We hebben ons gewoon vergist: het is een intercultureel feest. Straks komen er buikdanseressen en later op de avond horen we nog een fado zangeresquote:
Dat zal het zijn, wat zijn ze toch sociaal en multi-culti bij de FEBO.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
We hebben ons gewoon vergist: het is een intercultureel feest. Straks komen er buikdanseressen en later op de avond horen we nog een fado zangeres![]()
Tenslotte komt de FEBO uit Amsterdam :-)quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, wat zijn ze toch sociaal en multi-culti bij de FEBO.![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:17 schreef Dark het volgende:
Warum sind dort zwei Stammtischen im Wohnzimmer?????????
Erwartet Man besuch?
Keine Wiedergutmachung heute Abend, beige Bratwurstquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Keine Wiedergutmachung heute Abend, beige Bratwurst![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Keine Wiedergutmachung heute Abend, beige Bratwurst![]()
Ik word zo melig van die Tirolermutzenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]Nog nooit gedacht dat ik zoiets zal lezen en het nog begrijpen ook
Ik denk dat het haar hoofd is!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:15 schreef Kinga het volgende:
Er is wat met Nadia, ze ziet er lelijker uit dan normaal, en het is niet de jurk.. Ik weet niet, kan mijn vinger er niet op leggen...
Ik kan die gesprekken ook niet echt serieus nemen zo.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:29 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik word zo melig van die Tirolermutzen![]()
Kloptquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:29 schreef schatje het volgende:
Hij had het echt niet gedaan als Brian en Luc daar waren.
stierenpoep!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:30 schreef beequeen het volgende:
Eigenlijk heeft Brian geen recht van spreken. Hij heeft nog nooit excuses gemaakt over wat hij tegen Amanda heeft gezegd.![]()
Es ist Hühnebrühe ohne Einlage!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:15 schreef Kinga het volgende:
Er is wat met Nadia, ze ziet er lelijker uit dan normaal, en het is niet de jurk.. Ik weet niet, kan mijn vinger er niet op leggen...
De pot verwijt de ketel.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:42 schreef Dreamboy het volgende:
Huub. als je zulke dingen tegen Nadia zegt zoals teringhoer enz dan ben je gewoon een mannetje van 17.
[ afbeelding ]
Idd, maaaaar,...het verschil zit hem in het feit, dat Huub zijn excuses heeft aangeboden en Dennis zijn excuses niet aan wil bieden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |