abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204600
Sabine zei in de uitzending van vanavond (woe 20 okt) iets tegen Bart over waarom ze niet op Bianca had gestemd. Ze had er lang over moeten nadenken, maar het was eigelijk omdat ze Bianca een "zielige ....." vindt. Wie heeft verstaan wat ze daar smoezelde? Bart vond het in ieder geval "ijzersterk" (o.i.d.).
  donderdag 21 oktober 1999 @ 00:24:00 #2
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_204601
quote:
op 10-20-1999 om 11:48 PM schreef Begtje het volgende:
Sabine zei in de uitzending van vanavond (woe 20 okt) iets tegen Bart over waarom ze niet op Bianca had gestemd. Ze had er lang over moeten nadenken, maar het was eigelijk omdat ze Bianca een "zielige ....." vindt. Wie heeft verstaan wat ze daar smoezelde? Bart vond het in ieder geval "ijzersterk" (o.i.d.).

geen idee wat ze heeft gezegd, maar ze had obgetwijfeld gelijk

pi_204602
Klopt wat je zegt. Sabien had niet op Binaca gestemd omdat ze dat zeilig vond. Waarom zij het precies zielig vond weet ik ook niet. Wel jammer dat zij dat niet gedaan had, niet dat het uit maakte maar misschien dat er meerdere mensen in dat huis Bianca een beetje zielig vinden. Volgende keer wel stemmen dan

Verder smoezelden Bart en Sabien over Bianca en haar pseudopsychologische gepraat. Ze prikten door het masker van Bianca heen, nu de rest nog.....

fake a dream
pi_204603
Helaas, ook ik weet waar je het over hebt, maar heb het ook niet verstaan!
smoezelen zou verboden moeten worden!
pi_204604
Bart vindt alles 'ijzersterk' wat Sabine zegt. Wat een slappe zak zeg, wat een naieve meeloper.

quote:
op 10-20-1999 om 11:48 PM schreef Begtje het volgende:

Greetz,
Wings
-,,C'mon Yolanda! What's Fonzy like?"-
pi_204605
Volgens mij ben je zowiezo een beetje zielig als je met B_B mee wil doen
pi_204606
Sabine vond Bianc een zielige...

- zielepoot?
- treurwilg?
- jankerd?
- aandachttrekster?
- neuzelaar?
- krentebaard?
- wichelvrouwtje?
- babbelbox?

Klopt allemaal, Sabine! Overigens komt Sabines woede over Bianca's nominatie hiermee weer in een nieuw licht te staan: hoe moet het voelen om snoeihard weggestemd te worden door degene die je uit mededogen en "aaaah wa zieliiiiiig"-gevoelens probeert te sparen?

Een schizofreen is nooit alleen
pi_204607
hehe, eindelijk eens wat mensen die het een beetje doorhebben. ik vrees alleen dat de rest van nederland er nooit achterkomt.
pi_204608
Bianca is niet zielig. Moet ze toch zelf weten wat ze doet, blijft tenminste zichzelf.
Nee, Sab is lekker... domme muts. vanavond eens aanhoren hoe 'geweldig' d'r mama d'r wel niet vind enzo... zucht. "Tja, 't blijft toch je kind, he". Doortrekken, NEXT!
  donderdag 21 oktober 1999 @ 15:08:00 #10
961 Jigsaw
URL not found; fake it? (Y/N)
pi_204609
Bien zei iets van "De enige reden dat ik niet op Bianca heb gestemd is uit een soort van... ja... medelijden... in vind het zielig", waarop Bart, na een "betekenisvolle stilte", vervolgde: "Dat vind ik een ijzersterke, weet je dat!". Iemand hierboven zei al dat Bart alles wat Bien zegt ijzersterk vindt. Dit was trouwens nog 1 van de minst stompzinnige gesprekken tussen die twee.
Lekker belangrijk. Als ik dit soort gesprekken wil, kijk ik wel naar GTST; kan nog wel wat kijkcijfers gebruiken.
Exit stage left. Next!
Windows Error 010: Reserved for future mistakes by our developers

pi_204610
Sabine is dom ,maar Bianca is super dom met dr interlectueel gelul ,doodziek word ik ervan ,als ze nou eens gewoon nederlands zou lullen zouden wij er misschien wat leuker gaan vinden
  donderdag 21 oktober 1999 @ 15:17:00 #12
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_204611
...maar ik begrijp dus dat niemand heeft verstaan wat ze zei...
V
Ja inderdaad, V. ja.
pi_204612
quote:
op 10-21-1999 om 03:14 PM schreef Ranob het volgende:
Sabine is dom ,maar Bianca is super dom

Beste Ranob, ALLE bewoners van BB dienen te beschikken over het IQ van een goudvis; anders hou je het gewoon niet vol. Elke dag het zelfde, dezelfde mensen, de zelfde (non)discussies, spelletjes etc, dat gaat snel vervelen. Veronica heeft ze daar ook op geselecteerd. Degene die één zinvolle, intelligente dialoog van meer dan drie grammaticaal correcte zinnen heeft opgepikt in de afgelopen maand mag dat nu melden. Maak ik er een prijsvraag van . Mazzel

Van vlekken moet jij je niks aantrekken

pi_204613
quote:
op 10-21-1999 om 04:07 PM schreef Piepeltje het volgende:
Beste Ranob, ALLE bewoners van BB dienen te beschikken over het IQ van een goudvis; anders hou je het gewoon niet vol. Elke dag het zelfde, dezelfde mensen, de zelfde (non)discussies, spelletjes etc, dat gaat snel vervelen. Veronica heeft ze daar ook op geselecteerd. Degene die één zinvolle, intelligente dialoog van meer dan drie grammaticaal correcte zinnen heeft opgepikt in de afgelopen maand mag dat nu melden. Maak ik er een prijsvraag van . Mazzel

Inderdaad, dat lijkt me een juiste constatering (is het IQ dus verdubbeld met het aquarium!).

Die prijsvraag lijkt me prima, kan je ook wel 250K voor uitloven, er zal zonder montage geen fragment van 3 grammaticaal correcte zinnen te reproduceren zijn.

Daarom van mij maar een IQ top 8 van de huidige bewoners.

Willem - wat doet die jongen daar toch?

en dan een hele tijd niets ...

Bart - wijsheden uit boekjes
Ruud - knap al die onzin verhalen, nu alleen nog een kop en een staart aan elk verhaal
Karin - is waarschijnlijk slimmer dan ze overkomt (dat is namelijk niet best)
Bianca - pschologie voor en door beginners
Maurice - autoverkoper, tsja .....
en ex-equo
Sabien & Mona - heb je ze met dat weegschaaltje bezig gezien?

Te paard, te paard ....
We zijn verraden, we moeten een plan maken!

pi_204614
Sabine en Mona konden in elk geval lachen om hun domheid (bakje op de weegschaal). Daardoor vond ik ze een stuk intelligenter. Bianca was in zo'n geval met een verklaring en een doodserieus excuus gekomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')