TS denkt dat zn intertoys telescoop verder dan 1.45 lichtjaar gaatquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:34 schreef MASD het volgende:
omdat zwarte gaten met een huistelescoop nauwelijks te analyseren zijnof je hebt beschikking tot NASA-telescopen
Een ouwe sok danquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:39 schreef BossFight het volgende:
Ik heb net een sok bezwangerd
ik laatst een schildpadquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:09 schreef WurM het volgende:
[..]
Hee! Zo een heb ik vanavond voor t eerst doodgereden...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
altijd leuk die leraren die dat zeggenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:31 schreef star_gazer het volgende:
Even opschieten, anders komen we niet op tijd klaar
En de zak van Sinterklaas..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:23 schreef snadrem het volgende:
"Hij komt, hij komt, die lieve goede sint.."![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:56 schreef Ravage het volgende:
Carglass reclame: het sterretje was uitgescheurd
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:30 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb het tijdens Latijnse les gehad over de tampeloeres giganticus![]()
Liever een ster in mn ruit...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:56 schreef Ravage het volgende:
Carglass reclame: het sterretje was uitgescheurd
heeeee ff onthoudenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:08 schreef WurM het volgende:
"Het bier was op gister!"
"Ja, wiens schuld was dat?"
"Henk"
"Henk weer. Met z'n hoofd."
"HENK HEEFT HELEMAAL GEEN HOOFD!!"
Levert ook vaak verbaasde gezichten op
Ja nou, dan gaan we toch in een ruk door!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:31 schreef star_gazer het volgende:
Even opschieten, anders komen we niet op tijd klaar
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tja... Ik heb op m'n vorige werk verplicht met een petje moeten lopen. Ik was altijd blij als ik afgewerkt was, dan kon dat ding tenminste af. Bedrijfskleding hè?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |