Ik ben half ![]()
Nu mag jij weer
OK, jij mag 2 keer.
* Icarusje schiet twee keer: Eerst 1 bal erin en dan de witte.
Nu mag jij weer twee keer.
/* Twee ballen verdwijnen en dan zijn Tamea's beurten op.
Your turn!
Wil je ook nog wat drinken?
* Icarusje stoot een bal erin en dan nog eentje.
Ja lekker, tijd voor thee?
Hebben ze hier niet een lekekr stukje traart?
* Tamea loopt naar de bar en besteld twee thee en twee stukjes aardbeientaart met slagroom.
Ze komen het zo brengen * zegt ze als ze terug komt lopen, terwijl Icarusje er weer een bal instoot.
* Tijdens het genieten van het taartje schiet Tamea twee ballen achterelkaar erin.
oef, dat doe je goed. Het is nu weer 5-5 voor mij.
6-5 voor mij zul je bedoelen, wel goed blijven tellen hè
* Icarusje stoot zn een na laatste bal erin en de volgende bal raakt niks.
Nu mag jij weer twee keer
Oei twee kansen voor mijn laatste bal.
* Tamea mist de eerste kans, maar de tweede keer gaat haar laatste hele bal erin.
Nu alleen de zwarte nog.
* En dan verdwijnt de zwarte in de verkeerde pocket
Grr, jij wint.
[Dit bericht is gewijzigd door Jojogirl op 17-03-2002 16:58]
Je deed het heel goed hoor ![]()
![]()
![]()
* Icarusje geeft Tamea nog een kopje thee. Zullen we lekker lui ff op de bank gaan zitten?
* Tamea ploft neer op de bank en is niet van plan er voorlopig nog weer af te komen.
Herrineringen uit het vreemde onnatuurlijke lichaam vloeien over in En Sabah Nur, en En Sabah Nur verliest op zijn beurt, zijn persoonlijkhed en herrineringen aan het lichaam.
Hij krijst het uit van pijn, verwarring, haat, nijd en moedeloosheid.
Icarusje.... Vader!.... Anthraxx...moet.. help... Anthrax00010110101... Ik ben...... ik.... wij... zijn iets andes.... Leto.... vervloekt, verdomme!! Dagobert... ziekelijke gezwellen!
AAAAAaaaaaaargh!
* Icarusje neenmt Tamea bij de hadn en samen rennen ze naar eht ziekenhuis om de resultaten op te halen.
Jesses, wat is hier in hemelsnaam gebeurt? ![]()
Wat een ontzettende klerebende! ![]()
* Odulla staat in de deuropening en kijkt naar de omgevallen stoelen, tafels, naar de lege drankflessen op de grond, vanuit de keuken komt een lucht van verrotte eieren en vlees... ![]()
Nou ja, dat krijg je als je halsoverkop de boel de boel laat. ![]()
* Odulla stroopt haar mouwen op en gaat aan de grote schoonmaak van het VTC beginnen...
Zo is het wel even genoeg voor vandaag. ![]()
Gelukkig heb ik boodschappen meegenomen van het vasteland, ga voor mezelf eens een lekkere lunch klaarmaken.
* Na enige tijd in de keuken te hebben doorgebracht, komt Odulla terug met een overheerlijke lunch met verse sju, 'n gekookt eitje, yoghurt met verse fruitsalade en warme, verse broodjes met kaas...
Ze gaat in een grote, luie stoel zitten, pakt er een goed boek bij terwijl ze een hap neemt van een warm croissantje...
Nog wat te drinken?
Hmz, 1-1, jij mag.
Ik heb nog wel zin in een colaatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |