready.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_54021296
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 22:19 schreef Sickert het volgende:

[..]

je bent een neger geworden?

terzake..
als iemand verteld dat hij iets leuks heeft gekocht (een nieuwe pc met alles er op en er aan)
word dit even besproken
maar dit gaat al weken over kijk mij ik kan een pc overclocken *O
ik heb zojuist een vibo gekocht met alles erop en eraan, ribbeltjes, knopjes, batterijen etc etc. Mooi ding man.

Oja, hij is roze!
pi_54021326
IJs stuurt tegenwoordig ook al mailtjes naar de zoon van Joost Zwagerman. Z'n zoon kan z'n PC niet opstarten of hij krijgt allemaal mails van Enlarge Your Penis.

Of je daarmee wil stoppen
pi_54021557
Trouwens, ik zoek lichtjes voor in me toetsenbord (de letters) Zit me blind te staren als hier het licht uit is en ik zit te typen. *wacht op patsverhalen dat iedereen hier blind typt en dat niet nodig heeft*
Nouja ik ook niet !! Maar de beginletters moet ik eerst even zoeken voordat de rest gaat.
pi_54021630
Je weet dat het goedkoper is om er een bureaulamp op te zetten toch?

Anders koop je deze:
http://gizmodo.com/gadget(...)-keyboard-112517.php
pi_54022734
Jezus, baus heeft het al een paar keer gezegd : zie je iets wat je niet bevalt er gewoon overheen lezen. Zoals hij en ik doen bij voetbal.

Welke van de bovenstaande woorden snap je niet ?

Als er weer eens gepost wordt over ajax ga ik ook niet posten dat jullie er over moeten ophouden omdat ik het niet interessant vind.
pi_54022793
Spuit 11's got a temper
pi_54022809
En wie is er morgen jarig?!
pi_54022831
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 00:44 schreef 3lmo het volgende:
En wie is er morgen jarig?!
http://nl.wikipedia.org/wiki/19_oktober
pi_54023290
en wie gaat er morgen op vakantie?
pi_54025603
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 00:41 schreef Viro het volgende:
Jezus, baus heeft het al een paar keer gezegd : zie je iets wat je niet bevalt er gewoon overheen lezen. Zoals hij en ik doen bij voetbal.

Welke van de bovenstaande woorden snap je niet ?

Als er weer eens gepost wordt over ajax ga ik ook niet posten dat jullie er over moeten ophouden omdat ik het niet interessant vind.
.....
pi_54025608
Morning all

Viro misschien nog maar ff goed uitslapen
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 07:29:22 #153
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_54025671
Mogguh
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')