abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 oktober 2007 @ 02:34:25 #1
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53981537
Nadia weigerde om een gesprek met nix aan te gaan. nix raakte hier erg gefrustreerd over omdat ie veel woede in zich had en dat voor het slapen kwijt wou. Nadia had geen trek hierin omdat ze wallen tot haar knieen had.
nix ging zich te buiten aan krachttermen aan het adres van z'n enige hoop en backup Nadia. Er werd zelfs met een kussen richting Nadia op het bedgeslagen. Het kussen bleef ongedeerd.

Brian probeerde ook nog wat te voeren. Hij schuifelde heel mannelijk om nix heen. Later trakteerde hij nix op een sigaar uit eigen doos: Wat de lange vingers bleken te zijn die hij van Eric had gekregen.

Er volgde een collectieve bash van de mannen tegen nix. Werden wat woorden over en weer geslingerd nadat nix gesommeerd werd, door de plasma, z'n zender om te doen. Waarschijnlijk genoot hij van de warmte die Jap uitstraalde toen hij even knus naast nix ging liggen.

De dames vermaken zich blijkbaar kostelijk. Het gegiebel is niet van de lucht...
Waren de dames eerst van plan samen te slapen. Later hebben ze besloten dat de mannen ook (zeer?) welkom waren. Misschien worden er vannacht geen tentjes gebouwd maar een heuse partytent?

nix heeft een korte vergadering met zijn teammaten gehouden om de situatie te bespreken. Toepasselijk heeft nix nog een performance gegeven om al z'n teamleden te bedanken. Met als hoogte punt de dijenkletser Lean on me. De sfeer zat er goed in.

Lieke en Huub hebben een goed gesprek gehad. Lieke lijkt niet meer met Huub te kunnen. Huub zegt tegen Lieke dat ze voor haar het beste wil en haar zal respekteren in haar keuze. Uitslag later.

Iedereen ligt te maffen? Nee Huub en Lieke babbelen nog wat en Huub fluisterd lieve woordjes en haalt leuke herinneringen op. Pure indoctrinatie natuurlijk.

[ Bericht 7% gewijzigd door akveor op 17-10-2007 02:48:20 ]
Syl moet winnen!
pi_53981551
pi_53981569
Wat ik wel zielig vindt, is dat Nadia die Dennis eigenlijk kapot gemaakt heeft.
Als je eerlijk bent...als Lieke of Amanda een dag nadat de relatie uit is...met een ander het bed delen....kom op dat doe je iemand niet aan. Naaistreek eerste klas.... Nadia is wat mij betreft een hoer...niet meer niet minder...gevaarlijk mens en niemand die dat voor 100% doorheeft, om even in de termen van Dennis te blijven
Hangplek voor vrije gedachten
pi_53981570
pi_53981575
ik denk overigens dat hetgeen wat Dennix zo graag aan Nadia wil vertellen is hetgeen hij vanavond op voetbal training gehoord heeft: Luc speelt een spel om Nadia en Dennix uit elkaar te krijgen. Benieuwd wat Nadia zal doen met deze info.
pi_53981576
Moeizaam probeert Huub het gesprek met Lieke op gang te brengen

Keep the Sunny Side Up
  woensdag 17 oktober 2007 @ 02:40:02 #8
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53981577
Op woensdag 17 oktober 2007 02:38 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Maar Huub en Lieke kan ze niet raken.Amanda word straks het volgende slachtoffer van haar.

Zodra Dennis en Luc weg zijn zal ze achter Brian aangaan.

En of haar dat nou gelijk lukt of niet, maar niet uit, als het niet lukt zal ze zich bij Amanda beklagen dat Brian met haar flirt en als het wel lukt zal ze ervoor zorgen dat Brian Amanda wegwerkt.
Syl moet winnen!
pi_53981582
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 02:39 schreef Lady-night het volgende:
Als je eerlijk bent...als Lieke of Amanda een dag nadat de relatie uit is...met een ander het bed delen....kom op dat doe je iemand niet aan. Naaistreek eerste klas.... Nadia is wat mij betreft een hoer...niet meer niet minder...gevaarlijk mens en niemand die dat voor 100% doorheeft, om even in de termen van Dennis te blijven
Tsjah. Nadia is gewoon een vals sekreet. Maar die kom je in het dagelijks leven ook wel tegen. De meeste mannen hebben gewoon een intuïtie om daar om heen te lopen. Onzekere vrouwtjes zijn niet sexy en vooral onaantrekkelijk voor de echte man.
Now my death is more than just a sad song.
pi_53981586
Lieke tegen Huub:Waar kijk je naar.
Huub:het meisje waar ik verliefd op ben,ik moet er niet aan denken om in deze jungle niet met jou te zitten.
Je bent ijzersterk,ik ben verliefd op je en op jouw intelligentie.
pi_53981590
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 02:39 schreef Lady-night het volgende:
Huub wel.Maar die houd zich nu in tegen haar.
pi_53981594
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 02:42 schreef kybe het volgende:
Lieke tegen Huub:Waar kijk je naar.
Huub:het meisje waar ik verlief op ben,ik moet er niet aan denken om in deze jungle niet met jou te zien.
Je bent ijzersterk,ik ben verliefd op je en op jouw intelligentie.
Wat een bullshit. Tijd om te gaan pitten, truste fokkerts
  woensdag 17 oktober 2007 @ 02:43:24 #14
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53981595
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 02:39 schreef Stupidisco het volgende:
ik denk overigens dat hetgeen wat Dennix zo graag aan Nadia wil vertellen is hetgeen hij vanavond op voetbal training gehoord heeft: Luc speelt een spel om Nadia en Dennix uit elkaar te krijgen. Benieuwd wat Nadia zal doen met deze info.
Ik denk dat ie dat als strohalm gebruikte... Luc zal het spel wil spelen maar welke vrouw zou nu achter een man willen blijven staan die zich steeds maar weer achter haar brede rug probeert te verschuilen. Ik denk dat de relatie sowieso zou klappen. In mijn ogen slechts uitstel van executie.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 02:45:03 #15
130524 Sonique
occasional streamer
pi_53981602
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 02:40 schreef Paris_Texas het volgende:

[..]

Zodra Dennis en Luc weg zijn zal ze achter Brian aangaan.

En of haar dat nou gelijk lukt of niet, maar niet uit, als het niet lukt zal ze zich bij Amanda beklagen dat Brian met haar flirt en als het wel lukt zal ze ervoor zorgen dat Brian Amanda wegwerkt.
Ik denk eerder dat Nadia dennix er inderdaad in gaat houden, de powertripper die ze is.
Als Luc weg gaat, tippelt ze langzaam weer terug naar Dennis, en dan is het aan hem om als zwakkeling toe te geven, of de 'black widow' tot de grond af te branden en uit te roeien.
pi_53981607
pi_53981611
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 02:43 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik denk dat ie dat als strohalm gebruikte... Luc zal het spel wil spelen maar welke vrouw zou nu achter een man willen blijven staan die zich steeds maar weer achter haar brede rug probeert te verschuilen. Ik denk dat de relatie sowieso zou klappen. In mijn ogen slechts uitstel van executie.
bovendien heeft luuk dit nooit zo uitgesproken
dus die hoeft geeneens te liegen
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_53981613
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 02:45 schreef Sonique het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat Nadia dennix er inderdaad in gaat houden, de powertripper die ze is.
Als Luc weg gaat, tippelt ze langzaam weer terug naar Dennis, en dan is het aan hem om als zwakkeling toe te geven, of de 'black widow' tot de grond af te branden en uit te roeien.
Eens, en dinges is wel zo zwak om toe te geven. Hij gaat het zo in zijn hoofd verdraaien dat ze hem kiest om zijn mannelijkheid.
Now my death is more than just a sad song.
pi_53981615
quote:

[..]

Nah, weet het niet. We hebben nog 2 maanden tot het einde. Denk dat ze de finale toch wel minstens een maand willen laten duren.
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_53981617
pi_53981620
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 02:34 schreef akveor het volgende:
[knip]

nix heeft een korte vergadering met zijn teammaten gehouden om de situatie te bespreken. Toepasselijk heeft nix nog een performance gegeven om al z'n teamleden te bedanken. Met als hoogte punt de dijenkletser Lean on me. De sfeer zat er goed in.
[ afbeelding ]

[knip]

Iedreen ligt te maffen? nou dat scheelt niet veel

Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_53981622
Heeft nix zich al bewogen sinds dat hij in z'n bed is gaan liggen
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_53981623
quote:

[..]

Luc blijft sowieso tot na de ontslagronde dus tot die tijd kan Nadia zich vermaken met Luc. Als Dennix
weg is is de kans groot dat Luc ook wat langer mag blijven.
pi_53981624
quote:

[..]

Die kans is ook aanwezig, ze weet immers hoe gevaarlijk ze zit, maar ik denk dat ze nu bij Dennis wel heel veel credits verspeeld heeft.
Syl moet winnen!
  woensdag 17 oktober 2007 @ 02:50:40 #25
130524 Sonique
occasional streamer
pi_53981631
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 02:46 schreef Heathen het volgende:

[..]

Eens, en dinges is wel zo zwak om toe te geven. Hij gaat het zo in zijn hoofd verdraaien dat ze hem kiest om zijn mannelijkheid.
Ik denk dat dennis juist nu heel goed door heeft wat voor een kutwijf Nadia is, en ik denk ook dat het moment dat nadia terug wil bij Dennis het 'Dennis moment' gaat worden, en de zoveelste verschuiving gasat plaatsvinden in de groepen samenstelling.

Het zou idd heel mooi zijn als Nadia, voordat ze terug naar Dennix gaat' eerst even gaat buurten bij Brian.

En het zou botergeil zijn als Amandaq hen op heterdaad zou betrappen...

DAT noem ik soap!

En niet dat slappe geeikel wat we de afgelopen weken heben moeten aanschouwen.,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')