abonnement Unibet Coolblue
pi_55649414
Ik had vroeger een golf MK3 Hatchback.. en deze heb ik ook verlaagd met 60/40 en ik merkte wel degelijk een betere wegligging!

Maarja, weet verder niet hoe het zit met stationwagons die zijn natuurlijk ook veel langer enz..
pi_55649904
quote:
Op zondag 30 december 2007 13:03 schreef AMDFreak het volgende:
Ik had vroeger een golf MK3 Hatchback.. en deze heb ik ook verlaagd met 60/40 en ik merkte wel degelijk een betere wegligging!

Maarja, weet verder niet hoe het zit met stationwagons die zijn natuurlijk ook veel langer enz..
maar 32cm.. voor de rest exact zelfde ongeveer.
+ 43kg zwaarder.
Hopelijk volgend weeg ergens een brug zien te vinden, dan verlagen
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_55650029
Wat een gezeik over dat huis.
Dit topic gaat toch over een voiture?
pi_55652397
Ach ... je doet 't iig wel allemaal zelf. ALS er dan ooit die serieuze auto komt weet je iig van wanten Ik hoop alleen dat je je dan wel beperkt tot het serieuze tunen en niet van die opplak / wegsnijd-opties.

Als je naar projecten van anderen hier op PTA kijkt zie je dat tunen gewoon geld kost (en tijd en geduld). Meestal heeft een auto qua uiterlijk niet meer nodig dan een tikkie verlagen (geloof me ... setje gele Koni's kost niet meer zo veel en het verschil met goedkope poepzooi is aanzienlijk), mooie velgen en een andere uitlaat. De rest van je centen lekker stoppen in een pk-spaarvarken.
Calm down, please!
pi_55654240
quote:
Op zondag 30 december 2007 14:27 schreef Googolplexian het volgende:
Ach ... je doet 't iig wel allemaal zelf. ALS er dan ooit die serieuze auto komt weet je iig van wanten Ik hoop alleen dat je je dan wel beperkt tot het serieuze tunen en niet van die opplak / wegsnijd-opties.

Als je naar projecten van anderen hier op PTA kijkt zie je dat tunen gewoon geld kost (en tijd en geduld). Meestal heeft een auto qua uiterlijk niet meer nodig dan een tikkie verlagen (geloof me ... setje gele Koni's kost niet meer zo veel en het verschil met goedkope poepzooi is aanzienlijk), mooie velgen en een andere uitlaat. De rest van je centen lekker stoppen in een pk-spaarvarken.
Zo denk ik er ook over.. ik hoef geen bumperts of lexuslooks of dit en dat..
Uitlaat is toch toe aan een vervanging, dat word nog veranderd. (de einddemper dan)
De kat is al geleegd.
EGR is al gesloten
Embleemloos grilletje
Roosters verwijderd
knipperlichten etc. zwart gemaakt
Verlagen dmv schroefveren komt ook nog een keer, maar wil nu fftjes alleen veren gebruiken. Puur om te testen.. (wat kost een schroefveer tegenwoordig nou? 200,- voor een Golf3 Variant nieuw!)
De veren die ik nu heb is niet van die goedkope troep.. heb er hier en daar na gevraagd welke ik zou halen, en ze hebben we Weitec geadviseerd. (groene) Die heb ik ook gelijk gekocht.
Velgjes weet ik nog niet, ik denk dat ik op staal wil rijden.. maar dat is ff denken, want als ik op staal wil rijden wil ik minstens 16/17 inch en dat heb je niet zo 1,2,3.. voor steek 4x100. Aangezien ik niet zo snel met spacers wil werken (auto vervoert soms wel zware voorwerpen) waardoor spacers niet echt te vertrouwen zijn.
Spoiler heb ik gevonden, bleek ie te groot te zijn (+/- 10 cm te groot) heb ik niks aan (komt van een slopel Astra hatchback af. voor 20,- kunnen kopen)
Uitlaat heb ik ook liggen, en die past er ook niet onder... (komt van die ene groene primera af..)

Qua prestaties denk ik nu aan een 150PK TDI intercooler, of die van een Sprinter. Voor de Intercooler slangen dacht ik aan alu slangen oid.

Maar nu fftjes een kleine pauze, want mn scooter moet nog gerepareerd worde, En dat loopt ongeveer op tegen de 6/7/800 euro
Mijn injectie wat doe je!
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  zondag 30 december 2007 @ 15:58:11 #156
41860 rollator_GSI
Zastava GTI-killer
pi_55655314
vreemd dat een uitlaat van een primera niet past

misschien wel op je scooter
een beetje vreemd ,maar wel lekker !!
  zondag 30 december 2007 @ 16:36:55 #157
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55656329
Zoals ik al eerder zei... je geld mooi op zak houden voor de Del Sol.
pi_55664994
quote:
Op zondag 30 december 2007 15:58 schreef rollator_GSI het volgende:
vreemd dat een uitlaat van een primera niet past

misschien wel op je scooter
Nee nee, omlassen is geen probleem.. Maar de sierstuk is meteen op de demper gelast, maar bij de Golf Variant zit er nog een lange buis tussen de sierstuk en demper.
quote:
Op zondag 30 december 2007 16:36 schreef Supra_Turbo het volgende:
Zoals ik al eerder zei... je geld mooi op zak houden voor de Del Sol.
Thnx Supra_Turbo.. maar ik ben al bijna op de 600/700,- van de 2000 van mijn budget.. ik wil em nog fftjes afmaken en dan fftjes doorsparen voor de Sol. Heb daar namelijk ook iedeeen mee..
Bijv: Monster voor bumper
M3 side skirts
Monster achterbumper
Monster spoiler
Monster dak spoiler
Spinners 22inch velgen
M3 Spiegels
Spoilers op de ruitenwissers
Dikke vette REMUS uitlaat demper zonder enkele dempers enzo
K&N filter? GEEN FILTER
F50 Motorkap
en een 1.4tje in lepelen want moet wel errug zuinig zijn, en niet snel omdat ik dan anders ga racen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_55665270
quote:
Op zondag 30 december 2007 15:20 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over.. ik hoef geen bumperts of lexuslooks of dit en dat..
Uitlaat is toch toe aan een vervanging, dat word nog veranderd. (de einddemper dan)
De kat is al geleegd.
EGR is al gesloten
Embleemloos grilletje
Roosters verwijderd
knipperlichten etc. zwart gemaakt
Verlagen dmv schroefveren komt ook nog een keer, maar wil nu fftjes alleen veren gebruiken. Puur om te testen.. (wat kost een schroefveer tegenwoordig nou? 200,- voor een Golf3 Variant nieuw!)
De veren die ik nu heb is niet van die goedkope troep.. heb er hier en daar na gevraagd welke ik zou halen, en ze hebben we Weitec geadviseerd. (groene) Die heb ik ook gelijk gekocht.
Velgjes weet ik nog niet, ik denk dat ik op staal wil rijden.. maar dat is ff denken, want als ik op staal wil rijden wil ik minstens 16/17 inch en dat heb je niet zo 1,2,3.. voor steek 4x100. Aangezien ik niet zo snel met spacers wil werken (auto vervoert soms wel zware voorwerpen) waardoor spacers niet echt te vertrouwen zijn.
Spoiler heb ik gevonden, bleek ie te groot te zijn (+/- 10 cm te groot) heb ik niks aan (komt van een slopel Astra hatchback af. voor 20,- kunnen kopen)
Uitlaat heb ik ook liggen, en die past er ook niet onder... (komt van die ene groene primera af..)

Qua prestaties denk ik nu aan een 150PK TDI intercooler, of die van een Sprinter. Voor de Intercooler slangen dacht ik aan alu slangen oid.

Maar nu fftjes een kleine pauze, want mn scooter moet nog gerepareerd worde, En dat loopt ongeveer op tegen de 6/7/800 euro
Mijn injectie wat doe je!
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_55665295
quote:
Op zondag 30 december 2007 22:13 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Nee nee, omlassen is geen probleem.. Maar de sierstuk is meteen op de demper gelast, maar bij de Golf Variant zit er nog een lange buis tussen de sierstuk en demper.
[..]

Thnx Supra_Turbo.. maar ik ben al bijna op de 600/700,- van de 2000 van mijn budget.. ik wil em nog fftjes afmaken en dan fftjes doorsparen voor de Sol. Heb daar namelijk ook iedeeen mee..
Bijv: Monster voor bumper
M3 side skirts
Monster achterbumper
Monster spoiler
Monster dak spoiler
Spinners 22inch velgen
M3 Spiegels
Spoilers op de ruitenwissers
Dikke vette REMUS uitlaat demper zonder enkele dempers enzo
K&N filter? GEEN FILTER
F50 Motorkap
en een 1.4tje in lepelen want moet wel errug zuinig zijn, en niet snel omdat ik dan anders ga racen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 30 december 2007 @ 22:28:49 #161
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55667718
quote:
Op zondag 30 december 2007 22:28 schreef Supra_Turbo het volgende:
Read the spoiler
Zo te zien niet


ff een fotosoep
Hendig Sjieke profesionele soep he?

(10 min werk )
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_55667756
quote:
Op zondag 30 december 2007 22:22 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_55672762
quote:
Op zondag 30 december 2007 23:36 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Zo te zien niet

[ afbeelding ]
ff een fotosoep
Hendig Sjieke profesionele soep he?

(10 min werk )
pi_55677566
quote:
Op maandag 31 december 2007 03:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Op zo'n hoek heb ik geen bumperts gevonden, dus heb ik em zo gemaakt weeetjewel?

Nee, als ik serieus moet zijn, wil ik Golf4 Look koplampen dr op, grille spuiten, Golf 110PK motorafdek kap, Alu IC buizen, VR6 lipje en mss toch een 150PK TDI intercooler

Dan is ie wel af, op details na natuurlijk
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_55677879
Veel verder dan soepen zal het ook niet komen ben ik bang
  maandag 31 december 2007 @ 12:44:43 #167
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_55678783
En zelfs die soep is niet veel soeps
  maandag 31 december 2007 @ 13:58:02 #168
14188 Go0s
Kever heerscht
pi_55681143
Keer nieuwe bandjes kan ook geen kwaad, deze zullen de APK nog maar net halen
Wat een lelijke velgen, 14 inch ofzo? Er komen zeker 17 inch Venoms op ofzo, past mooi bij die monsterbumpers
Website
'63er Kever 1200 (resto) - '73er Kever 1835cc (sprinter) - '99er Passat TDI
pi_55682774
quote:
Op maandag 31 december 2007 13:58 schreef Go0s het volgende:
Keer nieuwe bandjes kan ook geen kwaad, deze zullen de APK nog maar net halen
Wat een lelijke velgen, 14 inch ofzo? Er komen zeker 17 inch Venoms op ofzo, past mooi bij die monsterbumpers
Banden zijn slicks geworden
Banden zijn nu nog niet belangrijk.. ga toch nooit snel de bocht om.. En vooral niet in deze 4x4 modus

Monster bumpers
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  maandag 31 december 2007 @ 16:02:58 #170
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55684912
quote:
Op maandag 31 december 2007 14:51 schreef Turquaz52 het volgende:
Banden zijn nu nog niet belangrijk
Banden zijn ALTIJD belangrijk!
  maandag 31 december 2007 @ 16:15:26 #171
14188 Go0s
Kever heerscht
pi_55685316
Idd, ook op een recht stuk kun je gaan aquaplannen. Dat kan aardig zuur worden voor je embleemloze grill
Website
'63er Kever 1200 (resto) - '73er Kever 1835cc (sprinter) - '99er Passat TDI
  maandag 31 december 2007 @ 16:29:24 #172
41860 rollator_GSI
Zastava GTI-killer
pi_55685741
als je er zelf nooit mee rijd zijn banden niet belangrijk in dit geval
een beetje vreemd ,maar wel lekker !!
pi_55686510
quote:
Op maandag 31 december 2007 16:02 schreef Supra_Turbo het volgende:

[..]

Banden zijn ALTIJD belangrijk!
Ja okee. maar ze gaan nog wel fftjes, zit nog 3/4mm op
Heb wel gemerkt, bij een scherpe bocht met 40 dat ie onderstuurde.. maar dat was ook op een zeikenatte weg met slecht asfalt.

Zowiesow komen er toch weer Pirelli P2500's op rondom, maar niet nu
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:24:53 #174
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_65744071
Hoe is het nu TS?
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_65744353
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:24 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Hoe is het nu TS?

We zijn al zwaar een jaar verder vriend

Maare wat ik nog heb gedaan aan de TDI.. pff.. veel eigelijk, andere verstuivers, intercooler, uitlaatdemper vervangen door een rechte buis, kat leeg.. ehmm.. bleedvalve etc..
Kwam in duitsland (Pforzheim) op de rollerbank uit op 142,5PK en 308nm koppel

Heb nog wel ergens foto's liggen op mijn oude laptop, zal eens een keer posten toen ie op de bank stond..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')