abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53990720
Desperate Housewives
Niets is zoals het lijkt bij de bewoners van Wisteria Lane. Susan, Lynette, Bree, en Gabrielle lijken het perfecte leven te lijden, maar iedereen heeft zo haar geheimen. Of de schone schijn opgehouden kan blijven, is nog maar de vraag...

Daar waar iedereen elkaar vriendelijk glimlachend de loef probeert af te steken en angstvallig de vuile was binnenhoudt, is Mary Alice vastbesloten verslag te doen van alle sappige geheimen en van de gecompliceerde levens die zich achter de gesloten deuren van een ieder afspelen.

Op een dag, in haar perfecte huis, in schitterende buitenwijk Wisteria Lane, maakte Mary Alice een eind aan haar leven. Nu kan ze meer zien dan ze ooit heeft gedaan dan toen ze nog in leven was. Iedereen doet zich perfect voor, althans aan de buitenkant. Iedereen doet zijn best om de schone schijn op te houden, maar de geschoren gazonnetjes en de blinkende keukens zijn eerder het decor van verschillende menselijke zwakheden.

Bron

Hoofdrolspelers
Marcia Cross - Bree van de Kamp

Teri Hatcher - Susan Mayer

Felicity Huffman - Lynette Scavo

Eva Longoria - Gabrielle Solis

NB: willen mensen die een topic sluiten ook het nieuwe openen? Dank.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2007 16:10:39 ]
pi_53990778
Kon zo snel geen nieuw topic vinden, dus hier maar verder.
pi_53991215
Husewives

Heb maar de halve aflevering gezien dit keer, kan iemand vertellen wat er in het laatste half uur gebeurde ?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_53992976
Shit. Gemist gisterenavond.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  woensdag 17 oktober 2007 @ 18:53:56 #5
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_53993785
Ik vind het ook erg irritant dat Mike ineens verhuisd is. Ik vond het al verbazingwekkend dat Susan voor Ian koos, gezien het "sinds seizoen 1 vinden ze elkaar leuk dus uiteindelijk komen ze samen" gehalte tussen hun, maar als ze dan toch voor hem kiest is hij er natúúrlijk ineens niet meer... hoe convenient voor het uitstellen
pi_54001235
Ja heel jammer dat met Mike.

Ik kan die hele Ian echt niet uitstaan
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_54004215
Mike weg? . Ohnoes.
Ian is zo'n loser .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_54005289
Susan op die parkeerplaats
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_54012026
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 16:44 schreef rena het volgende:
Husewives

Heb maar de halve aflevering gezien dit keer, kan iemand vertellen wat er in het laatste half uur gebeurde ?
Weet niet meer wanneer wat precies gebeurde, maar Mike is dus verhuisd, Ian terug naar Engeland, Tom wil weer aan het werk, Lynette verzint smoesjes waarom hij dat niet moet doen, mrs McCluskey wordt weer hun oppas... Eh... Ik denk dat dat het was?

Oh, en Carlos houdt nog van Gaby (duh). En mrs. McCluskey had haar man in de vriezer gestopt omdat hij 's nachts doodgegaan was, en uit z'n pensioenpapieren bleek dat zij niks kreeg, dus heeft ze 'm in de vriezer gelaten en niemand gebeld.
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_54017691
Vind het dan wel raar dat kennelijk niemand heeft opgemerkt dat haar man ineens dood was, maargoed .
pi_54055943
Ik zag vandaag de DVD box liggen van seizoen 3. Beetje vreemd dat hij al te koop is als de serie nog loopt. Maar maakt niet uit, had ik vanmiddag wat te doen
pi_54063197
TVPtje.. de box van seizoen 3 koop ik wel als ie wat goedkoper is, ik heb box 2 sinds de aanschaf nog niet eens bekeken (alleen de extra's), dus het heeft niet echt haast
pi_54067592
Ik heb hem gekocht met miles en money, ipv 60 euro was hij toen 35 euro. Dat scheelt behoorlijk!
pi_54120619
Mike & Susan
pi_54120875
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 22:06 schreef Clauw het volgende:
Mike & Susan
ik moest een traantje wegpinken
pi_54121370
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 22:14 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ik moest een traantje wegpinken
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:30:03 #17
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_54121438
Wow, ik had niet verwacht dat de Rick-Lynette verhaallijn nu al afgelopen zou zijn... ik vond het meer iets voor in de seizoensfinale [die er over een paar weken al is], dat ze dan uiteindelijk toegaf aan haar verlangens en het opbiechtte aan Tom. Maar goed, het krijgt nu waarschijnlijk nog wel een staartje, aangezien Lynette niet echt gelukkig is op dit moment en ze Tom waarschijnlijk een zak vindt dat hij jaloers deed [ook al was het terecht]. Ik vond Rick wel dom, in plaats van dat hij haar nu zo confronteerde met de situatie, had hij beter kunnen wachten totdat zij de eerste move zou maken, want dat zou zij denk ik op den duur ook wel doen, ze lagen ook al [zogenaamd omdat het praktisch was] lepeltje lepeltje heel de nacht en volgens mij streelden ze elkaars armen ook al een beetje 's ochtends.
Dat zij verveeld zou zijn in haar huwelijk is trouwens wel een rare wending, aangezien een maand geleden nog zij heel blij was dat Tom zo zijn best deed op hun trouwdag.

En inderdaad, eindelijk Mike en Susan samen, toen hij wegliep tijdens het gesprek van die rangers begon ik echt chagrijnig te worden, rekken is leuk, maar niet als het nog tot eind seizoen 4 doorgaat... hopelijk houdt Susan het vol om geen drama meer te veroorzaken
pi_54130586
Ik word een beetje moe van de Desperate Housewives. Ik blijf het nog kijken, maar het wordt meer en meer een soap. Ik wil het zwarte randje weer! Hoewel dat met Victor Lang nog leuk kan worden...
pi_54138579
Het zwarte randje komt weer ! Ik ga verder natuurlijk niks verklappen maar het zou zonde zijn als je dat mist .
pi_54138701
Whehe, mooi.
Ik heb DH nooit saai gevonden eigenlijk, 't is nooit meer zo sterk geworden als het eerste seizoen maar nog steeds erg vermakelijk.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 17:48:09 #21
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_54139118
eva longoria
#FreeHat
pi_54139877
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 17:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het zwarte randje komt weer ! Ik ga verder natuurlijk niks verklappen maar het zou zonde zijn als je dat mist .
Ik blijf ook nog steeds kijken hoor, al is het alleen uit een soort van hoop ofzo.
pi_54161332
Wanneer komt seizoen 4 op DVD uit?
pi_54163135
In de VS hebben ze pas vier afleveringen van S4 uitgezonden, dus ik gok dat dat nog wel een jaartje duurt .
  donderdag 25 oktober 2007 @ 22:45:00 #25
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_54170698
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 11:19 schreef MadGuy het volgende:
Ik word een beetje moe van de Desperate Housewives. Ik blijf het nog kijken, maar het wordt meer en meer een soap. Ik wil het zwarte randje weer! Hoewel dat met Victor Lang nog leuk kan worden...
Idd.. vind ik ook. Vind dat het nogal saai begint te worden, heb de laatste keer ook niet gekeken. Iedereen doet het met iedereen, bah. Een soap, daar hou ik niet van. Dat zwarte randje zou idd wel weer mooi zijn, dat was juist leuk in het begin, wat het anders maakte.
I never look back, darling. It distracts from the now.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')