quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op pauze zetten of doorl laten lopen, geluid uit en als hij geladen is kijken.![]()
Brian in de rol van moraalridder getverdegetverdemmequote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:46 schreef noekje het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=48795&sess=664
Dit is het vervolg waar Brian zijn slippers beschermt en daarvoor Dennis knijpt.
Ik vraag me af wanneer hij zijn 24 uur gaat aanvragen, dit is toch niet te doen voor die gast.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:30 schreef petraa het volgende:
Zou dennis de hele dag in de fitnes blijven ?
Waar is het roze gewichtje gebleven?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:33 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Daarna omkijken of er een camera op hem gericht is.![]()
Zo is hij al weken bezig, St.Brian heeft inmiddels een eigen parochie (denkt hij).quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Brian in de rol van moraalridder getverdegetverdemme![]()
Het is heel slecht te verstaan. Daarbij heeft Brian natuurlijk bij meerdere gelegenheden geslagen, dus over welk verhaal het gaat is ook niet duidelijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:07 schreef noekje het volgende:
Beequeen, http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=48804&sess=664
Bij 9 minuten, laden duurt erg lang maar daar hoor je Huub wat zeggen over het slaan van Brian en het lulverhaal. Snap het nog steeds niet.
Alhoewel ik er ook geen chocolade van kan maken, vind ik het wel goed te verstaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:40 schreef avonne het volgende:
[..]
Het is heel slecht te verstaan. Daarbij heeft Brian natuurlijk bij meerdere gelegenheden geslagen, dus over welk verhaal het gaat is ook niet duidelijk.
Persoonlijk vind ik Huub in een gemoedstoestand waarin ik de dingen die hij zegt, helemaal niet betrouwbaar vind.
Kortom: ik kan er niks uit halen.
Hij is bij mij nog aan het laden, het gaat tergend langzaam hier.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Alhoewel ik er ook geen chocolade van kan maken, vind ik het wel goed te verstaan.
Die heeft zich verstopt in het hoekje!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:48 schreef avonne het volgende:
Waar is Dennis nou... Dennis is weg....
Lulverhaal zei hij toch? Lulverhaal staat bij mij te boek als een verhaal wat niet waar is.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:51 schreef beequeen het volgende:
noekje, ik hoor Huub zeggen: Een of ander kutverhaal dat Brian je geslagen heeft.
Zou Brian Lieke toch niet geslagen hebben?
Klopt...ving tussen neus en lippen door gisteren ook al zoiets op.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:51 schreef beequeen het volgende:
noekje, ik hoor Huub zeggen: Een of ander kutverhaal dat Brian je geslagen heeft.
De aanleiding was dat Huub heeft gehoord dat Naad wist dat Luc dat hok in zou komen, dat schoot Huub in het verkeerde keelgat. Info van buiten dus.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:04 schreef BarryK het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik begrijp niets van dat filmpje (ruzie HL), wat is er nou precies gebeurd waardoor ze hierin belanden?
Ok dankjequote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
De aanleiding was dat Huub heeft gehoord dat Naad wist dat Luc dat hok in zou komen, dat schoot Huub in het verkeerde keelgat. Info van buiten dus.
Plus dat Nadia wist dat er familie van Dennis zou komen bij het voetbal en Dennis waarschijnlijk ook.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
De aanleiding was dat Huub heeft gehoord dat Naad wist dat Luc dat hok in zou komen, dat schoot Huub in het verkeerde keelgat. Info van buiten dus.
verhips...die is op een wel heul lange vakantie...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:57 schreef schatje het volgende:
Die Nancy zien we ook niet meer hè?
Huub was toch boos omdat er vrienden van Dennis zouden komen naar het veld en Nadia dat had gehoord.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ook, dat schreef noekje alquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub was toch boos omdat er vrienden van Dennis zouden komen naar het veld en Nadia dat had gehoord.
Klopt. En omdat Nadia het wist dacht Huub ook dat Dennis er al vanaf zou weten. Bij navraag achter bleek dat niet zo te zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub was toch boos omdat er vrienden van Dennis zouden komen naar het veld en Nadia dat had gehoord.
Ik heb het filmpje 5 keer af laten draaien.Ik begrijp er helemaal niets van.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:51 schreef beequeen het volgende:
Ik snap er ook niks van, niemand hier trouwens.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:16 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje 5 keer af laten draaien.Ik begrijp er helemaal niets van.
Huub heeft het erover dat dingen niet de villa in mogen komen.Even later zegt hij:''als je dan een of ander lulverhaal hebt dat brian je heeft geslagen is de villa te klein''.Als het niet waar is ,waarom dan die uitspraak?Voor wie is de villa te klein?
Ze ging op vakantie naar India. Alleen is dat dus alweer een tijdje geleden.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
verhips...die is op een wel heul lange vakantie...
Zou Lieke Huub in vertrouwen hebben verteld dat Brian haar helemaal niet heeft geslagen maar dat ze evt een exit wilde voor Brian? Het gaat over dingen in vertrouwen vertellen en Lieke die al 3x dat vertrouwen heeft geschonden. Meer kan ik er eigenlijk niet van maken en dan begeef ik me behoorlijk op glad ijs denk ik maar soit.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van, niemand hier trouwens.
Ik denk dat Nancy niet meer komt, Carlos was er gisteren ook al niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze ging op vakantie naar India. Alleen is dat dus alweer een tijdje geleden.
Zou heel goed kunnen hoor, dat er iets niet klopt is wel duidelijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Zou Lieke Huub in vertrouwen hebben verteld dat Brian haar helemaal niet heeft geslagen maar dat ze evt een exit wilde voor Brian? Het gaat over dingen in vertrouwen vertellen en Lieke die al 3x dat vertrouwen heeft geschonden. Meer kan ik er eigenlijk niet van maken en dan begeef ik me behoorlijk op glad ijs denk ik maar soit.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:27 schreef beequeen het volgende:
Alle streams staan stil hier, meer mensen last van?
ja , terror van Denise....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:27 schreef beequeen het volgende:
Alle streams staan stil hier, meer mensen last van?
Maar wat heeft dat dan te maken met het "in de villa komen''?Als ik het goed begrijp gaat het hem erom dat Nadia dingen achter heeft opgevangen en dat hij daar boos om is.Als hij zegt ,''toen was de villa te klein'''gaat het er toch om dat Lieke boos is geweest omdat er iets de villa is binnengekomen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Zou Lieke Huub in vertrouwen hebben verteld dat Brian haar helemaal niet heeft geslagen maar dat ze evt een exit wilde voor Brian? Het gaat over dingen in vertrouwen vertellen en Lieke die al 3x dat vertrouwen heeft geschonden. Meer kan ik er eigenlijk niet van maken en dan begeef ik me behoorlijk op glad ijs denk ik maar soit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |