dit gaat niet over drugs of iets in die zin...
Mijn reis was van Nederland naar Wenen in Oostenrijk naar het meisje waar ik ziels veel van houd en dacht dat dit ook voor haar betekenis had.
Op vrijdag heb ik het vliegtuig genomen en kwam na ruim anderhalf uur aan in Wenen. Ik zocht me bagage bijelkaar en liep richting de hal waar me vriendin op me zou wachten. Zo gezegd zo gedaan en toen ik daar binnen kwam zag ik me vriendin staan alleen zag ze mij niets staan (ze herkende me niet) dus liep ik op haar af, toen zag ze wel dat ik het was en kreeg ik een dikke zoen. We gingen een sigaretje roken en daarna liepen we richting de trein omdat we richting het huis moesten waar ze verbleef. Tegen een uurtje of 12 kwamen we aan, de familie lag al te slapen omdat ze de volgende dag vroeg op ski vakantie zouden gaan en moesten we dus heel erg stil zijn.
De volgende ochtend gingen we er samen erg vroeg uit om de familie uit te zwaaien en om mij even voor te stellen aan de familie, we hadden beiden zeer slecht geslapen omdat we op een 1-persoons bed hadden gelegen. Ik ontmoete de 3 dochters van het gezin en natuurlijk ook de vader en de moeder en bedankte ze gelijk voor hun gast-vrijheid.
Nadat we ze hadden uitgezwaaid gingen we eten en daarna richting de stad Wenen (sectie 1). We bekeken mooie gebouwen, liepen gezellig hand in hand en alles voelde toppie, mijn vriendin liet me alles zien wat op die dag mogelijk was. Zo hebben we die middag veel gezien en dus in de stad door gebracht. Ook de volgende dag zaten we wederom in de stad en ik wou zoveel mogelijk mooie dingen fotograferen en ook mijn vriendin alleen zag ze daar weinig heil in mja het zei zo...
Op de 3e dag was alles nog fijn we liepen samen hand in hand overal naar toe en er was nog sprake van liefde van 2 kanten.. 's Avonds werdt ze gebeld door haar ex-vriend die ook in Oostenrijk zat. Heel toevallig waren hij en een vriend daar op vakantie (zo'n 500 km van Wenen af). Ik vond het gesprek en het idee niet erg leuk maar probeerde me der overheen te zetten. Maar na een halfuurtje dat ze nog steeds aan de telefoon zat was ik het een beetje zat, ze zat vrolijker aan de telefoon dan vrolijk met mij te zijn. Ik confronteerde haar met mijn gedachte: ik dacht/wist dat ze gewoon te grote gevoelens had voor haar ex-vriend. Maar op mijn vraag antwoorde ze Nee ook toen ik het nog een keer vroeg was het antwoord nee. Maar opeens was het huis te klein en wilde ze weg en moest ik weg. Ze gaf ook aan dat het gevoel dat we hier in Nederland samen hadden weg was oftewel ze zag geen liefde meer in mij. Ze wilde dat ik vertrok en jawel zo snel mogelijk, liefst een seconde nadat ik haar had geconfronteerd met mijn gedachte. Mijn vermoeden was erg groot dat ze wel naar haar ex-wou maar toch wilde ik haar vertrouwen en geloofde haar. Het werd er niet leuker op en zoals ze me recht in mijn ogen kon kijken in Nederland kon ze dat nu helemaal niet meer en dat deed me erg zeer.
Ze wilde dat ik naar huis ging om rust voor haar te crearen en haar ex-vriend zou dan vrijdag langs komen om even hallo te zeggen voordat hij weer terug ging naar Nederland. Mijn gevoel kon dit niet bevatten en alleen het idee dat ze bij haar ex in de armen zou vallen deed me erg pijn. De ticket die ik geboekt had stong op Zaterdag en deze kon ik niet veranderen op een andere datum.
Ze bleef volhouden dat ze niet meer om haar ex gaf of van hem hield. Reden daarvan was dat hij haar niet goed behandelde in de zin van aandacht, liefzijn etc etc etc. Uiteindelijk kwam het er uit dat het wel zo was en dat ik dus maar per direct naar huis toe moest. Genoeg geld hadden we samen wel voor een vliegticket maar niet genoeg om ook haar reis die ze opeens had geplanned naar haar ex te maken. Ik voelde me kut, verneukt en me hard leek van was dat aan het afstromen was.. maar toch wou ik graag dat mijn vriendin het beste kreeg en probeerde vanuit Wenen geld te regelen op alle mogelijke manieren maar er waren geen opties.
Samen hadden we 265 euro en zei had 50 nodig en ik zo'n 260 om terug te komen dus dat hadden we nooit gered. Ik kon me oren niet geloven, ik was overgekomen voor een meisje die eerst wist wat ze wou en daarna snel van me weg wou. 's avonds hadden we afgesproken dat ik alles zou proberen om terug te komen in Nederland zodat ik haar de kans kon geven om naar haar ex vriend te gaan.
Op de 4e dag werd ik vroeg wakker omdat ze de wekker had gezet en ik had nog maar amper geslapen omdat ik gewoon veel moest huilen en denken. Het kon niet zo, ik wou gewoon dat ze nog 1 dag bleef om mij op het vliegtuig te zetten. Want ik was/ben erg slecht in duits en ken Wenen voor geen meter. Dit was geen optie in haar ogen.
Ze zou en moest vandaag weg naar haar ex vriend want de trip zou zo'n 8 uur duren en dan zou hij haar terug brengen met de auto op vrijdag. Dit alles was gewoon voor haar om te checken of ze nog echt van hem hield (dat vertelde ze me), ze had me niet veel verteld over haar ex maar wel genoeg zodat ik zou weten dat hij niet een goed persoon zou moeten zijn zoals hij haar behandelde. Ook zei ze steeds dat een jongen zoals ik niet haar niet verdiende, oftewel ik was te goed voor haar. Ik deed er alles voor om haar blij te maken en haar op haar gemak te laten voelen maar alles wat ik probeerde had geen zin. Na een paar ruzietjes zei ze dat we daar bleven maar ze wou wel met haar spulletjes naar buiten en dat gaf me een slecht voorgevoel. Toen was het weer dat ze weg moest maar ik moest dan zeker weten dat ik voor vrijdag vertrokken was uit het huis van de familie, omdat deze niet moest/hoefte te weten dat ik daar alleen zat. Het enigste wat ik haar kon garanderen was dat ik me best zou doen om terug te komen naar Nederland, ookal zou dat erg moeilijk worden. Ze werdt bozer en bozer en ik downer en downer en had meer het gevoel dat ik gewoon ff geen zin meer had in me leven. Ik merkte op dat als ik niet terug kon en ik moest zwerven dat ik dan geen nut in me leven zag oftewel meer het idee had van *lemme die*. Dat was de druppel die de pan deed overstromen, ze schreeuwde dat ik het huis moest verlaten oftewel ze zette me in een onbekende stad in een onbekend land gewoon op straat. Ik ging voor de bank liggen want ik laat me natuurlijk niet zomaar het huis uit jagen en van de stress ging ik even liggen voor de bank in de woonkamer, ze riep steeds dat ik moest vertrekken en begon op eens met dingen naar me te smijten, dat liet me gebroken hart helemaal breken.
De pijn was zo groot zoals ik nog nooit had gevoeld, ik kon niet zien wat ik fout had gedaan of waar het de fout in was gegaan, maar de pijn was groot genoeg om me spullen te pakken en te vertrekken. Ik had van me ex vriendin een briefje gekregen waar een reis bureau zat waar ik een trip voor 199 euro kon boeken al zou dat met extra kosten veel meer worden maar daar had ze niet aan gedacht, dus viel die optie al uit. Met hulp van de politie in Wenen kon in een treinkaartje kopen naar Nederland.
Op het moment van schrijven zit ik in de trein naar Nederland. Nu van Wenen naar Duisburg Hbf waarna ik moet overstappen op de trein naar Amsterdam CS, hopend dat ik er kon komen.
Mijn hart is gebroken omdat ik dacht een volwassen, sterk inteligente meid te hebben gevonden maar zoals normaal was dit niet het geval.
Meis ik weet dat je dit leest, ooit en wil je zeggen dat er altijd een plekje in mijn hart blijft voor jou, dat ik met de schoppen die ik van jou heb gehad veel heb geleerd en eindelijk dingen zelf heb moeten regelen. Niet alles wat er gebeurd is is slecht en er waren meer mooie momenten dan de lelijke, al doen de lelijke meer pijn dan de mooie me nu goede gevoelens geven, de manier waarop je mij hebt behandeld was niet goed maar 't was iets dat je uit liefde hebt gedaan voor een ex..
Ik heb ook zo het gevoel dat je de kans niet hebt gekregen, want als je ex een beetje gevoel had had hij geweten dat hij je met rust had moeten laten, maar dit was niet het geval. Ook hoop ik echt dat je een jongen vind die jou een goed gevoel geeft en je om zijn vinger wind.
Chandler/VerdrietigMannetje singed off at 12.30 at
19:feb:2002
Ik heb veel geschreven omdat ik daarvan een beter gevoel kreeg lees hier alles wat ik heb geschreven..
quote:en dan nog meer textjes..
de liedjes die ik maakte
WhyWhy isn't love 4ever why is it so dificult, to find
the love that loves me back... whyyyyyyy?Why aint it easy and why does this hurt, Why doesn't
love be 4 eternityLove should be the best thing in love and not the
worst thing that can overcome. Breaking up isn't
easy and always gives alot of pains.Never i had this feeling, never i could cry. But
when i where near you my tears where be free.Alles dat ik je zeggen wil.
Alles dat ik je zeggen wil is dat ik van je houd,
je vrienden en mijn familie alles laat me koud.
Tis een gek gevoel en je weet wat ik bedoeld
maar nu is het zekers niet meer cool....Mijn tranen in mijn ogen, jou hand op me rug
het gevoel dat je me gaf, wil ik terug!Een olifant is geen mug maar toch lijkt mijn
liefde toch zo stugg.
Een goed bedoeld woordt wordt beantwoord als
een klap in je gezicht, ik voel me dood alsof
ik er niets van snap.Wat moet ik doen omdat gevoel van toen weer
terug te krijgen zonder je op een of andere
manier te bedrijgen.Jij houd van klam, jij houd van pijn
ookal is dat gevoel niet fijn.
Ik wou dat ik bij je kon zijn, de klapen
mogen vangen en je tranen mogen zijn.
Samen met jou in de liefde te verdwijnen.Ik weet niet wat je wil en het is zekers geen gelul
het gevoel van toen ziet er nu uit als een limoen.A broken heart can me fixed but the way of that
is a mixed..Tears of you and mee, a prair should be, the way i
deal with this.Het is niet niets om je te verliezen, al zou
ik echt liever voor iets anders kiezen. Meisje
waarom blijf je niet bij mij want op deze manier
wordt deze jongen nu even niet echt blij.Ik voel me als een doos, zo open maar ook zo loos.
Zonder inhoud heeft het geen nut om dicht te gaan,
Dit zei het zelfde over mijn bestaan.Jij gaf me power om te komen en nu om te gaan,
maar toch laat je deze doos echter liever staan.Met de beste bedoeldingen je ex..
Eerlijkheid neemt de tijd.
Het doet me pijn maar tevens voelt het fijn.
Dat je eerlijk bent en niet verwend.Dat waarheid moest gebracht worden al doet het me
zo pijn toch vind ik jou als meisje nu nog zekers
heel erg fijn.Ik ben gekomen, al zwevend op mijn dromen.
Toen kwam de klap en viel ik op mijn zak.
Lust en liefde is appart maar je weet je zit
nog steeds in mijn hart.
quote:Love ends but my life aint.. en het laatste wat ik hier mee wil is je pijn doen op een of andere manier maar dit is mijn werkerings process..
wat textjes die uit mijn hand vloeiden op moeilijke momenten - Feelings on this paper.This makes me so fucking down, this is no fun and
breakes my heart...... just lemme go back---
I'm feeling so cold but my heart is on fire,
the girl next to me is my desire.Hoping that the love never ends.
---
Ice melts, snow disappears but the fire in
my heart wil be 4 eternity---
The way my heart beats is like a song,
it will stop some dat but continue for
another one.---
Love is to give and get. Just the love we had
in our bed.---
We are so diffrent, but also the same.
I where hoping you would be my eternal flame.
Ikzelf heb ongeveer hetzelfde meegemaakt maar dan gewoon hier lekker in Twente en niet in Wenen enzo. In mindere mate heb ik het dus meegemaakt.
In ieder geval veel sterkte!!!
Teonanacatl
ze had wel gelijk, ze verdient jou niet.
Ik heb er van geleerd en heb zekers geen haat gevoelens, sterker nog voel zelfs nog liefde en pijn dat ze nu bij der ex (huidige?) vriend zit..
Het leven gaat door en vind het fijn dat jullie alleen zo positief reageren!..
Thank you all!
een ding... geef haar NOOIT meer een kans...
quote:Hier kan ik me bij aansluiten Chandler. Ontzettend kut voor je. Sterkte!
Op woensdag 20 februari 2002 10:39 schreef ElizabethR het volgende:
Chandler, heel veel sterkte met het verwerken. Jammer dat je het slachtoffer bent geworden van een egocentrisch type.
Damn kerel das hard....sterk...te erg voor woorden....weet niet meer wat ik moet zeggen na het lezen van dit verhaal...
Dit verhaal zal me nog wel even bijblijven....
Ik hoop dat je voorlopig nix van de liefde zal proeven...doe het voorlopig niet....neem niet zomaar een meisje om de andere te vergeten....doe het alsjeblieft niet...dat zal jou nekken.....
Het enige wat ik nu nog kan zeggen,...veel geluk verder in de wereld...en onthou 1 ding...hou van jezelf en blijf voorlopig heel erg egoistisch....denk alleen aan je zelf en ga dingen doen ....niet met andere mensen maar alleen...., probeer alleen op je voeten te staan....zonder steun....zonder ook maar iemand....dat is het enige wat je helpt....
Kerel.....geluk....
All the best m8!
Veel sterkte!
ShADoW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |