ze laten toch alleen door wat ze achter zelf willen, zonde van het geldquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:36 schreef Desii het volgende:
[..]
ik denk dat de fora hier een grote rol in kunnen gaan spelen... veel kaarten sturen, hoe goed Nada en Luc bij elkaar passen![]()
Mag hopen dat ze haar contactsverbod met Denix geven.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:33 schreef jassy het volgende:
Nadia moet naar achter
Vliegtuigje over laten vliegen met : Nadia is een sletquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:36 schreef Desii het volgende:
[..]
ik denk dat de fora hier een grote rol in kunnen gaan spelen... veel kaarten sturen, hoe goed Nada en Luc bij elkaar passen![]()
Ik hoop op een boete voor het slaan met een kussen.... zeker omdat Dennix gisteravond zei, dat hij geen boete gaat krijgenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:38 schreef diedirk het volgende:
[..]
later vanmiddag hoop ik boete vanwege fluisteren en zender
Heb je linkje ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:38 schreef blomst het volgende:
Net het filmpje gekeken,ook een zielige aktie van Brian die zijn slippers beschermt.
Zou zeker een boete moeten opleveren. Dit was echt niet "grappenderwijs" bedoeldquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:40 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik hoop op een boete voor het slaan met een kussen.... zeker omdat Dennix gisteravond zei, dat hij geen boete gaat krijgen![]()
Jaap zal haar echt niet helpen om uit een vervelende situatie te komen hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:41 schreef beequeen het volgende:
José adviseert Naad om bij Jaap te gaan slapen.
Ik denk niet dat Jaap daar intrapt, hij heeft een bloedhekel aan dat kutwijf.
Ze gaan allebei bloedprikken in het ziekenhuisquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:42 schreef petraa het volgende:
Waarvoor moesten Lieke en Nadia samen naar achteren ?
Ik hoorde iets over bloedprikken in het ziekenhuis, vraag me niet waarom.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:42 schreef petraa het volgende:
Waarvoor moesten Lieke en Nadia samen naar achteren ?
iedereen krijgt een check-upquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over bloedprikken in het ziekenhuis, vraag me niet waarom.
Die had ik al gezien, maar daar zie je brian toch niet in ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:44 schreef blomst het volgende:
[..]
Linkje van BQ http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=48748&sess=2832
Brian is ook al bloed geprikt afgelopen week.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
alle bewoners krijgen een medische checkquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thx!!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:46 schreef noekje het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=48795&sess=664
Dit is het vervolg waar Brian zijn slippers beschermt en daarvoor Dennis knijpt.
Mochten ze Dennis een boete geven, is het vanzelfsprekend dat Brian die ook krijgt.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:46 schreef noekje het volgende:
Dit is het vervolg waar Brian zijn slippers beschermt en daarvoor Dennis knijpt.
Heeft ie ook gedaan. Maar Brian wimpelde dat af met het feit dat hij ondertussen heeeeel veel geleerd heeft en dat ondertussen nooit meer zou doenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:58 schreef trettie het volgende:
Heb het filmpje bekeken mooi hoor!
Maar één ding snap ik niet. Gaat lellie Brian voor hem staan roepen Dennis waarvoor ga jij een meisje met een kussen slaan? Onze slachter vraagt dat aan Dennis?
Als ik dan Dennis was had ik hem er toch even aan herrinerd wat hij allemaal al gedaan heeft de viespeuk!!!!!!!
Hij vertelde later zelf over een paar deuren en glazen maar niet dat ie Amanda midden in haar gezicht geslagen heeft en gespuugd de vieze rat!!!!!
En zo iemand moet een ander ter verantwoording roepen????????????dacht 'teffen niet!
Tijd voor een paar flash-backs voor de T.V. uitzending!!!!!!!!!
Gelukkig, allemaal gezonde fokkerts.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:58 schreef KneiterS het volgende:
Maar is er dan niemand gister bij dat voetballen aanwezig geweest?
Nou helemaal niks, hij is de laatste tijd niet meer getest maar dat gaat hopelijk binnenkort weer gebeuren en inderdaad laten we dan eens kijken hoe hij zichzelf kan beheersen onze Para brother!!!!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:00 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heeft ie ook gedaan. Maar Brian wimpelde dat af met het feit dat hij ondertussen heeeeel veel geleerd heeft en dat ondertussen nooit meer zou doen![]()
Ik hoop dat iemand hem binnenkort een keer test. Benieuwd wat hij nou echt heeft geleerd.
Ik zal eens even kijken, bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:07 schreef noekje het volgende:
Beequeen, http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=48804&sess=664
Bij 9 minuten, laden duurt erg lang maar daar hoor je Huub wat zeggen over het slaan van Brian en het lulverhaal. Snap het nog steeds niet.
sneu??????quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is gewoon sneu hoe hij aan het bed staat en die meiden hem uitlachen.
En een kogel opvangen!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:14 schreef riri het volgende:
Laat ie naar zijn joegoslavische vriendjes gaan
Dat clipser is een drama dat gaat met horten en stotenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:46 schreef noekje het volgende:
Op pauze zetten of doorl laten lopen, geluid uit en als hij geladen is kijken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat clipser is een drama dat gaat met horten en stoten![]()
Eerst op pauze zetten. Dan laadt die vanzelf en als die helemaal geladen is, loopt die wel door.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat clipser is een drama dat gaat met horten en stoten![]()
En Lieke stond er bij en was opeens stil.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:00 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heeft ie ook gedaan. Maar Brian wimpelde dat af met het feit dat hij ondertussen heeeeel veel geleerd heeft en dat ondertussen nooit meer zou doen![]()
Ik hoop dat iemand hem binnenkort een keer test. Benieuwd wat hij nou echt heeft geleerd.
Ik heb me kapot gelachen toe hij dat vertelde, mén wat maakt die gast zichzelf enorm belachelijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
En een kogel opvangen!
Wat een triësto, is Dennis. Met zijn hordes fans aan het voetbalveld. Drie breezah's en een paardenkop waarschijnlijk.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=48795&sess=664quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op pauze zetten of doorl laten lopen, geluid uit en als hij geladen is kijken.![]()
Eén vraagteken achter een zin volstaat, riri.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:14 schreef riri het volgende:
[...]??????
[...]????????????
[...]????
[...]???
[...]????
[...]
Ik ben toch echt benieuwd wie wat gisteren tegen hem verteld heeft. Fijne vrienden als ze je op de mouw spelden dat je enorm populair bent, op de juiste weg bent en vooral zo door moet gaan als je in een Dennis-situatie zit.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:23 schreef beequeen het volgende:
Ik heb me kapot gelachen toe hij dat vertelde, mén wat maakt die gast zichzelf enorm belachelijk.
voel je je al wat beter?
Ik vond het eigenlijk ook wel sneu. Maar dat had meer te maken dat Nadia hem gewoon in de stront liet zakken. Leuk zo'n ex die bijna op dezelfde dag dat het uit is met iemand anders kust en dan niet even het respect kan opbrengen met hem te babbelen. nix kwam redelijk opgepompt terug en had Nadia veel te vertellen. Ik kreeg gisteren ook de indruk dat Nadia instructies van de febo heeft gekregen om nix te laten zwemmen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:14 schreef riri het volgende:
[..]
sneu??????
wat heeft hij tot nu toe laten zien?Situaties van 6 tegen 2 en 5 tegen 2 vergeten????????????
Hoe hij het spel niet speelde met alleen maar smerig schelden en helpen bij het molesteren????
Hij heeft dit hele spel in grote mate verknalt...
wat sneu dan???
waar heb je het over????
kijk hoe hij zichzelf neerzet....als een mamma's jochie...en daar is alleen hij debet aan.....zo iemand moest echt niet in mijn buurt komen met zijn achterlijke gebral want ik sloeg hem keihard weg
Laat ie naar zijn joegoslavische vriendjes gaan
Nadia kwam terug van het hokje waar ze de foto's had gezien en zij zei letterlijk,' ik moet hem gewoon links laten liggen.'quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren ook de indruk dat Nadia instructies van de febo heeft gekregen om nix te laten zwemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |