quote:Heej Britt en Romee! wat een prachtmeiden!~
en ik zie een geweldige Quinten in een wasmand
en Kai's verjaardagsfoto'smaar zeker die op de pot is onnavolgbaar natuurlijk
Mooie serie van Noah
en Lis is al groot man! wat een dotje tochen die slofjes vind ik dus echt top!
En Dean staat gewoon alwat een lekker kereltje heb je toch viev
en Lishe, wat heb je een stel mooie meiden zeg
Fons is bezig op zijn mama te gaan lijken, en zonder papa tekort te willen doen (dag papa, u is ook leuk, hoor!) , vind ik dat geen slecht plan van onze Fonsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:22 schreef Bass-Miss het volgende:
Fonske nog een keer.
[ afbeelding ]
Nee, geen kapper. Alhoewel dat wel eens nodig is nuquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:45 schreef Sugar het volgende:
Ja, Lis is echt zo'n droppie, Snoop!Zit ze nu bij de kapper trouwens?
![]()
Okequote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:31 schreef E.T. het volgende:
hij is 9 maanden en 2 weken nu, viev![]()
(en 9mnd en 6 dagen toen hij ging staan)
Aaah, echt superliefquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:29 schreef marlieske het volgende:
Even een foto van Isa die even toont hoe sterk ze al is.
[ afbeelding ]
quote:
Das een jas van de Hennes ! En het is Floor op de foto ! Dat spijkerjurkje past al niet meer.....hebben ze een paar keer aan gehad. Gelukkig hebben we de foto;s nog...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:58 schreef Sugar het volgende:
Kapitein-Pannekoek, wat heeft Pien of Flooreen leuk lang vest aan op die laatste foto. Heel leuk! En past het spijkerjurkje al? Ik wil het zien!
Sowieso zijn het schatjes.
![]()
Ahhhh, lief!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:54 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Speciaal voor Sugar...spijkerjurkje past niet meer, maar broekie wel !!!
[ afbeelding ]
Tan, dat moet toch wel leuk zijn..1 kind buiten en de ander binnen, zeg maar.
Dat zeg ik...4 outdoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:57 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ahhhh, lief!![]()
Enne, maak er bij Tan maar '4 kinderen buiten en 1 binnen' van.![]()
Dat is inderdaad heel leuk. Vooral ook om te zien hoe ze er ieder op hun eigen manier mee bezig zijnquote:
ze heeft jouw ogen, Sugar, vooral op de bovenste foto goed te zien , althans met de mijnequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:59 schreef Sugar het volgende:
Nou, jepali, je sig klopt helemaal!!! Wat een lief snoetje.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks Karinquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vivi, wat heeft Dean mooie bambi ogen!
Al een andere man geprobeerd? misschien ligt het helemaal niet aan jou :pquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 09:19 schreef Tan het volgende:
Nélyne en Jolie, ik ben ernstig jaloers op die prachtige krullen, ik baar alleen maar kindjes met steil haar/lichte slag
quote:Op zondag 28 oktober 2007 08:39 schreef Vliegvrager het volgende:
Papa, hou nou eens op met die camera en GEEF ME MIJN BOTERHAM!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:50 schreef Ireth het volgende:
Julius met schaapje!Wat een lieve leuke foto!
Sugar! Wat een mooie foto's maak je joh!
[clouseau] "Daaaaaaaaaaaaaaaar gaat ze....." [/clouseau]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:53 schreef Luchtbel het volgende:
'Mevrouw, dit kind is al aan het wisselen.'
tsja, haar haartjes zijn echt haar handelsmerk hahaquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:04 schreef Sugar het volgende:
Oh, mooie Meike en vrolijke Kim!![]()
![]()
Karin, de haartjes van meike blijven echt wonderbaarlijk prachtig, he? Wauw denk ik keer op keer.![]()
Da's nou jammerquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:41 schreef Deepfreeze het volgende:
En er is nog een bijpassende smeltfoto van de papa, maar daar smelt ik wel even prive naar
Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:41 schreef Deepfreeze het volgende:
En er is nog een bijpassende smeltfoto van de papa, maar daar smelt ik wel even prive naar
Nu wel weer toch? even wat issues met de internetverbinding..quote:
Dan wacht ik ook nog even.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:33 schreef Yoni het volgende:
Aaaaah Lishe...heb je nog Luuke en Lena foto's???![]()
't is gewoon een rompertje van rainbowbabies.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:01 schreef Rottdog het volgende:
Bass_Miss waar heb jij trouwens die zwarte jumpsuit weg?
Pijn in mijn ogen van je glimmersquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:14 schreef Sugar het volgende:
Bedankt allemaal voor de complimenten! Dat is echt leuk om te horen. Glim ik al?![]()
Anna lijkt een beetje op Suri van Tom Cruise en Katie Holmes (en dat is positief!!)quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:07 schreef Vivi het volgende:
Anna is ook echt een ware beauty idd!!!!
Ja, inderdaad!quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:16 schreef jellyrose het volgende:
Anna lijkt een beetje op Suri van Tom Cruise en Katie Holmes(
quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:12 schreef MeNicole het volgende:
Kijk eens wat ik heb..............................
Foto's waar Mikael lachend op staat![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:20 schreef lcicle het volgende:
[..]Neeeee!?
Jawel!
![]()
Maareh, wat gebeurde er nu in die hoek...?
quote:Op zondag 11 november 2007 20:56 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat een stralende koppies komen er voorbij!Dean, Mikael (je kan echt lachen!
![]()
), Ethan, Sara (wat heb jij zichtbaar genoten van dat bak-karweitje!). En mooie Storm en Maria. Ik vind Storm als ie niet op de foto lacht maar serieus kijkt ineens een stuk ouder lijken. Knappe jongen hoor!
quote:Op zondag 11 november 2007 20:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]spuuglokje
moet jij niet eens wat laten zien? een rokje ofzo
![]()
en de foto's van de weekendaktiviteiten natuurlijk
ik heb alleen een schoolfotoquote:Op zondag 11 november 2007 21:03 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]lady-wrb! Dat rokje is nog niks opgeschoten, daar ga ik woensdag mee verder. Ik moest van mezelf eerst huiswerk inhalen van 't proeflapje (verschillende soorten naden, zomen en ritsen inzetten).
En geen foto's van activiteiten dit weekend, want ik heb de zaterdag besteed aan oefenen met theater, en had daarom helemaal geen zin om wat te doen vandaag, dus mijn man is alleen gaan wandelen met Tristan (en heeft geen foto's gemaakt). Maar leuk dat je er naar informeerde!![]()
Krijgen we nog eens een fotootje van jouw zoon te zien?
ik vind het bij luca niet leuk staan. hij heeft nogal stug haar zonder enig slag en is gezegend met een stuk of 4 kruinen.quote:
Ik ook.quote:Op maandag 12 november 2007 07:50 schreef E.T. het volgende:
Vind 't altijd zo;n schattig gezicht, die verwachtingsvolle gezichtjes met zo'n lampion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |