abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3508696
* Teamea en Icarusje beginnen een potje pool en zzo brengen zij de middag rustig door in het VTC.

Ik ben half

Nu mag jij weer

Vliegen tot je er bij neer valt
pi_3514751
* Tamea mikt zorgvuldig, maar schiet naast 1 van haar eigen ballen ook een halve van Icarusje in 1 van de pockets.

OK, jij mag 2 keer.

pi_3514828
Kom op he, das niet helemaal de bedoeling

* Icarusje schiet twee keer: Eerst 1 bal erin en dan de witte.

Nu mag jij weer twee keer.

pi_3514881
En dat is wel de bedoeling wil je zeggen... dacht het niet

/* Twee ballen verdwijnen en dan zijn Tamea's beurten op.

Your turn!

Wil je ook nog wat drinken?

pi_3515001
Nee, dat klopt.

* Icarusje stoot een bal erin en dan nog eentje.

Ja lekker, tijd voor thee?

pi_3515039
Nog voorkeur voor een smaakje? Ik neem denk ik kaneelthee.

En nog iets lekkers erbij?

pi_3515094
Aardbei is lijkt me wel wat

Hebben ze hier niet een lekekr stukje traart?

pi_3515115
Ik ga het wel even vragen.

* Tamea loopt naar de bar en besteld twee thee en twee stukjes aardbeientaart met slagroom.

Ze komen het zo brengen * zegt ze als ze terug komt lopen, terwijl Icarusje er weer een bal instoot.

pi_3515349
Yummie

* Tijdens het genieten van het taartje schiet Tamea twee ballen achterelkaar erin.

oef, dat doe je goed. Het is nu weer 5-5 voor mij.

pi_3515386
* Tamea schiet er nog een bal in en mist het volgende schot.

6-5 voor mij zul je bedoelen, wel goed blijven tellen hè

pi_3515433
jaja, mag ik me ook eens vergissen

* Icarusje stoot zn een na laatste bal erin en de volgende bal raakt niks.

Nu mag jij weer twee keer

zondag 17 maart 2002 @ 16:12:51 #187
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_3515461
Tuuk mag dat

Oei twee kansen voor mijn laatste bal.

* Tamea mist de eerste kans, maar de tweede keer gaat haar laatste hele bal erin.

Nu alleen de zwarte nog.

* En dan verdwijnt de zwarte in de verkeerde pocket

Grr, jij wint.

[Dit bericht is gewijzigd door Jojogirl op 17-03-2002 16:58]

pi_3515980
*Troost*

Je deed het heel goed hoor

* Icarusje geeft Tamea nog een kopje thee. Zullen we lekker lui ff op de bank gaan zitten?

pi_3515998
Ja is goed, ik heb toch geen zin in nog een potje.

* Tamea ploft neer op de bank en is niet van plan er voorlopig nog weer af te komen.

pi_3516620

Gezllig op de bank
pi_3527612
* En Sabah Nur verschijnt in het VTC hevig krijsend. De geest die gevangen zit in het lichaam is in groot gevaar.
Het wordt gebonden aan het misvormde lichaam dat zich weer aan de geest koppelt en tegelijkertijd het probeert uit te drijven. De geest wil ontsnappen, het lichaam wil er vanaf, maar het is onmogelijk, hoe langer ze bijeenblijven hoe dieper ze in elkaar opgaan.

Herrineringen uit het vreemde onnatuurlijke lichaam vloeien over in En Sabah Nur, en En Sabah Nur verliest op zijn beurt, zijn persoonlijkhed en herrineringen aan het lichaam.

Hij krijst het uit van pijn, verwarring, haat, nijd en moedeloosheid.

Icarusje.... Vader!.... Anthraxx...moet.. help... Anthrax00010110101... Ik ben...... ik.... wij... zijn iets andes.... Leto.... vervloekt, verdomme!! Dagobert... ziekelijke gezwellen!

AAAAAaaaaaaargh!

pi_3530120
* Verbijsterd schrikt Tamea op uit haar slaap.

Aaah wat is dit?!

pi_3530338
Ik weet niet wat het is, maar volgens mij kunnen we ons beter uit de voeten maken.

* Icarusje neenmt Tamea bij de hadn en samen rennen ze naar eht ziekenhuis om de resultaten op te halen.

dinsdag 26 maart 2002 @ 09:44:08 #194
4177 Jojogirl
pi_3619318
* Jojogirl komt even een kopje koffie scoren voor ze naar de super gaat, maar tot haar schrik is het doodstil in het VTC en is er helemaal niemand.
  dinsdag 26 maart 2002 @ 09:58:15 #195
4177 Jojogirl
pi_3619426
Pff dan zet ik zelf wel koffie in de super

* Jojogirl gooit de deur achter zch dicht en is weer weg.

dinsdag 26 maart 2002 @ 10:06:07 #196
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3619478
* Na een lange vakantie met Faat, Ilyana en Alexanderr, zijn Odulla en Huub halsoverkop vertrokken: ze hebben een prachtig huis op het vaste land weten te bemachtigen.
Huub is direct weer aan de slag gegaan met zijn o zo drukke baan en Odulla besluit om met de boot richting eiland te vertrekken om te kijken hoe het met het VTC er voor staat.
Na een prachtige bootreis, komt Odulla aan op het eiland en loopt direct door naar het VTC...
Ze doet voorzichtig de deur van het VTC open...

Jesses, wat is hier in hemelsnaam gebeurt?
Wat een ontzettende klerebende!

* Odulla staat in de deuropening en kijkt naar de omgevallen stoelen, tafels, naar de lege drankflessen op de grond, vanuit de keuken komt een lucht van verrotte eieren en vlees...

Nou ja, dat krijg je als je halsoverkop de boel de boel laat.

* Odulla stroopt haar mouwen op en gaat aan de grote schoonmaak van het VTC beginnen...

Kabouters, dié zijn pas rendabel!
  dinsdag 26 maart 2002 @ 12:55:20 #197
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3620942
* Odulla gooit de dweil in een emmer met water en kijkt heel tevreden om haar heen.

Zo is het wel even genoeg voor vandaag.
Gelukkig heb ik boodschappen meegenomen van het vasteland, ga voor mezelf eens een lekkere lunch klaarmaken.

* Na enige tijd in de keuken te hebben doorgebracht, komt Odulla terug met een overheerlijke lunch met verse sju, 'n gekookt eitje, yoghurt met verse fruitsalade en warme, verse broodjes met kaas...
Ze gaat in een grote, luie stoel zitten, pakt er een goed boek bij terwijl ze een hap neemt van een warm croissantje...

Kabouters, dié zijn pas rendabel!
pi_3623095
* Icarusje haalt twee colaatujes van de bar en vraagt om de pouleballen. En even later staan Icarusje en Tamea gezellig een potje te poolen.
pi_3623149
Grrr, alweer een potje verloren. Dit keer mag jij beginnen hoor, misschien dat jij beter breakt.

Nog wat te drinken?

pi_3623299
* Icarusje stoot af en schiet een hele erin en dan meteen een halve.

Hmz, 1-1, jij mag.

Ik heb nog wel zin in een colaatje.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')