nope, weten ze hier niet.. en ik zwets toch maar wat.. dus je moet toch echt op tweakers.net wezen, daar vind je namelijk je lotgenotenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:55 schreef Viro het volgende:
Iemand mss een idee waarmee of hoe ik de bios van me Videokaart kan updaten/flashen ?
K heb het al eens gevraagd op t.net na eerst de 30 pagina's lange OP door te lezen![]()
Lees je de op staat er niks tussen over je videokaartStel ik de vraag of het ook kan voor videokaart ... wordt ik weg gemod
Seksueel gefrusteerde hoere mods daarzo
Mijn videokaart :
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ik maar denken dat je een kleintje had, maar blijkbaar hebben ze er toch ff flink op getraptquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:37 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
nope, weten ze hier niet.. en ik zwets toch maar wat.. dus je moet toch echt op tweakers.net wezen, daar vind je namelijk je lotgenoten![]()
Hier wordt men er alleen maar moe van![]()
Hup Holland Hup!
met 2 benen tegelijkquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik maar denken dat je een kleintje had, maar blijkbaar hebben ze er toch ff flink op getrapt![]()
Baus stuur je Super Pi scores eens door, ik zit op de 17 secquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:37 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
nope, weten ze hier niet.. en ik zwets toch maar wat.. dus je moet toch echt op tweakers.net wezen, daar vind je namelijk je lotgenoten![]()
Hup Holland Hup!
Lotgenotenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:37 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Hup Holland Hup!
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 07:47 schreef staticdata het volgende:
:w mogguh. een denon dvd speler voor ¤2000,- en dan een killer voor de ps3
Tja, als je een Ferrari kunt betalen, ga je toch geen alto kopenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
uhm zelfde als je een ferrari met een suzuki alto vergelijkt
1920x1080 is Full HDquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:43 schreef escape_nl het volgende:
Je kan nu 2 pagina's of 2 programma's naast elkaar draaien en heb je nog ruimte over. Heb net even fifa 08 gespeeld en dat ziet er gaaf uit op 1920 x 1200 (Full HD)
Voor de nieuwste spellen en die nog moeten komen zal ik weer een nieuwe kaart aan moeten schaffen. Heb 4 weken geleden een 8800 GTS 320 mb gekocht, maar zal een kaart met meer mb's moeten kopen om de games op 1920 x 1200 te kunnen draaien.
Dus als iemand mijn huidige kaart wilt overnemen met 11 maanden garantie hoor ik het wel
Sta ik op schiphol het bericht nog een goed door te lezen, blijkt dat je maar 12 flesjes per maand krijgt. Ik bellen en ik bood ze direct 100 gestolen laptops aan, maar helaas. No dealquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:36 schreef FJD het volgende:
Jorrit, cancel al je afspraken, je moet naar Australie!
http://www.nu.nl/news/127(...)gestolen_laptop.html
Overigens is de maandvoorraad niet op je consumptie afgestemd maar goed, gratis is gratis
Ik sta het niet toe om Marco op deze wijze te associėren met BoF!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:44 schreef FJD het volgende:
Conclusie, van Basten is gewoon een homo![]()
Oranje had best ruimte om te voetballen maar de eindpass was dramatischAlleen zo tegen het einde van de eerste helft was Oranje lekker aan het ballen
![]()
TJa je bent Nederlander of niet. Zeiken hoort er nu eenmaal bij.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:06 schreef Cardinal_NL het volgende:
<hoop gezeik over te veel zeiken>
http://www.techpowerup.com/downloads/748/ATIFlash_3.43.htmlquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:24 schreef Viro het volgende:
[..]
LotgenotenEerder seksueel gefrustreerde systeembeheerders. Dat ben ik echt niet
![]()
Worden ze hiet moe over pc geshizzle moeten ze er maar overheen lezen, netals ik doe bij voetbal![]()
Daar ben ik met google ook terecht gekomen. Supersite btwquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:38 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
http://www.techpowerup.com/downloads/748/ATIFlash_3.43.html
Disclaimer; lees je ff in en weet waar je mee bezig bent eerdat je begint...
Altijd een hoop gewaarschuw waar ik zelf ook altijd schijt aan heb (heb deze week al zeker 7 keer mijn MoBo BIOS geflashed), maar zeg het er toch maar even bij..
Als je nou het topic gelezen had had je gezien dat het shizzle was..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:11 schreef FJD het volgende:
E-mails van onbekende man
Niet meer doen Pascal, ze vindt het niet leuk meer
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
blocken?
en als het na blocken nog steeds niet ophoudt (vanaf ander adres ofzo) even doorgeven aan de pliesie?
nare shizzle
De 1M neem ik aan?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:52 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Baus stuur je Super Pi scores eens door, ik zit op de 17 sec
stuur je een pm als ik die gedraaid hebquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:03 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
De 1M neem ik aan?
18 sec.
[ afbeelding ]
Maar ik draai dan ook nog niet de "almighty 1333MHz FSB" heh..dit is @DDR2 608MHz @ 4-4-4-12 @ 1.8v
Hier haal je met een QuadCore geen winst tov een DuoCore..
Doe jij eens een PCMark05 (pls gewoon ff reggen, kleine moeite, gratis en geen spam of shit) ORB link posten.. , moet je nadat je gerunned hebt ff in je projectmanager die shit op "published" en "active" zetten.. Als ik op die link klik dan zie ik jouw specs naast mijn "active" specs staan en jij vice versa..Toppie en zeer interessant om te vergelijken dus..
Wat je ook kan doen is je CPU score van 3dmark06 posten (ook zwaar multithreaded namelijk) , daar zie je écht verschil![]()
quote:
Alleen als je echt problemen hebt.. zoals het niet kunnen uitlezen van apparaten of niet verder kunnen met overclocken.. whatevah.. Als je pc prima werkt en je niet tegen problemen opbotst dan heeft het updaten van je BIOS geen enkele zin.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:04 schreef RudyCarell het volgende:
Dat bios gedoe, dat gaat zeker niet vanzelf... Is dat beter als ik dat een keer doe?
Nou dan laat ik het wel zoals het is...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:12 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Alleen als je echt problemen hebt.. zoals het niet kunnen uitlezen van apparaten of niet verder kunnen met overclocken.. whatevah.. Als je pc prima werkt en je niet tegen problemen opbotst dan heeft het updaten van je BIOS geen enkele zin.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:11 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
---
En dat is dus mijn hobby..'
Mijn PC is zeg maar mijn Huntelaar..Ieder zijn ding toch?
![]()
Ok, excuse me nu heel even hier.. yo.. Want check weetje...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:57 schreef Sickert het volgende:
ik begin het gepats nu ook wel overdreven te vinden hoor
bedoel leuk dat je verteld dat je een 8800 hebt gekocht
of een kwatkoor
maar op benchmark geneuzel zit ik en volgens mij niemand hier te wachten
Er worden hier toch heel veel zaken besproken? Veel voetbal, veel meetings, werk, school, seks en nog veel meer, boeiend, het ging allang niet meer over Battlefield 2quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:57 schreef Sickert het volgende:
ik begin het gepats nu ook wel overdreven te vinden hoor
bedoel leuk dat je verteld dat je een 8800 hebt gekocht
of een kwatkoor
maar op benchmark geneuzel zit ik en volgens mij niemand hier te wachten
besproken!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:38 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Er worden hier toch heel veel zaken besproken? Veel voetbal, veel meetings, werk, school, seks en nog veel meer, boeiend, het ging allang niet meer over Battlefield 2
Had ik op gereageerd trouwensquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Als je nou het topic gelezen had had je gezien dat het shizzle was..
[..]
heb je deze al Ursel, 508066, die zocht je nog toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:04 schreef ursel het volgende:Idd Baussie..
![]()
Ik vind het ook leuk om te lezen al snap ik er de ballen van..
Maar misschien is het niet alleen hetgeen waarover je schrijft, maar mogelijk de manier waarop..
No offence, maar je hebt iig een aparte manier om het te verwoorden..![]()
Zelf hoeven van mij de flamewars over de consoles bijvoorbeeld niet, maar ik laat ze ook hun gang gaan om Frankie te pesten..
Mja, ik heb mijn zwakte met voetbal..Sorry jongens
Whehe.. Kheb er al een sweex kaartje inzitten ondertussen welke wel Vista drivers had.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:06 schreef escape_nl het volgende:
[..]
heb je deze al Ursel, 508066, die zocht je nog toch?
Komt gewoon omdat Frank op de server zit te fappen, dat heb ik al een keer uitgelegdquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:03 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
waarom komen er steeds die kut fouten in het database en nog meer van dat soort bullshit, volgens mij wilt Danny dat we gaan kijken hoe het loopt met de nieuwe layout. En daar doet alles het goed waarschijnlijk![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:38 schreef escape_nl het volgende:
Er worden hier toch heel veel zaken besproken? Veel voetbal, veel meetings, werk, school, seks en nog veel meer, boeiend, het ging allang niet meer over Battlefield 2
quote:
je bent een neger geworden?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:35 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ok, excuse me nu heel even hier.. yo.. Want check weetje...
![]()
Denk je nu echt dat het mij om patsen gaat? Ok.. zoals ik zei gezonde trots voor het behalen van bepaalde prestaties en bla bla.. Maar patsen? Ik ben een fokkin minima doebe die op zijn 27e nog steeds bij zijn ouders woont..
Ik lees hier zat over LCD tv's, huizen kopen, bluerayplayers van 2000 euro, super geluidsystemen, beamers met bioscoopdoeken, fokkin dure vakanties, en iedereen rijd maar van hot naar her in hun leasebak met tankpas...
Vriend.. ik pats niet... sterker nog, ik geef eerlijk toe dat ik niets anders heb dan mijn werk en mijn pc![]()
Maar goed, Ik vond het even leuk dat Niels even reageerde.. want hij is de enige hier die wel kaas van mijn hobby heeft gegeten.. de rest gaat wel via PM
We praten al weken over Ajax maar daar komt ook niet echt vooruitgang in. Wat is je punt manquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:19 schreef Sickert het volgende:
maar dit gaat al weken over kijk mij ik kan een pc overclocken
The man's got a pointquote:want volgens mij was hij degene die het altijd over bf2 had en daar over begon te zeuren omdat wij vaak oftopic waren
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:21 schreef FJD het volgende:
[..]
We praten al weken over Ajax maar daar komt ook niet echt vooruitgang in. Wat is je punt man
[..]
The man's got a point
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:56 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
besproken!mooi man!
![]()
Ik bedoel er wordt over van alles en nogwat geluld, en als het geen voetbal is dan is het wel over prijzig spul.. maar zodra het over pc's gaat dan is het of gezwets of gepats.. Het mag niet ofzo![]()
50" plasma no problemo, leds in je plintjes helemaal te gek!, bioscoop stoelen voor je thuisbios zwaar dope!
Absoluut no offense mensen, want ik vindt het zelf net zo gaaf... heb er alleen het geld niet voor maar dat geeft mij absoluut geen afgunst oid..
ik heb zojuist een vibo gekocht met alles erop en eraan, ribbeltjes, knopjes, batterijen etc etc. Mooi ding man.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:19 schreef Sickert het volgende:
[..]
je bent een neger geworden?
terzake..
als iemand verteld dat hij iets leuks heeft gekocht (een nieuwe pc met alles er op en er aan)
word dit even besproken
maar dit gaat al weken over kijk mij ik kan een pc overclocken *O
http://nl.wikipedia.org/wiki/20_oktoberquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:45 schreef Viro het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/19_oktober![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:41 schreef Viro het volgende:
Jezus, baus heeft het al een paar keer gezegd : zie je iets wat je niet bevalt er gewoon overheen lezen. Zoals hij en ik doen bij voetbal.
Welke van de bovenstaande woorden snap je niet ?
Als er weer eens gepost wordt over ajax ga ik ook niet posten dat jullie er over moeten ophouden omdat ik het niet interessant vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |