Nicolaas kreeg min of meer een exit omdat hij handoeken over camera's hing in de MB.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:33 schreef Kaleddis het volgende:
En nix gooit z'n zender weer uit en scheld Nadia weer uit.
Ja vroeg me ook al af wat hij daarmee bedoelde!!!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:37 schreef Kaleddis het volgende:
Nix:"1 ding, niet gaan gissen (x4)". Eerst moeten we straks praten...
Jaaa, maar dat wist hij toen hij de eerste dag erin kwam ook. Toen riep ie dat ook de hele tijd over andere bewoners. Doet hij er wat mee? NEE!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:36 schreef beequeen het volgende:
En Dennix maar fluisteren: Ik weet zo veel, ook over Luc.
Niks ws. , hij wil Nadia zo dwingen om straks een gesprek te hebben. Dan verteld hij alle dingen over Luc die hij gehoord heeft en hoopt ie dat Nadia weer huilend in z'n armen rent.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:38 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja vroeg me ook al af wat hij daarmee bedoelde!!!
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:39 schreef noekje het volgende:
Gaat die met een kussen slaan!Hij had beter een pan kunnen pakken, dat had Nadia vast wel sexy gevonden.
Het is gewoon sneu hoe hij aan het bed staat en die meiden hem uitlachen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:39 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het filmpje van vannacht net bekeken, wat een idioot die Dennix met zijn scheldwoorden, moet dat nou stoer voorstellen?
Heb je een link?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:39 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het filmpje van vannacht net bekeken, wat een idioot die Dennix met zijn scheldwoorden, moet dat nou stoer voorstellen?
Dan gaat hij vertellen dat Luc meespeelt met Brian en de rest en dat hij er is ingezet door de redaktie om hun uitelkaar te weken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Niks ws. , hij wil Nadia zo dwingen om straks een gesprek te hebben. Dan verteld hij alle dingen over Luc die hij gehoord heeft en hoopt ie dat Nadia weer huilend in z'n armen rent.![]()
Ik hoorde Palma zeggen 'niet achter mijn rug om praten, niet het personeel en iets van Nadia en Amanda'.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:35 schreef kybe het volgende:
Hoor ik nou op de achtergrond Palma en Herma ruzie maken?
En dat trappen tegen de slippers van Brian, echt wat een raar figuur zeg.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is gewoon sneu hoe hij aan het bed staat en die meiden hem uitlachen.
Daarbij heeft nadia een ongekend talent om alles wat negatief is te negeren.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan gaat hij vertellen dat Luc meespeelt met Brian en de rest en dat hij er is ingezet door de redaktie om hun uitelkaar te weken.
Amanda en Brian hebben gister al gezegd, hij zal wel van alles gaan verzinnen over wat hij heeft gehoord, maar je hebt je moeder gesproken en die kijkt zo vaak streams die had je dan vast wel gewaarschuwd.
Dus die vlieger gaat niet op, tenminste als ze zo slim is als ik denk.
Hij denkt dat hij zo geen pussy is en met dominant gedrag Naad weer in het gareel zien te krijgenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:39 schreef beequeen het volgende:
Dat gesprek met haar moeder ging ook echt helemaal nergens over! Klonk echt alsof dat mens door de redaktie was ingefluisterd dat ze vooral haar dochter moest steunen...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan gaat hij vertellen dat Luc meespeelt met Brian en de rest en dat hij er is ingezet door de redaktie om hun uitelkaar te weken.
Amanda en Brian hebben gister al gezegd, hij zal wel van alles gaan verzinnen over wat hij heeft gehoord, maar je hebt je moeder gesproken en die kijkt zo vaak streams die had je dan vast wel gewaarschuwd.
Dus die vlieger gaat niet op, tenminste als ze zo slim is als ik denk.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik hoorde Palma zeggen 'niet achter mijn rug om praten, niet het personeel en iets van Nadia en Amanda'.
Ah mooi! Dank je wel!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=48748&sess=2832
ff Offtopic, doen die clipser dingen bij jullie ook zo waardeloos en duurt het ook zolang voor ze geladen zijn?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=48748&sess=2832
Ik laat hem eerst helemaal doorlopen zonder geluid en dan ga ik pas kijken, clipser is idd waardeloos.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:51 schreef petraa het volgende:
[..]
ff Offtopic, doen die clipser dingen bij jullie ook zo waardeloos en duurt het ook zolang voor ze geladen zijn?
ja je kan hem beter ff op pauze zetten... dan laad hij het filmpje wel verder in.. en hem daarna pas volledig bekijken (ik heb hetzelfde probleem bij clipser)quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:51 schreef petraa het volgende:
[..]
ff Offtopic, doen die clipser dingen bij jullie ook zo waardeloos en duurt het ook zolang voor ze geladen zijn?
BS, vannacht was Dennix duidelijk niet bang voor Brian.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:59 schreef Prospera het volgende:
Brian tegen Naad: Dennis sprint altijd, of vlucht altijd als ik eraan kom.
Wel ja, dat wordt de 3de. Eerst Luc uit de weg ruimen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:58 schreef beequeen het volgende:
Brian loopt ook al als een hondje achter Naad aan.
Komt er nu is alleen heel hol.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:02 schreef petraa het volgende:
Ik heb geen geluid op stream 3 en 4
Ze zegt net al dat ze niet verliefd is op Luc, dus die richting zou het inderdaad op kunnen gaan!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wel ja, dat wordt de 3de. Eerst Luc uit de weg ruimen.
Of Luc heeft te kennen gegeven dat hij haar niet moet, alleen wat zoenen en verder wil hij waarschijnlijk dat mislukte lijf niet aanraken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:04 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ze zegt net al dat ze niet verliefd is op Luc, dus die richting zou het inderdaad op kunnen gaan!
Dat laatste zou het best eens kunnen zijn. Ze houdt Dennis erin, voor haar back-up, alleen op deze manier hoeft ze niet meer met hem te sexen want het is uit. Dus back-up Amanda heeft ze niet meer nodig, en zo kan ze dan achter Brian aan zonder zich druk te maken om eruit gestemd te worden.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Of Luc heeft te kennen gegeven dat hij haar niet moet, alleen wat zoenen en verder wil hij waarschijnlijk dat mislukte lijf niet aanraken.
Of Luc was niet de opzet en ze gaat nu verder voor Brian, Huub kan ze niet krijgen die doorziet haar en Jaap is afgehaakt. Dus over de rug van vriendin amanda wordt het nu Brian....
Nou dat is niet helemaal waar.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
BS, vannacht was Dennix duidelijk niet bang voor Brian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |