quote:
op 10-20-1999 om 11:48 PM schreef Begtje het volgende:
Sabine zei in de uitzending van vanavond (woe 20 okt) iets tegen Bart over waarom ze niet op Bianca had gestemd. Ze had er lang over moeten nadenken, maar het was eigelijk omdat ze Bianca een "zielige ....." vindt. Wie heeft verstaan wat ze daar smoezelde? Bart vond het in ieder geval "ijzersterk" (o.i.d.).
geen idee wat ze heeft gezegd, maar ze had obgetwijfeld gelijk
Verder smoezelden Bart en Sabien over Bianca en haar pseudopsychologische gepraat. Ze prikten door het masker van Bianca heen, nu de rest nog.....
quote:
op 10-20-1999 om 11:48 PM schreef Begtje het volgende:
Sabine zei in de uitzending van vanavond (woe 20 okt) iets tegen Bart over waarom ze niet op Bianca had gestemd. Ze had er lang over moeten nadenken, maar het was eigelijk omdat ze Bianca een "zielige ....." vindt. Wie heeft verstaan wat ze daar smoezelde? Bart vond het in ieder geval "ijzersterk" (o.i.d.).
- zielepoot?
- treurwilg?
- jankerd?
- aandachttrekster?
- neuzelaar?
- krentebaard?
- wichelvrouwtje?
- babbelbox?
Klopt allemaal, Sabine! Overigens komt Sabines woede over Bianca's nominatie hiermee weer in een nieuw licht te staan: hoe moet het voelen om snoeihard weggestemd te worden door degene die je uit mededogen en "aaaah wa zieliiiiiig"-gevoelens probeert te sparen?
quote:
op 10-21-1999 om 03:14 PM schreef Ranob het volgende:
Sabine is dom ,maar Bianca is super dom
Beste Ranob, ALLE bewoners van BB dienen te beschikken over het IQ van een goudvis; anders hou je het gewoon niet vol. Elke dag het zelfde, dezelfde mensen, de zelfde (non)discussies, spelletjes etc, dat gaat snel vervelen. Veronica heeft ze daar ook op geselecteerd. Degene die één zinvolle, intelligente dialoog van meer dan drie grammaticaal correcte zinnen heeft opgepikt in de afgelopen maand mag dat nu melden. Maak ik er een prijsvraag van . Mazzel
quote:
op 10-21-1999 om 04:07 PM schreef Piepeltje het volgende:
Beste Ranob, ALLE bewoners van BB dienen te beschikken over het IQ van een goudvis; anders hou je het gewoon niet vol. Elke dag het zelfde, dezelfde mensen, de zelfde (non)discussies, spelletjes etc, dat gaat snel vervelen. Veronica heeft ze daar ook op geselecteerd. Degene die één zinvolle, intelligente dialoog van meer dan drie grammaticaal correcte zinnen heeft opgepikt in de afgelopen maand mag dat nu melden. Maak ik er een prijsvraag van. Mazzel
Inderdaad, dat lijkt me een juiste constatering (is het IQ dus verdubbeld met het aquarium!).
Die prijsvraag lijkt me prima, kan je ook wel 250K voor uitloven, er zal zonder montage geen fragment van 3 grammaticaal correcte zinnen te reproduceren zijn.
Daarom van mij maar een IQ top 8 van de huidige bewoners.
Willem - wat doet die jongen daar toch?
en dan een hele tijd niets ...
Bart - wijsheden uit boekjes
Ruud - knap al die onzin verhalen, nu alleen nog een kop en een staart aan elk verhaal
Karin - is waarschijnlijk slimmer dan ze overkomt (dat is namelijk niet best)
Bianca - pschologie voor en door beginners
Maurice - autoverkoper, tsja .....
en ex-equo
Sabien & Mona - heb je ze met dat weegschaaltje bezig gezien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |