Heb je de post van diedrik gelezen van 13.56 uur? Volgens mij liegt hij echt dat hij barst.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik geloof het wel hoor. Maar dat hij daar zo enthousiast over is, dat is wel erg zielig.

En vertrokken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:19 schreef Scandalous het volgende:
Huub is er, en Dennis is meteen stil.

Voor wat? Ik dacht ff dat ze een schatkaart in haar handen had en haar passen aan het tellen wasquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:20 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke is aan het oefenen
[ afbeelding ]

Ik denk dat het te maken heeft met de talkshow, iets anders kan ik niet bedenken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:22 schreef Deisyy het volgende:
En weer terug naar het hek, wat doet ze toch?

Dat ook en ze had ook nog iets alleen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat het te maken heeft met de talkshow, iets anders kan ik niet bedenken.

Daar lijkt het wel op. Ik kan me toch niet voorstellen dat na vannacht Huub en Brian niet vol op hem willen duiken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:31 schreef avonne het volgende:
Echt wel vervelend dat Dennis het weer gemakkelijk heeft vandaag.
Het lijkt er op dat de Febo heeft opgedragen dat er maar één keer per dag gebasht mag worden.
Jammer, ik had liever gehad dat hij deze week de poort uit liep en nadia volgende week werd weggestemd.
edit: nog vervelender dat de actie pas half twee s nachts is.
Streams doen het prima hier

Liever half twee 's nachts dan nu als die streams zo klote gaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:31 schreef avonne het volgende:
edit: nog vervelender dat de actie pas half twee s nachts is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |