Tuurlijk welquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:36 schreef NED het volgende:
[..]
En wil dat zeggen dat ik niet blij mag zijn dat Kimi de snelste tijd neerzet?![]()
Maar ik mag toch wel tegen de rooie rakkers zijn?quote:Tuurlijk zijn die rooie rakkers licht. Zoals ik al zei is dit gewoon eventjes McLaren bang maken.
Niet meer en niet minder.
Ze kunnen niet bang genoeg gemaakt worden wmb!! Kimi ftw!!!!![]()
Jij draait je contrast maar wat hoger Atreidezquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:39 schreef Atreidez het volgende:
Als je die screenies nou in gif saved lijken je kleuren niet zo verlept vosssVolgens mij is ie nog kleiner ook dan.
Maak er dan ook een PNG van. Is kleiner dan 25kb en de kleuren zien er beter uit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:54 schreef NED het volgende:
[..]
Jij draait je contrast maar wat hoger Atreidez
En een gif is 25kb, deze is 45kb.
Dat gaat geen ruk verschil uitmaken in de traagheid van Fok en tegenwoordig heb 99% breedband aan de voordeur liggen. Die ene % heeft dikke pech
Geduld, NED... geduld.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:54 schreef NED het volgende:
[..]
Jij draait je contrast maar wat hoger Atreidez
En een gif is 25kb, deze is 45kb.
Dat gaat geen ruk verschil uitmaken in de traagheid van Fok en tegenwoordig heb 99% breedband aan de voordeur liggen. Die ene % heeft dikke pech
MAAK DAT FORUM NOU EENS WAT SNELLER DAMMIT!!!![]()
![]()
!!
Da's een gezellige zondagmiddag dunkt me zoquote:12:15 - 12:45 Dutch Supercar Challenge RTL 7
12:45 - 15:30 RTL GP: MotoGP - Maleisië RTL 7
14:00 - 16:05 SBS Raceworld: Champ Car SBS 6
15:30 - 16:00 RTL GP: Red Bull X - Fighters RTL 7
16:00 - 16:45 RTL GP: WTCC - Italië RTL 7
16:45 - 20:30 RTL GP: Formule 1 - Brazilië RTL 7
Bronquote:Hamilton investigated for tyre rule breach
World championship leader Lewis Hamilton is one of three drivers under investigation by the race stewards at the Brazilian Grand Prix for breaching the wet weather tyre rules.
McLaren's Hamilton, Honda's Jenson Button, and Super Aguri's Takuma Sato were deemed to have used two sets of wet weather tyres during the first free practice session at Interlagos, in breach of the Sporting Regulations.
Article 25.3 of the F1 Sporting Regulations states: "No driver may use more than one set of wet and one set of extreme weather tyres during P1 and P2."
The matter was brought to the race stewards' attention by FIA technical delegate Jo Bauer, and it is not clear at this stage whether or not the drivers involved will face any sanction.
The stewards will likely look into the matter after the conclusion of today's second free practice session.
Yep, dat plus voetbal en een paar uurtjes werken maakt mn weekend wel vol.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:33 schreef NED het volgende:
Anyway, we hebben iig een leuk weekendje voor de boeg
[..]
Da's een gezellige zondagmiddag dunkt me zo
Stel Hamilton kwalificeert zich als 3e en krijgt de straf, dan wordt het P13. Stel Alonso staat op pole.. Dan zie ik het nie goedkomen voor Hamilton met ook nog Ferrari's en BMW's in de strijd.quote:
Je zou het haast wel zeggen ja..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:17 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ja geen wonder dat Alonso ineens zo relaxed is op de persconferentie enzo... hij heeft gewoon een saboteur in het team!
Ja jawel man! Alonso heeft toch een oude motor! Die laten ze gewoon wat meer toeren draaien zodat ie halverwege stuk gaatquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:18 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Stel Hamilton kwalificeert zich als 3e en krijgt de straf, dan wordt het P13. Stel Alonso staat op pole.. Dan zie ik het nie goedkomen voor Hamilton met ook nog Ferrari's en BMW's in de strijd.
En Dennis sluit toch wel komisch af:quote:"It was 100 percent the team's mistake," Dennis said. "Lewis did an installation lap on one set of wet tyres, and we just put on another set. It was 100 percent our fault.
"He only did an in-and-out lap, so there was no advantage, but it was clearly a breach of the rules. Two other people made the same mistake, and it is up to the stewards to decide on the penalty.
Denk (hoop!) dat het afloopt met een sisser..quote:Dennis, whose team has been excluded last month from the 2007 constructors' championship, was also humorous about the situation, adding: "I just hope the stewards don't take the constructors' championship points away - oh, wait, they've already done that!"
http://www.autosport.com/news/report.php/id/63427
Zeker weten niet de neef van Nigel Stepney die waspoeder slaapmiddel in de tanks thee heeft gedaan van de bandenmeneer van McLaren?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:17 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ja geen wonder dat Alonso ineens zo relaxed is op de persconferentie enzo... hij heeft gewoon een saboteur in het team!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |