Blijven er steeds minder over aan de top...quote:
Bij vraag 4 van vorige ronde vroeg ik "welke prijs". Kan dus alles zijn, als het maar betrekking heeft op beste speler van jeugdtoernooi in Toulon. Anders had ik wel gevraag om de trofee of onderscheiding. Bij die andere vraag waar jij het over hebt, vroeg ik om de trofee. Daar wilde ik dus wel de naam van de trofee hebben. Je hebt een beetje gelijk als je dit mierenneuken noemt. Ik had bij die vraag specifieker om de naam van de trofee moeten vragen. Toch lijkt me het verschil in vraagstelling wel duidelijk. Maar zoals gezegd, een beetje gelijk heb je wel.quote:Op zondag 18 november 2007 19:14 schreef Bayswater het volgende:
Die zijn niet te googlenVandaar de naam Google -quiz.
![]()
Ben het trouwens nog steeds niet eens met het antwoord op vraag 4 vd vorige ronde.
De ene keer zit die olifant te mierenneuken en de andere keer wordt heel makkelijk iets wat er in de buurt zit goed gerekend.![]()
Op de foto's staan aanwijzingen genoeg, vind ik. Daarmee is dus wel te googlen.quote:Op zondag 18 november 2007 19:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hij lijkt me moeilijker dan voorheen, fotovragen zijn nooit mijn sterkste punt geweest
quote:Op zondag 18 november 2007 20:46 schreef Bayswater het volgende:
slurf (de ~, slurven)
1 sterk verlengde, beweeglijke snuit van een olifant, tapir enz.![]()
Je hoeft niet perse 7 antwoorden in te sturen hoor. Minder mag ook.quote:Op zondag 18 november 2007 23:08 schreef golfer het volgende:
Verdorie, ik heb dit keer echt moeite met het vinden van 2 vragen.
Maar we hebben nog tijd zat.
Ligt volgens mij aan jouquote:Op zondag 25 november 2007 13:43 schreef D1 het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de fotos weg?
Ontvangen. Trouwens ook van DeeBee en Pompidom1.quote:Op maandag 26 november 2007 16:22 schreef fanneke het volgende:
Antwoorden verzonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |