quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar Huub en Lieke kan ze niet raken.Amanda word straks het volgende slachtoffer van haar.
Tsjah. Nadia is gewoon een vals sekreet. Maar die kom je in het dagelijks leven ook wel tegen. De meeste mannen hebben gewoon een intuïtie om daar om heen te lopen. Onzekere vrouwtjes zijn niet sexy en vooral onaantrekkelijk voor de echte man.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:39 schreef Lady-night het volgende:
Wat ik wel zielig vindt, is dat Nadia die Dennis eigenlijk kapot gemaakt heeft.
Als je eerlijk bent...als Lieke of Amanda een dag nadat de relatie uit is...met een ander het bed delen....kom op dat doe je iemand niet aan. Naaistreek eerste klas.... Nadia is wat mij betreft een hoer...niet meer niet minder...gevaarlijk mens en niemand die dat voor 100% doorheeft, om even in de termen van Dennis te blijven
Huub wel.Maar die houd zich nu in tegen haar.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:39 schreef Lady-night het volgende:
Wat ik wel zielig vindt, is dat Nadia die Dennis eigenlijk kapot gemaakt heeft.
Als je eerlijk bent...als Lieke of Amanda een dag nadat de relatie uit is...met een ander het bed delen....kom op dat doe je iemand niet aan. Naaistreek eerste klas.... Nadia is wat mij betreft een hoer...niet meer niet minder...gevaarlijk mens en niemand die dat voor 100% doorheeft, om even in de termen van Dennis te blijven
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:42 schreef kybe het volgende:
Lieke tegen Huub:Waar kijk je naar.
Huub:het meisje waar ik verlief op ben,ik moet er niet aan denken om in deze jungle niet met jou te zien.
Je bent ijzersterk,ik ben verliefd op je en op jouw intelligentie.
Ik denk dat ie dat als strohalm gebruikte... Luc zal het spel wil spelen maar welke vrouw zou nu achter een man willen blijven staan die zich steeds maar weer achter haar brede rug probeert te verschuilen. Ik denk dat de relatie sowieso zou klappen. In mijn ogen slechts uitstel van executie.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:39 schreef Stupidisco het volgende:
ik denk overigens dat hetgeen wat Dennix zo graag aan Nadia wil vertellen is hetgeen hij vanavond op voetbal training gehoord heeft: Luc speelt een spel om Nadia en Dennix uit elkaar te krijgen. Benieuwd wat Nadia zal doen met deze info.
Ik denk eerder dat Nadia dennix er inderdaad in gaat houden, de powertripper die ze is.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:40 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Zodra Dennis en Luc weg zijn zal ze achter Brian aangaan.
En of haar dat nou gelijk lukt of niet, maar niet uit, als het niet lukt zal ze zich bij Amanda beklagen dat Brian met haar flirt en als het wel lukt zal ze ervoor zorgen dat Brian Amanda wegwerkt.
bovendien heeft luuk dit nooit zo uitgesprokenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dat als strohalm gebruikte... Luc zal het spel wil spelen maar welke vrouw zou nu achter een man willen blijven staan die zich steeds maar weer achter haar brede rug probeert te verschuilen. Ik denk dat de relatie sowieso zou klappen. In mijn ogen slechts uitstel van executie.
Eens, en dinges is wel zo zwak om toe te geven. Hij gaat het zo in zijn hoofd verdraaien dat ze hem kiest om zijn mannelijkheid.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:45 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Nadia dennix er inderdaad in gaat houden, de powertripper die ze is.
Als Luc weg gaat, tippelt ze langzaam weer terug naar Dennis, en dan is het aan hem om als zwakkeling toe te geven, of de 'black widow' tot de grond af te branden en uit te roeien.
Nah, weet het niet. We hebben nog 2 maanden tot het einde. Denk dat ze de finale toch wel minstens een maand willen laten duren.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:45 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Nadia dennix er inderdaad in gaat houden, de powertripper die ze is.
Als Luc weg gaat, tippelt ze langzaam weer terug naar Dennis, en dan is het aan hem om als zwakkeling toe te geven, of de 'black widow' tot de grond af te branden en uit te roeien.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:34 schreef akveor het volgende:
[knip]
nix heeft een korte vergadering met zijn teammaten gehouden om de situatie te bespreken. Toepasselijk heeft nix nog een performance gegeven om al z'n teamleden te bedanken. Met als hoogte punt de dijenkletser Lean on me. De sfeer zat er goed in.
[ afbeelding ]
[knip]
Iedreen ligt te maffen? nou dat scheelt niet veel
Luc blijft sowieso tot na de ontslagronde dus tot die tijd kan Nadia zich vermaken met Luc. Als Dennixquote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:45 schreef Sonique het volgende:
[..]
Die kans is ook aanwezig, ze weet immers hoe gevaarlijk ze zit, maar ik denk dat ze nu bij Dennis wel heel veel credits verspeeld heeft.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:45 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik denk dat dennis juist nu heel goed door heeft wat voor een kutwijf Nadia is, en ik denk ook dat het moment dat nadia terug wil bij Dennis het 'Dennis moment' gaat worden, en de zoveelste verschuiving gasat plaatsvinden in de groepen samenstelling.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:46 schreef Heathen het volgende:
[..]
Eens, en dinges is wel zo zwak om toe te geven. Hij gaat het zo in zijn hoofd verdraaien dat ze hem kiest om zijn mannelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |