Ik kan niet wachten.......totdat Brian zichzelf verliest...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:35 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Brian moet idd uitkijken dat hij zichzelf de villa niet uitwerkt in een ruzie met Dennis.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:37 schreef lorence1 het volgende:
nou staan er 2 voor sjaak
Achter heeft brian vol pammetjes gestopt voor ze hem het slagveld op stuurden.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten.......totdat Brian zichzelf verliest...
Ik loop me blauw te ergeren.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Met een vriend als Brian heeft Nadia geen vijanden meer nodig. De beschermheer zelf......jezus, te maf voor beelden, laat staan voor woorden.
Ze zullen hem dan wel weer met een nachje Witte Bergen buiten schot houdenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten.......totdat Brian zichzelf verliest...
Waar is ie?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Komop DeNiks, je kan het, knallen 100%
Hij doet wat van hem verwacht wordt: geen ruzie, geen vechten, maar bij nadia in bed stappenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:34 schreef BsJanssen het volgende:
Waar blijft Luc nou met z'n praatjes!! Ik hoor hem niet.... wat een nep rappert
Tja dat mag niet hé. Maar een duwtje als ze langs het zwembad loopt zou toch wel kunnen...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:38 schreef Frasier het volgende:
Zie die Dennis nou rondlopen. Kneusje, een paar stompen voor die rotkop heeft ie nodig. Beetje een meisje slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |