Ik heb het over later, in de slaapkamer.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:11 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nou dat is niet helemaal waar.
Toen Brian hem eerst vriendelijk en later minder vriendelijk verzocht om op te rotten bij het vuurtje. Kwam er een hoop grote praat uit z'n snaveltje....maar Brian aankijken durfde hij niet.![]()
![]()
Brian probeerde juist oogcontact met hem te krijgen door hem aan te blijven kijken. Maar niks durfde hem niet aan te kijken, en keek steeds weg.![]()
heb ik ook hoor het is dat betwetterige toontjequote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:11 schreef HoneyBunny het volgende:
Toch blijf ik Lieke irritant vinden...![]()
Het is meer de manier waarop ze spreekt waar ik de neiging van krijg dr mond dicht te tapen...![]()
Maak je geen zorgen dat zijn de woorden die zijn vrienden hem hebben ingefluisterd gisteren onder de douche. Dennix weet niet eens wat ze betekenenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:13 schreef 2live het volgende:
Als een man toch zo tegen mij deed als Dennis vannacht tegen Nadia dan sprak ik daar geen woord meer mee. Wat Nadia gedaan heeft deugd voor geen meter, maar wat een taal komt er uit die Dennis. Als dat zijn ware 'ik' is.![]()
Precies, het is een engerd en een stalker maar blijft het feit dat ik Naad een hoer vind.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:13 schreef 2live het volgende:
Als een man toch zo tegen mij deed als Dennis vannacht tegen Nadia dan sprak ik daar geen woord meer mee. Wat Nadia gedaan heeft deugd voor geen meter, maar wat een taal komt er uit die Dennis. Als dat zijn ware 'ik' is.![]()
Nou als een man bij mij flikte wat Nadia ben Dennis heeft gedaan, dan had ik wel erger geroepen dan alleen dat....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:13 schreef 2live het volgende:
Inderdaad! Laten we Nadia nu niet als teer poppetje neer gaan zetten die onrecht is aangedaan. Sterker nog, dit wil ze toch? Al weken is ze Dennis aan het veranderen in een stoere jaloerse vent. Nu wordt ze uitgescholden en dan is ze opeens een slachtoffer. Wat een vies mens is die Nadia.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:17 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nou als een man bij mij flikte wat Nadia ben Dennis heeft gedaan, dan had ik wel erger geroepen dan alleen dat........ Ik vind dat hele schelden niet goed, maar als je zo pissig bent lucht een simpel "Verdorie Nadia, wat ben je toch een nare meid" echt niet op.
En ik had niet met een kussen geslagen, maar zoals eerder was voorgesteld: met een pan!![]()
Wat zij flikt kan toch echt niet...
Dat kan ook echt niet,maar denkt hij haar nu terug te krijgen door haar zo uit te schelden? Afgezien van het feit dat je je moet afvragen of je zo iemand als Nadia ook wel terug wil.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:17 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nou als een man bij mij flikte wat Nadia ben Dennis heeft gedaan, dan had ik wel erger geroepen dan alleen dat........ Ik vind dat hele schelden niet goed, maar als je zo pissig bent lucht een simpel "Verdorie Nadia, wat ben je toch een nare meid" echt niet op.
En ik had niet met een kussen geslagen, maar zoals eerder was voorgesteld: met een pan!![]()
Ik ben het helemaal met je eens..... ik vind Dennix niets, maar zijn reactie is wel te begrijpen... Nadia is veel valserquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:17 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Op die bank voor de plasma ligt hij zelf mooi uit het zicht.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:24 schreef Kaleddis het volgende:
Nix gaat terror uitvoeren op de bank met een boekje.
Dat is dan inderdaad weer het belachelijke aan Dennis. Als je denkt dat hij er dit keer wel echt helemaal klaar mee moet zijn, gaat hij met haar praten, zichzelf weer blamen en de hand in eigen boezem steken blabla, en na het gesprek geeft hij aan dat hij beseft dat HIJ helemaal fout zet e.d. ..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:20 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat kan ook echt niet,maar denkt hij haar nu terug te krijgen door haar zo uit te schelden? Afgezien van het feit dat je je moet afvragen of je zo iemand als Nadia ook wel terug wil.![]()
De EOD is er bijgeweest en heeft het onschadelijk gemaaktquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:26 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen.
Het gaat wel steeds over nix. Maar hoe is het met Huub en LIeke? Zijn zij nog bij elkaar? Die relatie stond gisteren op springen.
Ah mooi gesust dus.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:27 schreef DrsH het volgende:
[..]
De EOD is er bijgeweest en heeft het onschadelijk gemaakt
Precies, ik kan die 'kronkel' in zijn hoofd dus helemaal niet volgen. Janken en smeken voor nog een kans, voor een gesprek enz. Aan de andere kant schelden en met kussens gooien, en vervolgens 's morgens weeeeer om een gesprek vragen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:27 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad weer het belachelijke aan Dennis. Als je denkt dat hij er dit keer wel echt helemaal klaar mee moet zijn, gaat hij met haar praten, zichzelf weer blamen en de hand in eigen boezem steken blabla, en na het gesprek geeft hij aan dat hij beseft dat HIJ helemaal fout zet e.d. ..
Als hij echt stoer was geweest had hij gisteren die 2 stijltangen in die vuurkorf gesmeten... en daarna de mascara en als klap op de vuurpijl een rituele verbrandingssessie van de grote VB Bijbel
![]()
Ja gatver!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:30 schreef schatje het volgende:
Kijk hem loeren. Is echt eng.
Hij leest echt nietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:30 schreef schatje het volgende:
Kijk hem loeren. Is echt eng.
Te laat, Nadia gaat al weg, die gaat naar het ziekenhuis geloof ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:32 schreef jassy het volgende:
Stel dat brain zo weg gaat, gaat Dennix naar de tafel bij Nadia. Zeker weten!
ik denk dat de fora hier een grote rol in kunnen gaan spelen... veel kaarten sturen, hoe goed Nada en Luc bij elkaar passenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:29 schreef diedirk het volgende:
Wanneer stopt Nadia eens met te zeggen dtz e gek is op Denix en van hem houd?
Ook dat schatje van haar tegen iedereen..om te kotsen
Jup, doodstaren kan overigens een mooi begin zijn om Nadia aan te pakken. Ik denk alleen niet dat Dennis het om die reden doet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:30 schreef 2live het volgende:
[..]
Precies, ik kan die 'kronkel' in zijn hoofd dus helemaal niet volgen. Janken en smeken voor nog een kans, voor een gesprek enz. Aan de andere kant schelden en met kussens gooien, en vervolgens 's morgens weeeeer om een gesprek vragen.
Waar is je eigenwaarde dan? Laat dat kutwijf dood vallen!
van VOLwel, dacht ik gisteravond hier gelezen te hebbenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:32 schreef petraa het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen die gisteren naar het voetbal zijn geweest en foto's hebben gemaakt ?
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:35 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Te laat, Nadia gaat al weg, die gaat naar het ziekenhuis geloof ik.
En je ziet Dennis denken over wat hij nu moet gaan doen.... Nadia is er niet meer om te stalken en hij zit nu alleen met de Slipper-Freaker....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |